Max. 3. staat er ook. "Ontvangt u toch bezoek, dan geldt het maximum van 3 mensen (buiten het eigen gezin)"quote:Op maandag 6 april 2020 01:42 schreef leolinedance het volgende:
Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kind < 12 jaar thuis. Hoeveel mensen en kinderen < 12 jaar mogen hier nog bij, ervan uitgaande dat alle volwassenen 1.5m afstand houden?
Ik heb een veel beroerdere ziekte als Covid 19, dus het zal me echt een zorg zijn, sterker nog de kans doordat nu in 1 keer gen therapie is toegestaan vind ik prachtig.quote:Op maandag 6 april 2020 01:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Jij hebt alles al gehad, er durft geen virus binnen te komen. Dat is verder mijn idee ook.
Wanneer je bij ons zeg de eerst maanden overleeft, komt het meestal met de rest ook wel goed.
Onderweg naar je dood kan er van alles gebeuren, zoals ook Cvid19 oplopen die je dan over de rand duwt. Grootste zorg is natuurlijk bij mensen die al een zooi issues hebben en dit letterlijk kunnen missen als kiespijn.
Zelf heb ik daar - tot op heden - ook geen probleem mee maar hoop wel dat ik er tegen die tijd zonder pijn in zal kunnen wegglijden. Alles ligt al lang klaar met hoe en wat en nu maar hopen dat het van waarde blijft met Covid19.
Ok, en dat is inclusief kinderen dus.quote:Op maandag 6 april 2020 01:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Max. 3. staat er ook. "Ontvangt u toch bezoek, dan geldt het maximum van 3 mensen (buiten het eigen gezin)"
Ja ik had heleboel spullen nog in de schuur staan. Ben zo blij nu dat ik het bewaard heb en niet weggegooid.quote:Op maandag 6 april 2020 01:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]![]()
Sportschooltje thuis (neem ik aan)Moet ik ook nog eens maken
Niet menselijk, Zakelijk. Trump is daar meester in. Hij overtuigd mensen, of het nu goed is of niet.quote:Op maandag 6 april 2020 01:46 schreef Vallon het volgende:
Persco Trump; opvallend hoe hij menselijker begint te worden omtrent slachtoffers en wat verstandiger taal begint uit te slaan. Zoals ik ben geen dokter en we hebben geen tijd. Als het niet helpt, hebben we tenminste wel ons best gedaan.
Buiten je eigen familie, Ja.quote:Op maandag 6 april 2020 01:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok, en dat is inclusief kinderen dus.
Wat heb je?quote:Op maandag 6 april 2020 01:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb een veel beroerdere ziekte als Covid 19, dus het zal me echt een zorg zijn, sterker nog de kans doordat nu in 1 keer gen therapie is toegestaan vind ik prachtig.
Dat - virus niet overdraagbaar via voorwerpen - is dan ook niet waar en zal alleen kloppen wanneer je specifiek kijkt naar bepaalde condities. De angel zit hem in "levend" virus. een virus leeft niet, het is een zakje DNA dat getransporteerd kan worden en bij voldoende tijd in de (open)lucht, dan uitdroogt.quote:Op maandag 6 april 2020 01:46 schreef Za het volgende:
Duits onderzoek
“Virus niet overdraagbaar via voorwerpen”
Zie:
COR / Besmetting vooral als mensen lang samenzijn in enge ruimte
Als dit toch eens waar zou zijn.
quote:Op maandag 6 april 2020 01:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je wilt horen dat je zal overleven ? Je zal in de mjnimale risicogroep zitten.
Los van onderliggende problemen, degenereert alles vanaf 60/70 sneller en zal je immuunsysteem steeds trager/minder goed werken. Ook daar heb je stevige uitzondering, mensen van 90 die veel gezonder zijn dan iemand van 30.
Onthoudt wel dat dood of leven altijd 50-50 zal zijn. De cijfers zijn statistisch en zeggen niets over het persoonlijke lot.
3 schietgebedjes and you're clear.quote:Op maandag 6 april 2020 01:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan ben ik vandaag in overtreding geweest
Hij had het niet over een vaccin.quote:Op maandag 6 april 2020 01:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
Trump weet volgens mij niet hoe vaccines werken. Net toen ie aan het praten was over vaccines zei hij iets in de trant van "als ze straks vaccines hebben en ze nemen iets van je af met een spuitje, dan weet je niet wat voor gevolgen dat heeft dus het moet eerst veel getest worden".
Jawel net gaf hij aan dat we dat medicijn wat hij aan het promoten is moeten gebruiken, want een vaccine kan lang duren omdat het goed getest moet worden.quote:
Een paar weken terug riep hij nog dat de experts onder indruk waren van zijn kennis.quote:Op maandag 6 april 2020 01:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
Trump weet volgens mij niet hoe vaccines werken. Net toen ie aan het praten was over vaccines zei hij iets in de trant van "als ze straks vaccines hebben en ze nemen iets van je af met een spuitje, dan weet je niet wat voor gevolgen dat heeft dus het moet eerst veel getest worden".
Wat het ook is, ik hoop oprecht voor je dat je ervan geneest als het mogelijk is en anders dat je zo weinig mogelijk last van gaat hebben.quote:
hydroxychloroquine is geen vaccin, maar een medicijn tegen onder andere malaria. Mogelijk werkt het ook tegen Covid-19.quote:Op maandag 6 april 2020 01:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Jawel net gaf hij aan dat we dat medicijn wat hij aan het promoten is moeten gebruiken, want een vaccine kan lang duren omdat het goed getest moet worden.
Andere onderzoeken wijzen anders uit.quote:Op maandag 6 april 2020 01:50 schreef Vallon het volgende:
Dat - virus niet overdraagbaar via voorwerpen - is dan ook niet waar en zal alleen kloppen wanneer je specifiek kijkt naar bepaalde condities.
Dankquote:Op maandag 6 april 2020 01:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik hoop oprecht voor je dat je ervan geneest als het mogelijk is en anders dat je zo weinig mogelijk last van gaat hebben.
Weet ik, maar hij had het ook Kort over vaccines.quote:Op maandag 6 april 2020 01:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
hydroxychloroquine is geen vaccin, maar een medicijn tegen onder andere malaria. Mogelijk werkt het ook tegen Covid-19.
Nee, hij had over dit medicijn. Als je daadwerkelijk wilt weten of het echt werkt bij Covid-19, moet je het testen en dat duurt jaren.quote:Op maandag 6 april 2020 01:57 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij had het ook niet over vaccines.
Medicijn kan snel gaan, vaccin kan idd meer als een jaar duren, testen plus productie zal sowieso niet realistisch zijn binnen jaar.quote:Op maandag 6 april 2020 01:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, hij had over dit medicijn. Als je daadwerkelijk wilt weten of het echt werkt bij Covid-19, moet je het testen en dat duurt jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |