Dat zal hij op prijs stellen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef praadje het volgende:
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel,
Hij had ook weer een terugval in het voorjaar.quote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef praadje het volgende:
Ik zag laatst een filmpje waarin hij door zijn zaak loopt die zo goed als leeg was. Hoorde zijn stem en kon me niet aan de indruk onttrekken dat hij weer aan de coke is. Gewoon weer dat nasale geluid.
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel, misschien kwam het door de emoties. Maar toch
Ken er genoeg die gestopt zijn hoor. Maar hij heeft wel lang en veel gebruikt vermoed ik. Ben hem paar keer tegengekomen in de stad en hij ging wel heel vaak naar de wc. Niet omdat hij een zwakke blaas heeft denk ik.quote:Op maandag 28 september 2020 20:53 schreef quirina het volgende:
Maar weet je wat het is met snuivers..
Ze stoppen nooit.
Ik durf er wel iets om te verwedden inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 21:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ken er genoeg die gestopt zijn hoor. Maar hij heeft wel lang en veel gebruikt vermoed ik. Ben hem paar keer tegengekomen in de stad en hij ging wel heel vaak naar de wc. Niet omdat hij een zwakke blaas heeft denk ik.
Maar niemand om zijn kringspier op te rekkenquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:49 schreef vencodark het volgende:
In quarantaine in een huis met zwembad en sportattributen en een flinke tuin.
Wát een drama.
Mogen er toch 4 bij.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar niemand om zijn kringspier op te rekken
Huh?quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:52 schreef Magica het volgende:
Als zelfs Gordon corona overleeft, zal het wel allemaal meevallen met dat virus
Hij gooit het zelf op social media. Gun het niemand en vooralsnog heeft hij geen klachten. Ik hoop oprecht dat dat zo blijft. Hij houdt zich wel aan de richtlijnenquote:Op dinsdag 29 september 2020 00:52 schreef jameshond7 het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als dit topic over een van jullie zou gaan?
Nogmaals. Ik hoop voor iedereen die positief getest is en gaat worden het beste!quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:56 schreef Magica het volgende:
[..]
Met al die ziektes, leeftijd, risicogroep blabla...
Tuurlijk, van mij hoeft ie ook niet doodquote:Op dinsdag 29 september 2020 00:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik hoop voor iedereen die positief getest is en gaat worden het beste!
Hoge bomen vangen veel wind: als je zo belachelijk vaak de media belt als je weer een scheet hebt gelaten, kun je dit verwachten. Hij kickt op aandacht.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:52 schreef jameshond7 het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als dit topic over een van jullie zou gaan?
Lijkt me voor iemand met zijn gezondheid (hij had diabetes toch?) niet zo heel slim, maar hey..quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Iemand die ik ken zijn broertje was met hem op een boot/jacht ergens in augustus. En toen deed hij gewoon coke. Heb geen bewijs helaas, alleen dat ze samen op die boot/jacht aan het feesten waren, maar ik geloof hem 100%
quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:52 schreef Magica het volgende:
Als zelfs Gordon corona overleeft, zal het wel allemaal meevallen met dat virus
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet ie even met Linda de Mol bellen. Die heeft ook al zo’n zwaar leven want ze moet nu zelf stofzuigen
die reacties ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |