kipschnitzelquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor gepaneerd vlees er gekocht gaat worden.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er komt een korte supermarkt vlog aan, met iets speciaals er in. En dat wat er in verwerkt zit belooft óók nog eens meer voor de toekomst van m'n kanaal. Alleen gaat die content wél elke x minimaal 5 minuten worden.
De betere cliffhangers dit....quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er komt een korte supermarkt vlog aan, met iets speciaals er in. En dat wat er in verwerkt zit belooft óók nog eens meer voor de toekomst van m'n kanaal. Alleen gaat die content wél elke x minimaal 5 minuten worden.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Spanneeendquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
De F5-knop is al bijna versleten.quote:
YouTube monetizet toch pas je video's vanaf 10 minuten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:
Sinds hij al mijn boodschappen heeft weggegooid wil ik NIETS meer te maken hebben met @ItsTheBradgeHerequote:Op dinsdag 7 april 2020 15:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
A, is dat niet waar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:34 schreef Superdonald het volgende:
[..]
YouTube monetizet toch pas je video's vanaf 10 minuten.
Van wie ben jij een kloon dan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:35 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Sinds hij al mijn boodschappen heeft weggegooid wil ik NIETS meer te maken hebben met @:itsthebradgehere
Nou ja goed, eerst maar die 1.000 volgers.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
A, is dat niet waar.
B, bij 1k subs gaat YouTube beoordelen of je kanaal in aanmerking komt voor monetization. Heeft weinig te maken met de lengte van je video's. Lengte van je video's is aanbevolen 10+ minuten omdat YouTube ze dan sneller in je aanbevolen gooit.
Je verwacht het niet he!quote:
Heel WEB flitste voor m'n ogen voorbij.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:39 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen toen je werd blootgestelde aan deze informatie?
Was dat schrikken of kreeg je een warm nostalgisch gevoel.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heel WEB flitste voor m'n ogen voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |