Dus had je hem beter bij Bax of een andere sjop in NL kunnen kopen?quote:Op maandag 6 april 2020 12:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
1050 ongeveer.
Tyros 3 koop je al als je goed zoekt voor 800
Zou je dan niet beter voor een 4 gaan?quote:Op maandag 6 april 2020 12:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
2012 had ik een Tyros 3. Die ging weg omdat ik toen in m'n kop had zitten dat ik er niet goed genoeg voor wasNu weet ik gelukkig wel beter.
Nee, want maakt verder toch niets uitquote:Op maandag 6 april 2020 12:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus had je hem beter bij Bax of een andere sjop in NL kunnen kopen?
nee! LEZEN!!quote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef Bzzzzt het volgende:
Maar bradge.. heb jij hem op Amazon.de besteld bij een aanbieder in de ¤537-¤715,- range?
Wat ik me afvraag of hij de bestelling voor de SX700 echt gedaan heeft. Of dat hij meer wilde bestellen, maar er toch vanaf heeft gezien.quote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een wendingen weer, de liefhebber van de autentieke Bradexperience wordt op z'n wenken bediend.
Ja dit is genieten.quote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een wendingen weer, de liefhebber van de autentieke Bradexperience wordt op z'n wenken bediend.
Nou hij was daar en bij andere winkels voor 1028 euro op voorraad, en jij haalt hem voor 1050 met een week levertijd uit Duitsland.quote:Op maandag 6 april 2020 12:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, want maakt verder toch niets uit
Wellicht heeft hij niet eens echt besteld.quote:Op maandag 6 april 2020 12:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou hij was daar en bij andere winkels voor 1028 euro op voorraad, en jij haalt hem voor 1050 met een week levertijd uit Duitsland.
Tyros 4 heeft wat betere koorklanken en wat meer SA2 geluiden, vocal harmonizer is wat uitgebreider... Maar ik weet niet of ik dat een prijsverschil van 500 euro 2ehands waard vindquote:Op maandag 6 april 2020 12:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter voor een 4 gaan?
Zo'n Tyros 3 is al aardig oud. Ik zou 800 euro een hoop geld vinden voor zo'n oud keyboard.
Dat zou kunnen, maar dat gaat Braad natuurlijk nooit zeggen.quote:Op maandag 6 april 2020 12:26 schreef Geelman het volgende:
Wellicht heeft hij niet eens echt besteld.
Gaat hem sowieso niet worden denk ik. zonder de extra’s. Maar, hoeft ook hier per de toch?quote:Op maandag 6 april 2020 12:26 schreef Geelman het volgende:
Brad had z'n vorige keyboard beter even kunnen houden. Nu hij geen content kan maken voor z'n hoofdkanaal, is de kans klein dat hij binnenkort aan de 1000 subs zit.
Dus bestelling geannuleerd?quote:Op maandag 6 april 2020 12:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik heb wel degelijk echt besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2020 12:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dus bestelling geannuleerd?Ja uurtje terug. Werd vanochtend wakker met een heel vervelend onderbuikgevoel. En heb toen eigenlijk direct gemailed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
netjesquote:Op maandag 6 april 2020 12:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja uurtje terug. Werd vanochtend wakker met een heel vervelend onderbuikgevoel. En heb toen eigenlijk direct gemailed.
Wie is Pedro?quote:Op maandag 6 april 2020 12:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hoe pedro dit wist terwijl ik de video opnam is mij een raadsel, maar inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |