abonnement Unibet Coolblue
pi_192472908
Belgische supermarktmedewerker (32) overleden, familie boos dat ‘hij geen mondkapje mocht dragen‘

Een medewerker van de Belgische supermarktketen Colruyt is vorige week overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Zijn overlijden is bij collega's als een bom ingeslagen. Eigenaar Colruyt Group benadrukt dat de maatregelen van de Belgische overheid strikt worden gevolgd, wel werkt de onderneming aan een nieuw reglement voor het personeel.

Mohamed Nahi (32) overleed in de nacht van woensdag op donderdag. Hij testte positief op het coronavirus en was eerder al in quarantaine geplaatst. Waar hij besmet is geraakt met het virus valt moeilijk te achterhalen, en het is ook niet duidelijk of hij onderliggende gezondheidsproblemen had. Maar het is geen verrassing dat het personeel van de supermarkt waar hij werkzaam was ongerust is.
https://www.ad.nl/dossier(...)cht-dragen~a6082a18/

Hier kon je op wachten. Bizar dat medewerkers van supermarkten geen mondkapjes mogen dragen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mondkapje op 06-04-2020 08:25:47 ]
pi_192472955
Elke dode is er één teveel!!!
U MAD?
pi_192472988
Gaat dat mondkapje helpen dan?
pi_192472995
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:31 schreef hoechst het volgende:
Gaat dat mondkapje helpen dan?
Ja, elke debiel kan dat nagaan.
  Admin maandag 6 april 2020 @ 08:36:44 #5
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192473041
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:31 schreef hoechst het volgende:
Gaat dat mondkapje helpen dan?
mondkapjes beschermen vooral doordat je bij hoesten e.d. minder snel het virus verspreidt. Het kan voor jezelf vooral helpen omdat je minder makkelijk je gezicht aan kunt raken.
Nadeel van mondkapjes voor burgers is dat er niet genoeg mondkapjes zijn en je wilt niet dat zorgpersoneel geen mondkapjes meer heeft. Dan wordt het probleem namelijk opeens exponentieel groter.

Hier iets meer over de voor en nadelen van mondkapjes:
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_192473089
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:32 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ja, elke debiel kan dat nagaan.
Alleen wanneer iedereen ze draagt.
pi_192473093
En blijkbaar is ‘social distancing’ moeilijk te handhaven in de winkels. “Bijna een derde van de klanten volgt de regels niet en wij komen er zo elke dag honderden tegen”, staat er te lezen. “Het begint bij ons allemaal door te dringen hoe ernstig corona kan zijn, dat we absoluut niet veilig zijn op ons werk en dat dit nog maanden kan duren.

De familie van de overleden man, papa van twee kinderen, meent dat de vestiging waar de man werkte, geweigerd had om hem een mondmasker te laten dragen. “Zijn afdelingshoofd vertelde hem dat het dragen van een mondmasker en handschoenen de klanten zou afschrikken”, aldus de schoonbroer van het slachtoffer aan Sudinfo.
https://www.hln.be/in-de-(...)-personeel~a6082a18/

Het was al een grote fout om mondkapjes als taboe-onderwerp te verklaren vanaf het begin af aan. Alsof het volk uit kleuters bestaat.
pi_192473104
Ze moeten idd mondkapjes op.
Het is nog verbazingwekkend hoe weinig positieve gevallen er zijn omder de supermarktmedewerkers.
Die werken al weken zo.
  maandag 6 april 2020 @ 08:53:16 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192473171
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ze moeten idd mondkapjes op.
Het is nog verbazingwekkend hoe weinig positieve gevallen er zijn omder de supermarktmedewerkers.
Die werken al weken zo.
Zijn gemiddeld erg jong en geen risicogroep. Ik denk dat heel veel het wel hebben, maar zonder symptomen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_192473192
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ze moeten idd mondkapjes op.
Het is nog verbazingwekkend hoe weinig positieve gevallen er zijn omder de supermarktmedewerkers.
Die werken al weken zo.
Dochter ontsmet de mandjes die de klanten verplicht mee moeten nemen(Hema)
Je moest eens weten hoe ze finaal afgebekt worden als klanten weigeren zo'n mandje te gebruiken, zelfs zo erg dat er nu beveiliging bijgezet is.
Personeel had ook liever thuis gezeten.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_192473223
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 08:55 schreef halfway het volgende:

[..]

Dochter ontsmet de mandjes die de klanten verplicht mee moeten nemen(Hema)
Je moest eens weten hoe ze finaal afgebekt worden als klanten weigeren zo'n mandje te gebruiken, zelfs zo erg dat er nu beveiliging bijgezet is.
Personeel had ook liever thuis gezeten.
Wtf, waarom kunnen mensen niet normaal doen. |:( Ze mogen juist blij zijn het het winkelpersoneel de moeite neemt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_192473241
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 08:55 schreef halfway het volgende:

[..]

Dochter ontsmet de mandjes die de klanten verplicht mee moeten nemen(Hema)
Je moest eens weten hoe ze finaal afgebekt worden als klanten weigeren zo'n mandje te gebruiken, zelfs zo erg dat er nu beveiliging bijgezet is.
Personeel had ook liever thuis gezeten.
Is dat is Brabant of Zuid Holland ?
.
  maandag 6 april 2020 @ 09:02:08 #13
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192473251
quote:
13s.gif Op maandag 6 april 2020 08:59 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wtf, waarom kunnen mensen niet normaal doen. |:( Ze mogen juist blij zijn het het winkelpersoneel de moeite neemt.
Dit is idd waar we falen als land. Zo triest.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192473258
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zijn gemiddeld erg jong en geen risicogroep. Ik denk dat heel veel het wel hebben, maar zonder symptomen
Zou kunnen maar de ouders, opa's en oma's lopen dan wel groot risico. Zou je terug moeten zien toch?
pi_192473275
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 09:01 schreef Fer het volgende:

[..]

Is dat is Brabant of Zuid Holland ?
Gelderland
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_192473278
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 08:55 schreef halfway het volgende:

[..]

Dochter ontsmet de mandjes die de klanten verplicht mee moeten nemen(Hema)
Je moest eens weten hoe ze finaal afgebekt worden als klanten weigeren zo'n mandje te gebruiken, zelfs zo erg dat er nu beveiliging bijgezet is.
Personeel had ook liever thuis gezeten.
Er lopen helaas een hoop debielen rond.
Snap dat je dat dan liever hebt inderdaad.
pi_192473302
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:32 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ja, elke debiel kan dat nagaan.
Waar hij het virus heeft opgelopen staat er niet bij. Wel erg dat vele klanten hieraan blootgesteld zijn geweest. Meerderen zullen daar wel volgen. Ze zullen ook met elkaar geluncht hebben en dezelfde kassatoetsjes aangeraakt hebben.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_192473326
Werken met gevaar voor eigen leven, voor een habbekrats en wat willen ze dan gaan doen als 'extraatje'? Cadeaubonnen geven :')
pi_192473411
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:32 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ja, elke debiel kan dat nagaan.
Uh nee
En ik zal je meteen uitleggen waarom.
Helpt alleen als de winkeliers ze dragen
pi_192473427
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:15 schreef hoechst het volgende:

[..]

Uh nee
En ik zal je meteen uitleggen waarom.
Helpt alleen als de winkeliers ze dragen
De winkeliers of de klanten?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 6 april 2020 @ 09:17:04 #21
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192473435
Rip
AZ
ALKMAAR
pi_192473454
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:36 schreef Danny het volgende:

[..]

mondkapjes beschermen vooral doordat je bij hoesten e.d. minder snel het virus verspreidt. Het kan voor jezelf vooral helpen omdat je minder makkelijk je gezicht aan kunt raken.
Nadeel van mondkapjes voor burgers is dat er niet genoeg mondkapjes zijn en je wilt niet dat zorgpersoneel geen mondkapjes meer heeft. Dan wordt het probleem namelijk opeens exponentieel groter.

Hier iets meer over de voor en nadelen van mondkapjes:
Het zou fijn zijn als het RIVM en de overheid eens eerlijk zou zijn. Het wordt niet aangeraden omdat er een tekort is, en niet omdat het niet werkt.
pi_192473464
Supermarkt is juist de plek waar je het oploopt!
Mijn huisarts zegt dat je beter even buiten een wandelingetje kan maken dan de supermarkt in gaan.
Daarom bestel ik zoveel mogelijk online.
  maandag 6 april 2020 @ 09:20:09 #24
16245 CarOnline
met lange O
pi_192473475
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 08:55 schreef halfway het volgende:

[..]

Dochter ontsmet de mandjes die de klanten verplicht mee moeten nemen(Hema)
Je moest eens weten hoe ze finaal afgebekt worden als klanten weigeren zo'n mandje te gebruiken, zelfs zo erg dat er nu beveiliging bijgezet is.
Personeel had ook liever thuis gezeten.
Mijn dochter precies hetzelfde, ook Hema. Alle klanten moeten een mandje meenemen maar ze krijgt echt regelmatig een grote mond of mensen die ronduit weigeren. Echt onbegrijpelijk, luister gewoon.
Screw them.
We're going home.
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 april 2020 @ 09:20:42 #25
186611 Haags
pi_192473482
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:20 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Mijn dochter precies hetzelfde, ook Hema. Alle klanten moeten een mandje meenemen maar ze krijgt echt regelmatig een grote mond of mensen die ronduit weigeren. Echt onbegrijpelijk, luister gewoon.
Dat soort mensen/klanten zou je meteen een winkelverbod moeten geven voor een jaar. Opzouten!
Zonder wrijving geen glans
  maandag 6 april 2020 @ 09:22:14 #26
16245 CarOnline
met lange O
pi_192473498
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat soort mensen/klanten zou je meteen een winkelverbod moeten geven voor een jaar. Opzouten!
Ja ik snap ook niet wat de weerstand is. Neem een mandje mee, klaar.
Screw them.
We're going home.
pi_192473503
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Zou kunnen maar de ouders, opa's en oma's lopen dan wel groot risico. Zou je terug moeten zien toch?
Als zieke mensen/medewerkers thuis blijven. 60% die 1,5m aanhoudt en het een relatief kort moment van samenzijn is. Dat zou het kans enorm omlaag moeten brengen. Maar het zal nooit 0% worden.
.
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 april 2020 @ 09:23:10 #28
186611 Haags
pi_192473510
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:22 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja ik snap ook niet wat de weerstand is. Neem een mandje mee, klaar.
Precies.
Zonder wrijving geen glans
pi_192473534
quote:
Achterlijk wijf. Blijf gewoon thuis.
  maandag 6 april 2020 @ 09:30:53 #31
481998 K21
Cappuccino
pi_192473587
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:22 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja ik snap ook niet wat de weerstand is. Neem een mandje mee, klaar.
Waarschijnlijk vinden Henk en Gerda zo'n mandje vies omdat "iedereen eraan zit" o.i.d. en vervolgens reageren ze hun boosheid af op een 16-jarig meisje dat gewoon doet wat haar verteld wordt.

Beveiliger erbij is een goed idee, maar een ME'er van 2x2 meter die iedereen met een grote muil meteen de zaak uit knuppelt zou nog leuker zijn.
  maandag 6 april 2020 @ 09:36:46 #32
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_192473629
Weer een bruin iemand die heel jong aan overlijd. Valt het jullie niet op dat alle jonge slachtoffers die in de media komen bruin zijn?

Ik vraag me oprecht af of ze niet meer vatbaar voor zijn.

Hier een aantal voorbeelden:

https://nypost.com/2020/0(...)virus-at-age-21/amp/

https://www.deccanherald.(...)pakistan-816714.html

https://www.gulftoday.ae/(...)nst-coronavirus-dies

Ik herinner me een heleboel andere gevallen maar ik kan even niet de bronnen vinden.
Sisco Certified
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 april 2020 @ 09:42:54 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192473673
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:30 schreef K21 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vinden Henk en Gerda zo'n mandje vies omdat "iedereen eraan zit" o.i.d. en vervolgens reageren ze hun boosheid af op een 16-jarig meisje dat gewoon doet wat haar verteld wordt.

Beveiliger erbij is een goed idee, maar een ME'er van 2x2 meter die iedereen met een grote muil meteen de zaak uit knuppelt zou nog leuker zijn.
Gewoon een beveiliger neerzetten idd. Wil je geen mandje meenemen, dan kom je er gewoon niet.

Ik zou heel graag supermarktmanager willen zijn in deze tijd. Dit soort asociale mensen gewoon even goed de waarheid vertellen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 6 april 2020 @ 09:44:11 #34
16245 CarOnline
met lange O
pi_192473685
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:30 schreef K21 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vinden Henk en Gerda zo'n mandje vies omdat "iedereen eraan zit" o.i.d. en vervolgens reageren ze hun boosheid af op een 16-jarig meisje dat gewoon doet wat haar verteld wordt.

Beveiliger erbij is een goed idee, maar een ME'er van 2x2 meter die iedereen met een grote muil meteen de zaak uit knuppelt zou nog leuker zijn.
Ja dat zou echt fantastisch zijn maar helaas.

Ze staat de mandjes voor hun neus te poetsen, overal moet je tegenwoordig een mandje of een winkelwagentje mee. Dit is gewoon nu de realiteit.

Meestal is het antwoord: ik heb niet veel nodig dus ik heb geen mandje nodig. Of: ik kijk alleen dus hoef geen mandje. Of: ik wil geen mandje, dus ik neem er geen.

En dat is dan nog in de nette bewoording.

Blijf gewoon in huis als je je niet aan de regels wil houden. Vond het echt zielig ook. Ze werkt er elke zaterdag met veel plezier maar de laatste 2 zaterdagen vond ze het echt vreselijk.
Screw them.
We're going home.
pi_192473718
Hier in Amsterdam zijn mensen heel vriendelijk tegen het personeel dat de regels vertelt en mandjes schoonmaakt.
pi_192473729
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 09:04 schreef halfway het volgende:

[..]

Gelderland
Boeren he. :X Hé! Smiley met mondkapje.
pi_192474066
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:47 schreef Mondkapje het volgende:
Hier in Amsterdam zijn mensen heel vriendelijk tegen het personeel dat de regels vertelt en mandjes schoonmaakt.
In mijn werk lijkt het er ook wel op, dat het noorden er serieuzer mee omgaat dan het zuiden. Terwijl er daar meer besmettingen zijn.
.
pi_192474084
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 10:09 schreef Fer het volgende:

[..]

In mijn werk lijkt het er ook wel op, dat het noorden er serieuzer mee omgaat dan het zuiden. Terwijl er daar meer besmettingen zijn.
want Gelderland ligt in het zuiden?
pi_192474115
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 10:11 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

want Gelderland ligt in het zuiden?
Het deel waar Marcouch de skepter zwaait wel. En die zwarte kousen dorpjes worden ook steeds meer besmet.
.
pi_192474199
Ik moet trouwens wel zeggen dat het opvalt dat veel jongere mensen in Europa die aan Corona overlijden een achtergrond uit het midden oosten / Afrika hebben. Of het nou is dat deze mensen toch nog steeds met veel familie en vrienden in aanraking komen dat de aantallen hoger liggen bij deze mensen of dat ze er genetisch er meer aanleg voor hebben..

Maar het is opvallend.
pi_192474255
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat soort mensen/klanten zou je meteen een winkelverbod moeten geven voor een jaar. Opzouten!
Dit,
pi_192474268
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 10:21 schreef Xenorium het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat het opvalt dat veel jongere mensen in Europa die aan Corona overlijden een achtergrond uit het midden oosten / Afrika hebben. Of het nou is dat deze mensen toch nog steeds met veel familie en vrienden in aanraking komen dat de aantallen hoger liggen bij deze mensen of dat ze er genetisch er meer aanleg voor hebben..

Maar het is opvallend.
Huh wat, bron? :')
pi_192474666
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 09:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
Weer een bruin iemand die heel jong aan overlijd. Valt het jullie niet op dat alle jonge slachtoffers die in de media komen bruin zijn?

Ik vraag me oprecht af of ze niet meer vatbaar voor zijn.

Hier een aantal voorbeelden:

https://nypost.com/2020/0(...)virus-at-age-21/amp/

https://www.deccanherald.(...)pakistan-816714.html

https://www.gulftoday.ae/(...)nst-coronavirus-dies

Ik herinner me een heleboel andere gevallen maar ik kan even niet de bronnen vinden.

Het valt mij op dat veel jonge slachtoffers man zijn.
ROBODEMONS..................|:(
pi_192474742
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 10:21 schreef Xenorium het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat het opvalt dat veel jongere mensen in Europa die aan Corona overlijden een achtergrond uit het midden oosten / Afrika hebben. Of het nou is dat deze mensen toch nog steeds met veel familie en vrienden in aanraking komen dat de aantallen hoger liggen bij deze mensen of dat ze er genetisch er meer aanleg voor hebben..

Maar het is opvallend.
Die hebben wellicht eerdere virusaanvallen niet doorgemaakt die de witte Nederlander wel heeft doorgemaakt en die een zekere bescherming biedt. Dat komt omdat sommige groepen zich weinig mengen.
pi_192475198
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 11:02 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Die hebben wellicht eerdere virusaanvallen niet doorgemaakt die de witte Nederlander wel heeft doorgemaakt en die een zekere bescherming biedt. Dat komt omdat sommige groepen zich weinig mengen.
Zou het niet weten, misschien ook sommige vaccinaties gemist omdat ze op latere leeftijd naar een Europees land zijn gekomen? Just a guess.
pi_192475498
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 11:02 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Die hebben wellicht eerdere virusaanvallen niet doorgemaakt die de witte Nederlander wel heeft doorgemaakt en die een zekere bescherming biedt. Dat komt omdat sommige groepen zich weinig mengen.
Dus zwarten mengen zich minder dan witten?
pi_192482963
Zag net in de supermarkt een medewerker een klant begroeten, schijnbaar kenden ze elkaar, maar met 3 hartelijke zoenen op de wang.

Ze had weliswaar niet zo’n 1,5m hesje aan, maar daar ging wel weer een stuk respect tegenover supermarkt personeel om zeep... jammer.
.
pi_192483151
Gaan we nou voor iedereen onder de 40 een topic openen?

Gaan we ook topics openen voor de overige ~500 personen* in deze leeftijdscategorie die gaan overlijden?

* ) Zie https://www.volksgezondhe(...)leeftijd-en-geslacht

edit: In dit topic gaat ook nog eens over een Belg. Die ~500 is alleen al in Nederland.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192483167
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 19:14 schreef Fer het volgende:
Ze had weliswaar niet zo’n 1,5m hesje aan, maar daar ging wel weer een stuk respect tegenover supermarkt personeel om zeep... jammer.
Scheer 'ze' maar weer allemaal over één kam.
pi_192483182
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Gaan we nou voor iedereen onder de 40 een topic openen?

Gaan we ook topics openen voor de overige ~500 personen* in deze leeftijdscategorie die gaan overlijden?

* ) Zie https://www.volksgezondhe(...)leeftijd-en-geslacht
Alleen als jij ook voor elk van hen een reactie van deze strekking plaatst.
  maandag 6 april 2020 @ 20:04:16 #51
338319 ZarB
Piña colada
pi_192483961
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:20 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Mijn dochter precies hetzelfde, ook Hema. Alle klanten moeten een mandje meenemen maar ze krijgt echt regelmatig een grote mond of mensen die ronduit weigeren. Echt onbegrijpelijk, luister gewoon.
Hier bij Kruidvat max 10 mensen in de winkel, rij buiten vormen en als er weer een (verplicht) mandje beschikbaar is kun je naar binnen. Niet met 2 gaan winkelen. Komt er een tokkie-stel, met kinderwagen (uiteraard), walst naar binnen, tegen de mandjes aan (pakken er geen) en gaan doodleuk met z'n 2en de winkel door. Echt, die asociale lui gun je gewoon corona.

Je hebt van die mensen...
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 6 april 2020 @ 20:11:57 #52
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_192484147
Zijn van die Belgen die ook denken dat ze meer zijn, hier is er een die regels aan zijn laars lapt en heel de dag heen en weer rijdt met zijn wrak om hout te halen voor de kachel. Kun je dat ergens melden of zo?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_192484252
quote:
quote:
Het hoesten van de Woerdense wordt veroorzaakt door omhoogkomende maagsappen die voor irritatie zorgen in haar keel, vertelt ze. ,,Het heeft dus niets met mijn longen te maken. Ik hoest al vijftien jaar, vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week.’’
Domme kut, daar zijn gewoon operaties voor man :')

Paar gaatjes in je pens, maag wordt een slag gedraaid zodat je maagklep wel fatsoenlijk afsluit. Daarna geen last meer van opborrelend maagzuur.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 6 april 2020 @ 20:18:40 #54
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192484309
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 20:15 schreef vosss het volgende:

[..]


[..]

Domme kut, daar zijn gewoon operaties voor man :')

Paar gaatjes in je pens, maag wordt een slag gedraaid zodat je maagklep wel fatsoenlijk afsluit. Daarna geen last meer van opborrelend maagzuur.
Typisch weer zo'n geval die ontzettend veel zelfmedelijden heeft.
bah
pi_192485026
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat soort mensen/klanten zou je meteen een winkelverbod moeten geven voor een jaar. Opzouten!
Dat durven die winkels niet. Klant is koning. Dat hun personeel wordt afgebekt vinden ze jammer maar niet een heel groot probleem...

Heel triest die bedrijven.
pi_192485066
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 10:21 schreef Xenorium het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat het opvalt dat veel jongere mensen in Europa die aan Corona overlijden een achtergrond uit het midden oosten / Afrika hebben. Of het nou is dat deze mensen toch nog steeds met veel familie en vrienden in aanraking komen dat de aantallen hoger liggen bij deze mensen of dat ze er genetisch er meer aanleg voor hebben..

Maar het is opvallend.
Veel schizofrenie he. Dus als ze het dan allemaal krijgen is het gauw gedaan

https://www.trouw.nl/nieu(...)chizofreen~b89dd0ac/
  maandag 6 april 2020 @ 21:45:30 #57
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192485780
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:20 schreef Mondkapje het volgende:
Belgische supermarktmedewerker (32) overleden, familie boos dat ‘hij geen mondkapje mocht dragen‘
Is alleen nieuws omdat hij zo jong was, maar de media moet er een leuke draai aan geven zodat de meeste mensen niet 1 2 3 beseffen dat ze geïndoctrineerd worden.

Ook tijdens een normaal griep seizoen gaan jonge mensen dood. 99% van de doden is boven de 60.
  maandag 6 april 2020 @ 21:47:18 #58
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_192485813
De familie eist tevens een schadevergoeding van Colruyt :').
Nog wat geld op die overleden gozer zijn kap proberen verdienen is best triestig.

Ze weten zelfs niet, dat het de fout van Colruyt is, dat hij Corona kreeg.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  maandag 6 april 2020 @ 21:50:48 #59
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_192485858
20:27
Colruyt: "We zijn verder gegaan dan de overheid adviseert"
"We kunnen alleen maar benadrukken dat we een mensgericht bedrijf zijn en steeds alle maatregelen nauwgezet hebben opgevolgd die de overheid voorschrijft." Dat laat woordvoerster Silja Decock van Colruyt weten naar aanleiding van het overlijden van een personeelslid van de vestiging in Vorst. "We zijn op verschillende vlakken verder gegaan dan wat de overheid adviseert en hebben de voorbije weken ook bijkomende maatregelen genomen."

Werknemer Mohammed Nahi bezweek in de nacht van woensdag op donderdag aan de gevolgen van een coronabesmetting. Volgens de website van Bruzz heeft zijn familie klacht ingediend tegen zijn werkgever. "Maar daar hebben we nog niets van gezien. Omwille van juridische redenen en uit respect voor het slachtoffer en de familie kunnen en willen we hier verder geen commentaar op geven", klinkt het.

"Eind vorige week hebben we de spijtige bevestiging gekregen dat een collega uit onze Colruyt-winkel in Vorst thuis in zijn slaap is overleden", gaat Decock verder. "Eerst en vooral gaan onze gedachten naar de familie, vrienden en naaste collega's van het slachtoffer. We zijn hier allemaal erg door aangedaan en zorgen ervoor dat de nodige omkadering en ondersteuning voorzien wordt voor de mensen die nauw met het slachtoffer samenwerkten. Zo was er de afgelopen dagen een vertegenwoordiging van ons team 'Schokkende Gebeurtenissen' in de winkel aanwezig."

