Hij is nu livequote:
Hij heeft hem ergens anders besteld toch nu?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:28 schreef leolinedance het volgende:
Zijn we hier al op de hoogte dat de annulering van de SX700 geannuleerd is en hij nu toch komt?
Volgens mij niet? Hij had gezegd, laat toch maar komenquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft hem ergens anders besteld toch nu?
ooh lol. ik snap t niet meer xDquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Hij had gezegd, laat toch maar komen
Zou de Bradge hier wel gelukkig van worden, gelet op de tekortkomingen van dit board?quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:28 schreef leolinedance het volgende:
Zijn we hier al op de hoogte dat de annulering van de SX700 geannuleerd is en hij nu toch komt?
quote:
Nee. Allemaal heel anders deze keerquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:21 schreef RedFever007 het volgende:
Woonadres van Braad is weer bekend?Men gaat hem weer eten sturen?
Helaas zullen we nooit het echte verhaal wetenquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Hij had gezegd, laat toch maar komen
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:28 schreef leolinedance het volgende:
Morgen weer annuleren?quote:
Of na een paar weken weer verkopen.quote:
Of retournerenquote:
Ripquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Pff ban ivm posten van wat info van familie van Braad
Viel toch wel mee? Heb er nooit echt over gelezen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Nogal flauw natuurlijk omdat hij er altijd zelf mee te koop gelopen heeft.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:28 schreef leolinedance het volgende:
Gelukkig rekent BAX een ruime termijn van wel drie maandenquote:
Wel man iedereen die een beetje bradfan was wist het. En nu meteen zo reageren naar een van zijn grootste fans. Matig hoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Viel toch wel mee? Heb er nooit echt over gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |