abonnement Unibet Coolblue
pi_192474567
Ik zag een interessante stelling voorbij komen op Instagram en wilde even peilen hoe fokgebruikers hier over denken.

Ik merk bijvoorbeeld dat ik er anders in sta dan mijn ouders, wat geregeld tot discussie leidt. Mijn ouders zijn in principe goed bezig; gaan zo min mogelijk naar buiten en vermijden contact. Ik ga er denk ik iets luchtiger mee om. Ik ga bijvoorbeeld nog steeds buiten fietsen met een maat van mij. Of even wat eten met m'n vriendin en haar ouders. Het is niet dat ik met tientallen mensen afspreek, maar behoud wel een kring die ik af en toe zie.

Hoe staan jullie hier in? Hebben jullie al discussies gehad?
pi_192474608
Er komt hier niemand het huis binnen, behalve mijn vriendin en dochter.

Ik kom nog wel buiten om wat te wandelen, maar niet meer dan dat. Ouders zie ik nog wel tijdens een wandeling (met gepaste afstand uiteraard). Verder niemand.
pi_192474612
Nee, hele vriendengroep en familie hebben dezelfde instelling. Zoveel mogelijk binnen/thuis blijven en alleen een wandelingetje maken (met gezinsleden, niet met anderen). Verder ontmoeten we eigenlijk niemand.
pi_192474662
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 10:48 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zag een interessante stelling voorbij komen op Instagram en wilde even peilen hoe fokgebruikers hier over denken.

Ik merk bijvoorbeeld dat ik er anders in sta dan mijn ouders, wat geregeld tot discussie leidt. Mijn ouders zijn in principe goed bezig; gaan zo min mogelijk naar buiten en vermijden contact. Ik ga er denk ik iets luchtiger mee om. Ik ga bijvoorbeeld nog steeds buiten fietsen met een maat van mij. Of even wat eten met m'n vriendin en haar ouders. Het is niet dat ik met tientallen mensen afspreek, maar behoud wel een kring die ik af en toe zie.

Hoe staan jullie hier in? Hebben jullie al discussies gehad?
ik ga er ook wat luchtiger mee om, in tegenstelling tot mijn omgeving. das best lastig en ik vraag me af hoe lang dat nog gaat duren. gaan mensen social distancing echt zo lang volhouden? in Duitsland wordt al gesproken over de rest van 2020 een lockdown.
  maandag 6 april 2020 @ 11:22:46 #5
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192475037
Twee maanden of meer in je kot zitten brengt misschien nog wel meer schade toe dan het eventueel oplopen van corona. Ik ga gewoon met de hond wandelen in het bos en fiets ook nog regelmatig een ronde. Tussendoor even naar de bouwmarkt om in en rondom het huis van alles te doen. We moeten het ook niet groter maken dan het is en ik denk dat de (social) media daar voor een groot deel wel schuld aan heeft.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192475600
Achtergevel van mijn broertjes huis ligt eruit, dus wij zijn gewoon aan het klussen.
Het is ook zo krom als het maar kan zijn.
Mijn gehele familie moet nog steeds werken (zorg, bouw, groothandel, etc.) en daarbij zijn de afstandsregels niet te handhaven. Raar omdat na het werk dan wel opeens te gaan doen.

Met vrienden alleen in kleine kring afspreken (1 op 1).
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 6 april 2020 @ 11:56:31 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192475664
Inmiddels heeft mijn familie dezelfde instelling (alleen naar buiten als het noodzakelijk is en om een frisse neus te halen/te sporten). Maar het heeft wat overtuigingskracht gekost om de 60+'ers mee te krijgen.
pi_192476344
Ik heb een select vriendengroepje dat ik nog zie en waarvan ik weet dat zij hun andere contacten ook heel erg beperken, als in dat alleen dat groepje elkaar nog ontmoet. Daarnaast ga ik elk weekend even langs mijn ouders, die anders ook niemand zien. Na 1,5 week helemaal alleen zitten merkte ik dat dit echt nodig heb voor mijn mentale gezondheid. Ik vind dit zelf best een verantwoorde 'tussenweg' en ik reduceer mijn sociale contacten hiermee alsnog met 80% ofzo.

Een aantal vrienden van mij (niet uit bovengenoemd groepje) vindt het maar niks dat ik dat doe, maar die wonen samen met hun partner en dan is het denk ik een stuk makkelijker om je van de rest af te sluiten.

Ik ben het hier dan ook wel mee eens:
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 11:22 schreef PzKpfw het volgende:
Twee maanden of meer in je kot zitten brengt misschien nog wel meer schade toe dan het eventueel oplopen van corona.
pi_192476431
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 11:22 schreef PzKpfw het volgende:
Twee maanden of meer in je kot zitten brengt misschien nog wel meer schade toe dan het eventueel oplopen van corona.
Het doel is ook niet om te voorkomen dat jij corona krijgt (ik ga er vanuit dat je jong en gezond bent), maar wel dat niet iedereen het tegelijk krijgt. En zeker niet de risicogroepen.
quote:
We moeten het ook niet groter maken dan het is en ik denk dat de (social) media daar voor een groot deel wel schuld aan heeft.
Inderdaad, die overspoelde IC's en zorgsysteem wat op instorten staat is allemaal maar overdreven.
pi_192476537
Elke dag een uur wandelen, naar de supermarkt, werken. Op het werk is het wel fijn als je werkt met mensen die een beetje op dezelfde lijn zitten. Ook fijn dat anderen nu eindelijk snappen dat het geen griepje is.

Mijn moeder bezoek ik wel. Dan gaan we buiten op een bankje een kopje koffie drinken. Allebei aan de andere kant van het bankje.

Verder zie ik geen vrienden of familie, maar spreek ze wel vaker dan normaal via de app of facetime. Het is voorlopig wel even goed zo.
pi_192476641
Ik doe niet veel anders dan normaal. Ga gewoon nog naar buiten, wandelen, de natuur in en zo. Was alleen vaker m'n handen en houdt op straat en in supermarkt wel afstand. Maar ook allemaal niet echt krampachtig. Ben helemaal niet bang. Doe het meer voor de anderen.
Eens kijken
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 12:51:24 #12
236264 crew  capricia
pi_192476718
Etentjes met je schoonouders? Nee.
Helemaal geen etentjes op dit moment.
TS: hoe kijk jij aan tegen het 1,5 meter afstand houden.. hoe doe je dat met etentjes dan?

Ik wandel en fiets. Alleen. Of met mijn gezin.
Alleen mijn dochtertje speelt nog af en toe op het pleintje met 2 andere meisjes.

En ik ben voor het eerst sinds dit begon, gisteren bij mijn moeder langs geweest. In haar tuin, buiten dus. Op gepaste afstand.

Ik heb er geen moeite mee om even wat afstand te bewaren. Het is maar tijdelijk.
Definitely not CIA
pi_192477124
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 12:33 schreef Piles het volgende:

[..]

Het doel is ook niet om te voorkomen dat jij corona krijgt (ik ga er vanuit dat je jong en gezond bent), maar wel dat niet iedereen het tegelijk krijgt. En zeker niet de risicogroepen.

Eens, maar je kunt hier ook aan bijdragen zonder aan volledige zelfisolatie te doen, hoewel je dat zoveel als mogelijk moet nastreven. Je eigen geestelijke gezondheid is echter ook gewoon een legitieme factor om rekening mee te houden
pi_192477355
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 13:20 schreef itchycoo het volgende:
Je eigen geestelijke gezondheid is echter ook gewoon een legitieme factor om rekening mee te houden
Dat ben ik zeker met je eens :Y
Ik ben ook heel benieuwd hoe lang dit vol te houden is voor mensen en dus de beleidsbepalers. Het wordt alleen maar mooier weer enzo. Je kan mensen niet zolang binnen houden...
pi_192477481
Omdat ik in een risicogroep val ben ik amper buiten, alleen in de tuin.
Kom ook niet bij anderen.
Alleen mijn moeder kwam bij ons langs maar dat heb ik ook stopgezet omdat ze wel naar zussen gaat die volop naar de supermarkt gaan.

Vrienden doen hetzelfde maar gaan wel volop naar buiten en langs elkaar omdat ze onder de 35 zijn en geen risiciofaktoren hebben.

Het continue binnen zitten frustreert me wel soms, maar is helaas niet anders.
  maandag 6 april 2020 @ 15:23:57 #16
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192479023
Niet zo raar dat aids zich ook zo razendsnel verspreidde. Ja ik neuk alleen met mensen zonder condoom die zelf ook heel voorzichtig zijn met anderen zijn :')
  maandag 6 april 2020 @ 15:27:56 #17
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192479082
Als de Russen hier ooit binnenvallen (Als Putin dit zou lezen zou hij rollend van de lach uit z'n stoel vallen. Wie wil dat klupje zeikerts hebben :') ) hoeven ze alleen de kroegen en clubs te sluiten en na 3 weken geven de meesten zich vrijwillig over
  maandag 6 april 2020 @ 15:30:18 #18
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192479119
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 13:20 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Eens, maar je kunt hier ook aan bijdragen zonder aan volledige zelfisolatie te doen, hoewel je dat zoveel als mogelijk moet nastreven. Je eigen geestelijke gezondheid is echter ook gewoon een legitieme factor om rekening mee te houden
Ach schei nou toch uit man. Je geestelijke gezondheid :') Je zit niet op Nova Zembla
pi_192479398
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 12:51 schreef capricia het volgende:
Etentjes met je schoonouders? Nee.
Helemaal geen etentjes op dit moment.
TS: hoe kijk jij aan tegen het 1,5 meter afstand houden.. hoe doe je dat met etentjes dan?
Niet. Ben ik heel eerlijk in. We geven elkaar geen hand, maar dat is eigenlijk gebakken lucht, want we zitten inderdaad wel naast elkaar bij het eten en scheppen voor elkaar op. Moet er wel bij vertellen dat ik mijn eigen ouders niet zie. Mijn moeder zit in een risicogroep, dus heb ik besloten dat ik de komende tijd niet op bezoek ga.

Al met al blijf ik zo'n 4 mensen nog zien. Ik woon alleen, dus beschouw ik die mensen maar als mijn gezin. Kan ik het voor mijzelf toch een beetje rechtvaardigen. :P
  maandag 6 april 2020 @ 15:55:29 #20
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192479490
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Niet. Ben ik heel eerlijk in. We geven elkaar geen hand, maar dat is eigenlijk gebakken lucht, want we zitten inderdaad wel naast elkaar bij het eten en scheppen voor elkaar op. Moet er wel bij vertellen dat ik mijn eigen ouders niet zie. Mijn moeder zit in een risicogroep, dus heb ik besloten dat ik de komende tijd niet op bezoek ga.

Al met al blijf ik zo'n 4 mensen nog zien. Ik woon alleen, dus beschouw ik die mensen maar als mijn gezin. Kan ik het voor mijzelf toch een beetje rechtvaardigen. :P
Je kan ook het contact met die mensen (die elkaar al hebben) stoppen en je moeder blijven bezoeken.
pi_192479533
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 15:55 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je kan ook het contact met die mensen (die elkaar al hebben) stoppen en je moeder blijven bezoeken.
Een is een huisgenoot, dus dat maakt het wat lastig. Overigens heb ik (en mijn moeder) er geen moeite mee om elkaar niet te zien. Facetimen volstaat voor nu.
  maandag 6 april 2020 @ 16:03:26 #22
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192479600
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Een is een huisgenoot, dus dat maakt het wat lastig. Overigens heb ik (en mijn moeder) er geen moeite mee om elkaar niet te zien. Facetimen volstaat voor nu.
Oh dat scheelt. Mijn moeder kan niet emailen of sms'en en als ze per ongeluk de tv van de digitale ontvanger haalt zit ze een avond zonder tv
pi_192479658
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

Oh dat scheelt. Mijn moeder kan niet emailen of sms'en en als ze per ongeluk de tv van de digitale ontvanger haalt zit ze een avond zonder tv
Mijn moeder is 57 haha, dat scheelt misschien ook.
pi_192479695
Het is in mijn (voornamelijk schoon) familie redelijk typisch. Social Distancing is heel belangrijk en het is een schande dat de stranden en parken vol liepen. Maar dat kleinzonen en -dochters gezamenlijk bij opa en oma komen dat kan dan uiteraard gerust.

Net als fraude. Als een bedrijf dit doet of iemand met een migratieachtergrond dan is de wereld te klein, maar zelf wel jarenlang onterecht op grijs kenteken rijden.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_192482406
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:30 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ach schei nou toch uit man. Je geestelijke gezondheid :') Je zit niet op Nova Zembla
Tsja, iemand aan de beademing zien liggen is duidelijk. En dat dat niet fijn is, kan ook iedereen zich wel indenken. Maar zodra het niet zichtbaar is, dan valt het wel mee. Stel je niet aan enzo.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192483420
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:30 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ach schei nou toch uit man. Je geestelijke gezondheid :') Je zit niet op Nova Zembla
Haha, oké ik moest hier wel hard om lachen. _O- Maar serieus, ik kreeg echt depressieve trekken van het lang alleen en thuis zitten en dagenlang ‘fysiek’ niemand te spreken, behalve bellen. Problemen waar ik al langer mee te maken heb werden er enorm door uitvergroot.

Nu ik wel weer wat beperkte contacten ben, merk ik dat ik me gelijk beter voel. :)
  maandag 6 april 2020 @ 20:59:43 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192484992
quote:
8s.gif Op maandag 6 april 2020 18:41 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Tsja, iemand aan de beademing zien liggen is duidelijk. En dat dat niet fijn is, kan ook iedereen zich wel indenken. Maar zodra het niet zichtbaar is, dan valt het wel mee. Stel je niet aan enzo.
Goeie vergelijking ^O^ :')
  maandag 6 april 2020 @ 21:06:07 #28
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192485091
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:40 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Haha, oké ik moest hier wel hard om lachen. _O- Maar serieus, ik kreeg echt depressieve trekken van het lang alleen en thuis zitten en dagenlang ‘fysiek’ niemand te spreken, behalve bellen. Problemen waar ik al langer mee te maken heb werden er enorm door uitvergroot.


Nu ik wel weer wat beperkte contacten ben, merk ik dat ik me gelijk beter voel. :)
Joh er wonen mensen in Alaska, die zien maanden niemand. In de jaren 60 en 70 kwamen er japanners uit het oerwoud die dan ondergedoken hadden gezeten sinds wo2. Er is zo'n verhaal van een Amerikaanse marnier die van z'n schip lazerde en 3 weken ofzo ronddreef in de oceaan
En dan ga jij klagen dat je je vrienden, die je gewoon kan bellen en appen, even niet live ziet. Ondertussen zie je mensen op straat en in de supermarkt dus je Remi gevoel van alleen op de wereld is me gewoon wat moeilijk voor te stellen


[ Bericht 14% gewijzigd door the-eye op 06-04-2020 21:23:28 ]
pi_192485355
Wij proberen er ons wel aan te houden maar man moet gewoon werken en ik ook (thuiszorg) en de boodschappen moeten natuurlijk ook gedaan worden en wij en onze buren drinken nog wel gezamenlijk een bakkie, zij in hun tuin en wij in onze tuin :)
Zondag komt mijn moeder en onze zoon eten inplaats van de hele familie en dat was het dan zo,n beetje.
pi_192485514
Ik blijf binnen

[ Bericht 90% gewijzigd door woxxel op 06-04-2020 21:58:27 ]
pi_192486116
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 21:06 schreef the-eye het volgende:

[..]

Joh er wonen mensen in Alaska, die zien maanden niemand. In de jaren 60 en 70 kwamen er japanners uit het oerwoud die dan ondergedoken hadden gezeten sinds wo2. Er is zo'n verhaal van een Amerikaanse marnier die van z'n schip lazerde en 3 weken ofzo ronddreef in de oceaan
En dan ga jij klagen dat je je vrienden, die je gewoon kan bellen en appen, even niet live ziet. Ondertussen zie je mensen op straat en in de supermarkt dus je Remi gevoel van alleen op de wereld is me gewoon wat moeilijk voor te stellen
Ik klaag helemaal niet? Het topic gaat over verschillend denken over social distancing in vriendengroepen en ik licht mijn keuze om het anders te doen dan mijn vrienden kort toe in mijn post. Waarom reageer je er zo heftig op?
  maandag 6 april 2020 @ 22:07:44 #32
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192486125
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 22:07 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Ik klaag helemaal niet? Het topic gaat over verschillend denken over social distancing in vriendengroepen en ik licht mijn situatie toe in mijn post. Waarom reageer je er zo heftig op?
Ik probeer je te helpen
Als ik daar in faal moet je het aangeven
pi_192486136
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 22:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik probeer je te helpen
Hoe is dit helpen? :P
  maandag 6 april 2020 @ 22:12:00 #34
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192486211
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 22:08 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Hoe is dit helpen? :P
Ja dat weet ik ook niet hè.
Tis niet mń werk ofzo
pi_192486228
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 22:12 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook niet hè.
Tis niet mń werk ofzo
Oke, in elk geval bedankt voor de poging te helpen (geen sarcasme) en laten we het hier dan maar bij laten :)
pi_192486241
Heel controversieel misschien maar ik ga gewoon nog steeds bij m'n beste vriendin op bezoek
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_192486256
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 22:13 schreef Nexum het volgende:
Heel controversieel misschien maar ik ga gewoon nog steeds bij m'n beste vriendin op bezoek
Als je een man bent dan is dat inderdaad inmiddels controversieel :P
pi_192486494
Nee zie vrijwel niemand meer. gister voor het eerst mijn nicht buiten gezien die wat kwam ophalen. kwamen niet dichter bij elkaar dan 2 meter. Af en toe zie ik mijn stiefmoeder op verre afstand ( zware copd) ben als de dood dat ik haar aansteek.

Zie bij de buren wel, die zo rond de 60 zijn dat de volwassen kinderen daar regelmatig op bezoek komen en eerlijk waar ik begrijp er niets van
  maandag 6 april 2020 @ 22:56:57 #39
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192487129
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 10:48 schreef Bananenpap het volgende:
Hoe staan jullie hier in? Hebben jullie al discussies gehad?
Zit er over na te denken om de tv van m'n oma af te pakken, die belt om de dag hysterisch op als ze weer wat op tv heeft gezien.
pi_192487280
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 22:56 schreef borealist het volgende:

[..]

Zit er over na te denken om de tv van m'n oma af te pakken, die belt om de dag hysterisch op als ze weer wat op tv heeft gezien.
🤣😂
pi_192487440
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Een is een huisgenoot, dus dat maakt het wat lastig. Overigens heb ik (en mijn moeder) er geen moeite mee om elkaar niet te zien. Facetimen volstaat voor nu.
Waarom is dat anders in het contact met je schoonouders?
Waarom heb je daar een grotere behoefte op bezoek te gaan en dan niet eens 1,5m afstand te houden?

Mijn ouders en ik zoeken elkaar niet op, ook vrienden zijn de afgelopen 2 weken niet over de vloer gekomen. Bellen en FaceTime voldoet.
Morgen ga ik zelf voor het eerst in anderhalve week naar de supermarkt.
Verder alleen mijn huis uit voor werk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192488038
Wij doen 1 keer per week boodschappen op een zo rustig mogelijk tijdstip en zien verder in principe niemand.

Wandelen elke dag een rondje maar komen vrijwel niemand tegen en anders nemen we afstand.

Gisteren de buren gesproken maar daar zat zeker 5 meter tussen.
pi_192488169
Een collega komt hier regelmatig kort over de vloer, dat is niet gestopt. Tevens was mijn schoonmoeder hier met haar man die bij het ministerie(!) werkt en die vinden de breedte-aanpak van sociale onthouding een beetje onzinnig, en zijn eigenlijk een beetje geïrriteerd dat andere kinderen niet langskomen, daar snap ik dan weer geen hol van.

Kom twee keer in de week bij de albert heijn, met kinderen, om even vers fruit en brood te halen enzo, misschien nog een pleziertripje naar de hema of bruna in dezelfde straat, om even iets anders te zien dan m’n eigen huis en tuin. Verder heb ik elke week 5 dagen aan Hello Fresh boxen steeds in de koelkast staan nu, dus het diner heeft er niet onder geleden zeg maar :@

Verder heerst er in mijn kring wel de consensus; als het geen dagelijks contact is, hebben we het helemaal niet.
-nee-
pi_192490422
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom is dat anders in het contact met je schoonouders?
Waarom heb je daar een grotere behoefte op bezoek te gaan en dan niet eens 1,5m afstand te houden?
Nou ja behoefte. Ik blijf mijn vriendin zien en mijn vriendin blijft haar ouders zien. Wat mij betreft zou het dus een beetje onzinnig zijn om niet meer langs te gaan als ik toch al indirect in contact met ze sta.
pi_192490565
Alleen mijn opa en oma blijven er erg luchtig over doen, ga je met de hele familie niet op bezoek omdat je ze niet wil besmetten gaan ze doodleuk bloemen halen et cetera... |:(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192492012
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Alleen mijn opa en oma blijven er erg luchtig over doen, ga je met de hele familie niet op bezoek omdat je ze niet wil besmetten gaan ze doodleuk bloemen halen et cetera... |:(
misschien willen die mensen nog even genieten van hun leven ipv opgesloten te zitten. krijgen ze geen corona dan misschien wel een andere ziekte.
pi_192492025
Ik woon zelf niet in Nederland en heb dus geen familie die ik hier dan bezoeken zou, dus dat maakt het social distancen al wat makkelijker.

Wat betreft vrienden die ik hier zou kunnen bezoeken? Iedereen die ik ken heeft zich vanaf het begin al heel erg aan de regels van social distancing gehouden, dus er was ook nooit een stimulans om vrienden dan toch te bezoeken. Ik heb echter een vriendin die alleen woont, geen partner heeft en ook haar familie woont in het buitenland. Toevallig woont ze om de hoek. Haar zie ik nog regelmatig! Maar da‘s dan ook de enige persoon, behalve mijn partner, die ik de afgelopen maand gezien heb.

De maatregelen lijken hier (in Oostenrijk) trouwens wel echt geholpen te hebben; na Pasen worden veel regels weer versoepeld en stapsgewijs wordt weer geprobeerd om het normale leven van start te laten gaan. :)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_192492067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:41 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

misschien willen die mensen nog even genieten van hun leven ipv opgesloten te zitten. krijgen ze geen corona dan misschien wel een andere ziekte.
Hopelijk hebben ze nog flink wat jaren om deze maanden goed te maken. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192492103
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:41 schreef margaretha_01 het volgende:

De maatregelen lijken hier (in Oostenrijk) trouwens wel echt geholpen te hebben; na Pasen worden veel regels weer versoepeld en stapsgewijs wordt weer geprobeerd om het normale leven van start te laten gaan. :)
Dat zeiden ze in de VS, dat is alweer uitgesteld. Overal worden dingen gezegd die ze niet waar maken, ik zou eerst maar even wachten tot t echt zover is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')