"We vragen momenteel verdere details omtrent de gebeurtenissen na en houden daarbij uiteraard rekening met het aspect van het medisch geheim. Onze prioriteit nu is het opvangen van de betrokken medewerkers. We zullen hen duidelijk informeren en verdere vragen beantwoorden."

"We merken dat er de laatste dagen veel reacties komen omtrent de maatregelen om onze medewerkers in onze winkels te beschermen. We begrijpen ook dat dit nieuws een grote opdoffer is voor alle collega's van de groep. Ze zijn al weken keihard aan het werk om in de dagelijkse voedselvoorziening te voorzien, iets waar we hen ongelooflijk dankbaar voor zijn."

"We willen graag benadrukken dat we, net zoals de hele sector, er alles aan doen om voor onze medewerkers een zo veilig mogelijk kader te scheppen. Dat wil zeggen dat we daarbij de maatregelen van de overheid strikt navolgen. Denk bijvoorbeeld maar aan de verdeling van handschoenen. Wie een mondmasker wil, kan daar ook gebruik van maken."

"We hebben net een collega verloren en doen er alles aan om de medewerkers zo goed mogelijk op te vangen en te informeren. We willen daarbij de sereniteit bewaren. En ook volgende week wordt op permanente basis gekeken waar nog kan bijgestuurd worden en wat mogelijk is", besluit de mededeling.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  maandag 6 april 2020 @ 21:55:26 #60
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_192485926
quote:
9s.gif Op maandag 6 april 2020 10:57 schreef Morrigan het volgende:

Het valt mij op dat veel jonge slachtoffers man zijn.


Mannen roken vaker. Long kanker grafiek verscheelt niet zo veel van de corona grafiek.

https://www.jwatch.org/na(...)smoking-related-risk

Samenvatting: Rokers krijgen een longontsteking op jongere leeftijd en gaan er vaker dood aan.
pi_192487781
Jaaaa een jongere die dood gaat aan corona, nog even een naam en een zielig verhaaltje en de paniekzaaierij heeft weer clicks!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192489880
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:16 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De winkeliers of de klanten?
Klanten
pi_192489949
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 09:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
Weer een bruin iemand die heel jong aan overlijd. Valt het jullie niet op dat alle jonge slachtoffers die in de media komen bruin zijn?

Ik vraag me oprecht af of ze niet meer vatbaar voor zijn.

Hier een aantal voorbeelden:

https://nypost.com/2020/0(...)virus-at-age-21/amp/

https://www.deccanherald.(...)pakistan-816714.html

https://www.gulftoday.ae/(...)nst-coronavirus-dies

Ik herinner me een heleboel andere gevallen maar ik kan even niet de bronnen vinden.

Er was hier ook zo'n jongen van 16 op de IC die ook uit het midden oosten kwam.
  dinsdag 7 april 2020 @ 20:33:10 #64
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_192502271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 07:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Er was hier ook zo'n jongen van 16 op de IC die ook uit het midden oosten kwam.
Ja, In Belgie zijn 50% van de mensen op IC Turken.
Ik zeg niets.

Maar als dat volk hier zie rondlopen, spreken die toch nog gewoon af met hun 500 neven en nichten. Voor hen gelden de regels duidelijk wéér niet.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_192512640
Joodse ouderen lopen ook meer risico blijkbaar.

Hechte gemeenschap
Een woordvoerder van Cordaan, waar Beth Shalom onderdeel van uitmaakt, zegt geen verklaring te hebben voor het feit dat juist in dit zorgcentrum het coronavirus zo heeft kunnen toeslaan. “Als je terugrekent vanaf het begin van de uitbraak moet je concluderen dat de eerste besmetting zich heeft afgespeeld in de tijd dat de deuren nog open stonden en er veel mensen in en uitliepen.”
https://www.parool.nl/ams(...)s-bezweken~b9e53e31/
Ik denk dat het te maken heeft met hun isolatie in de samenleving waardoor ze weerstand niet opbouwen door virussen die bij de rest van de bevolking rondwaren.
pi_192514231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:33 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ja, In Belgie zijn 50% van de mensen op IC Turken.
Ik zeg niets.

Maar als dat volk hier zie rondlopen, spreken die toch nog gewoon af met hun 500 neven en nichten. Voor hen gelden de regels duidelijk wéér niet.
Bijna ramadan. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')