Vriend van het topic is weer terug!twitter:BKimber twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 22:30:32This man is delusional. After he declared the end of COVID-19 at the end of March, he’s still at it, declaring heat and wind to destroy the virus. 🤯 https://t.co/2TzYYav3ac reageer retweet
Jensen?quote:Op zondag 5 april 2020 23:48 schreef RipCity het volgende:
Vriend van het topic is weer terug!twitter:BKimber twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 22:30:32This man is delusional. After he declared the end of COVID-19 at the end of March, he’s still at it, declaring heat and wind to destroy the virus. 🤯 https://t.co/2TzYYav3ac reageer retweet
Haha wat een knettergek joh.quote:Op zondag 5 april 2020 23:48 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij kan je je niet laten testen momenteel, zijn hard nodig in de zorg.quote:Op zondag 5 april 2020 23:51 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het zelf wel een ingewikkelde situatie momenteel. Ik heb de laatste 3 weken gehoest, ik heb pijn op mijn borst gehad en koude rillingen gehad. Ik denk dat ik waarschijnlijk het virus heb gehad, maar ik ben al 4 weken in isolatie (ik had eerder een verkoudheid). Kan ik me laten testen en heeft het zin?
Go Phone Your Doctor.quote:Op zondag 5 april 2020 23:51 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het zelf wel een ingewikkelde situatie momenteel. Ik heb de laatste 3 weken gehoest, ik heb pijn op mijn borst gehad en koude rillingen gehad. Ik denk dat ik waarschijnlijk het virus heb gehad, maar ik ben al 4 weken in isolatie (ik had eerder een verkoudheid). Kan ik me laten testen en heeft het zin?
Ik vraag me eerder af hoe die fucking coppers weten dat zij niet samenwonen?!?!?!?!?quote:Op maandag 6 april 2020 00:07 schreef Enawh het volgende:
Ik hoorde van een collega dat ze 2x werd aangesproken door handhaving en politie dat ze niet met haar vriend naast mag lopen. Ze hielden niet genoeg afstand. Ze wonen ook niet samen dus geen huishouden e.d
Vraag me nu af of ze daar nou zo zo streng daarin zijn. ?
Verbod geldt vanaf 3 personen.quote:Op maandag 6 april 2020 00:07 schreef Enawh het volgende:
Ik hoorde van een collega dat ze 2x werd aangesproken door handhaving en politie dat ze niet met haar vriend naast mag lopen. Ze hielden niet genoeg afstand. Ze wonen ook niet samen dus geen huishouden e.d
Vraag me nu af of ze daar nou zo zo streng daarin zijn. ?
BRPquote:Op maandag 6 april 2020 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af hoe die fucking coppers weten dat zij niet samenwonen?!?!?!?!?
Dat gaan ze toch serieus niet checken in dit gevalquote:
Bedankt voor je bijdrage, men was het al bijna vergeten!quote:Op maandag 6 april 2020 00:09 schreef Djnormandy het volgende:
Niet elke hoest is corona lieve mensen, de normale griep bestaat ook nog en andere ziektes.
Nouja het lijkt wel of de wereld zich alleen maar hier om druk maakt nu en totaal niets anders.quote:Op maandag 6 april 2020 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, men was het al bijna vergeten!
Gaat om de IC-bedden en het IC-personeel, kunnen zij het aan. Dat is het hele punt.quote:Op maandag 6 april 2020 00:09 schreef Djnormandy het volgende:
Niet elke hoest is corona lieve mensen, de normale griep bestaat ook nog en andere ziektes.
Wat totaal logisch is want:quote:Op maandag 6 april 2020 00:11 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Nouja het lijkt wel of de wereld zich alleen maar hier om druk maakt nu en totaal niets anders.
quote:Op maandag 6 april 2020 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gaat om de IC-bedden en het IC-personeel, kunnen zij het aan. Dat is het hele punt.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 6 april 2020 00:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
BasisRegistratie Personen, de vroegere GBA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |