Ja precies daarom wilde ik het account weer even checkenquote:Op maandag 6 april 2020 19:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
NooooFree cardio_jacco (Zonder dollen, z'n tweets over de brandhaard bij Uden waren spot on.
)

Ja, volgens mij is dit gewoon een machtsdemonstratie. Zij komen sowieso veel sterker uit deze crisis dan de VS verwacht ik.quote:Op maandag 6 april 2020 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
In China gebeurt niks zonder de zegen van de Chinese communistische partij. Als deze goederen deze kant opkomen heeft de Chinese communistische partij hun plasje erover gedaan. Daarnaast komen er ook signalen dat ze doelbewust kwalitatief bslechte materiaal deze kant op sturen en de goede materialen in China houden.

Daar zal niemand in 1901 rekening mee hebben gehouden.quote:Op maandag 6 april 2020 20:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
China hoeft ook helemaal geen goede PR bij Europa, ze bezitten straks heel Afrika en Azië, wij zijn gewoon een simpele consument

We leren steeds beter hoe enorm afhankelijk wij van China zijn en dat ons dit kwetsbaar maakt. Dat gaat China nog wel voelen, op termijnquote:Op maandag 6 april 2020 20:08 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dit gewoon een machtsdemonstratie. Zij komen sowieso veel sterker uit deze crisis dan de VS verwacht ik.

Ja of wij.quote:Op maandag 6 april 2020 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
Dat gaat China nog wel voelen, op termijn

Als staat wil je wel dat je bedrijven uitleveren wat ze zeggen te gaan leveren. Daarom zijn er keurmerken.quote:Op maandag 6 april 2020 19:57 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Komt dit niet allemaal van private bedrijven. En tja wie zijn de grootste stumpers. De verkopers of de kopers die miljoenen afnemen zonder ze schijnbaar goed te testen?

quote:Op maandag 6 april 2020 20:26 schreef vosss het volgende:
Kan iemand nog een keer die top100 posters in deze reeks posten? Ik weet niet waar ik dat moet opzoeken.
Ik heb namelijk het idee dat ik afgelopen paar dagen een stuk minder post hier dus misschien ben ik al ingehaald en een plekje gezakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 6 april 2020 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]Hey niet meer derdesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.

Dat is de top voor het COR subforum, dit is de goede lijst van deze reeks:quote:Op maandag 6 april 2020 20:31 schreef vosss het volgende:
Dit kan niet kloppen. Tessssss had veel meer dan 800 posts, die zat ook boven de 2000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic

quote:Op maandag 6 april 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de top voor het COR subforum, dit is de goede lijst van deze reeks:Kut nog steeds derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vraag ik bovenstaand op op die link?
Sorry voor de offtopic.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.

quote:Op maandag 6 april 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de top voor het COR subforum, dit is de goede lijst van deze reeks:Deze reeks telt niet meer voor het subforum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

->Top 100 (users, reeks) en dan data en het reeksnummer invoeren (9769).quote:Op maandag 6 april 2020 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut nog steeds derde
Hoe vraag ik bovenstaand op op die link?
Sorry voor de offtopic.

Jawel, maar dit is van origine een NWS-topic dat al een tijdje draaide voordat er een apart subforum kwamquote:Op maandag 6 april 2020 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Deze reeks telt niet meer voor het subforum?

Dankje. Weer wat geleerdquote:Op maandag 6 april 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
->Top 100 (users, reeks) en dan data en het reeksnummer invoeren (9769).

+100quote:Op maandag 6 april 2020 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar dit slaat in feite ook nergens op. Zolang we kunnen eten, de rekeningen kunnen betalen en gezond zijn, zijn we niet zielig.
Vooral de mensen die nu zonder inkomen zitten, en te weinig buffer hebben, dat is schrijnend. Mensen die door het virus geliefden verliezen en met een handjevol mensen die persoon moeten begraven, dat is schrijnend.
De rest (de voorbeeldjes die je aanhaalt) is gewoon even balen. Soms hoort tegenslag bij het leven. Dat biertje drinken de mensen later dan maar een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |