En dat maakt nr 5 op mijn lijst die het tijdelijke met het eeuwige verwisseldquote:
Ik ben slecht met namen, maar de muziek herken ik wel. Zonde.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:54 schreef Eightyone het volgende:
Loungetijdperk-icoon José Padilla is op 64-jarige leeftijd overleden.
Heeft iemand ooit van die Café Del Mar-cd's gekocht (ik heb er iig een paar)? Dat was hij.
https://www.theguardian.c(...)-64?CMP=share_btn_tw
Ja poeh een punt, maar ik baal er vanquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef tombolafan het volgende: Ook eens meedoen 01. Bibian Mentel - ziekte 02. Sting - ziekte 03. Queen Elizabeth - ouderdom 04. Peter jan Rens - stikt in Haribo 05. Sean Connery - ouderdom 06. Putin - aanslag 07. Herman den Blijker - overgewicht 08. Bill Clinton - tabakvergiftiging 09. Carry Tefsen - ouderdom 10. Rafael van der Vaart - auto ongeluk Done
Vast wel. Ik wilde hem er volgend jaar op zetten (maar velen met mij denk ik).quote:Op woensdag 25 november 2020 17:25 schreef Starhopper het volgende:
Had iemand hem op zijn/haar lijstje?
NWS / [BREAKING] Diego Maradona (60) overleden
2/10 vs 0/10quote:Op zondag 29 december 2019 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ik schrijf
nouri; stekker d'ruit
prins philip; uitgeleefd
bibian mentel: kanker
arie ribbens: kanker
bas van toor; zelfmoord na eeuwige pijn
kirk douglas; de nieuwe zsa zsa gabor
ridouan taghi; zelfmoord
paul de leeuw; doodgelachen
queen elisabeth; ouderdom
dries van agt; complicaties
graag gedaan sergeant
Kirk Douglas is niet dood volgens jouquote:Op donderdag 26 november 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2/10 vs 0/10
Hoe wil je dit verklaren met nog een dag of 35 voor de boeg? Of heb je soms jokers die je nog in kan zetten?
Oh, je hebt 1/10. Goed bezig makkerquote:Op donderdag 26 november 2020 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kirk Douglas is niet dood volgens jou.
Slechte narrator ben je.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, je hebt 1/10. Goed bezig makker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |