Ik zie m niet?quote:Op maandag 6 april 2020 00:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom staat daar iemand in een camouflage uniform?
Thx want hier had ik een discussie dat het tot 3 personen mocht zijn.quote:
Maar dan wel in een net pak.quote:Op maandag 6 april 2020 00:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zie m niet?![]()
Geen idee. Ze zetten er vaker iemand van het leger bij toch?
Wie bedoel je? die stilstaande gast in z'n uniform?quote:
Vaccin vraag zal ook wel weer komen bij de Persco.quote:Op maandag 6 april 2020 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geloof jij in een vaccin dat tussen 1 en 2 jaar beschikbaar is? En denk jij dat contactonderzoeken soelaas biedt?
Ik denk persoonlijk van niet, een vaccin zal heel controversieel zijn en het is maar de vraag of dat op mondiale schaal werkt. Contactonderzoek is te arbeidsintensief en je bent altijd reactief. hetgeen funest is bij dit virus.
Zomaar vraagje.
quote:Op maandag 6 april 2020 00:38 schreef Vallon het volgende:
Straks weer Persco Trump 06apr20 00u45....... op CNN, weer een uur hard werken voor die haardos en mogelijk zien we ook Fauci die een tijdje er niet bij was.
Louisiana die net als NewYork (state) aan het strijden is voor beademing ?
Discussie (ongetwijfeld) over afdekking mond *beter iets dan niets).... indien je op korte afstand bent van anderen.
Sommige staten die samenscholing verboden uitvaardigen.
En hoe verder met de nationale reserve van beademingsapparatuur ?
Trump zal denk ik ook iets zeggen over BoJo.
Ook de nationale medisch dokter die aan het inspelen is dat de USA te maken krijgt met een enorme ramp (men is nu met 9458 al ruim over over het dodenaantal 2996 tgv 9/11 heen).
Dit hakt er beslist in. De boodschap is nu wel doorgedrongen dat dit geen griepje is.
En mijn grootste nieuwsgierigheid, wanneer zal de USA het binnenlands vliegen stoppen ?
Hopelijk al gepiekt. Ben er echter bang voor...quote:
Waarom denk je dat het niet zo is?quote:Op maandag 6 april 2020 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hopelijk al gepiekt. Ben er echter bang voor...Was wel weer de bekende weekend-dip te zien...
Kan er weinig over zeggen. We zien al weken dat er een afname is in het weekend (registratie-gebrek?). Dus als de cijfers dinsdag en woensdag gunstig zijn, spreek ik pas van verbetering.quote:Op maandag 6 april 2020 01:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het niet zo is?
Haha dacht ik al. We zijn dus gewoon fucked.quote:Op maandag 6 april 2020 01:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vaccin vraag zal ook wel weer komen bij de Persco.
Het Vaccin ontwikkelen en beschikbaar krijgen, is sws jaren werk.
In media gilt men hoopvol met 18 maand "hebben we het", normaliter is dat 5-15 jaar.
Die tijd is vooral nodig om de betrouwbaarheid te toetsen, als je al iets hebt wat werkt *wat nog nergens ook maar in zicht is).
Het contactonderzoek, wie met wie in aanraking komt, kan wel nuttig zijn om besmettingen te detecteren en dan een lokaal sneller te isoleren. Het is dan beheersen van een eventuele uitbraak.
Sws gaat dit geen oplossing zijn op de korte termijn (orde weken/maanden).
Volgens het RIVM altijd 1,5meter afstand, tenzij directe familie (gezin). Géén samenscholingen van meer dan 3 personen (ongeacht de 1,5meter afstand).quote:Op maandag 6 april 2020 01:05 schreef cemeteryslut het volgende:
Het blijft een raar verhaal, overal staat dat je 1,5 meter afstand van elkaar moet houden: Rijksoverheid, politie, gemeentes, maar wordt blijkbaar pas vanaf 3 personen gehandhaafd.
quote:Op maandag 6 april 2020 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens het RIVM altijd 1,5meter afstand, tenzij directe familie (gezin). Géén samenscholingen van meer dan 3 personen (ongeacht de 1,5meter afstand).
Ik ook. Maar dacht aan jouw reactie te zien dat je er weinig vertrouwen in had.quote:Op maandag 6 april 2020 01:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kan er weinig over zeggen. We zien al weken dat er een afname is in het weekend (registratie-gebrek?). Dus als de cijfers dinsdag en woensdag gunstig zijn, spreek ik pas van verbetering.
Ja dat dacht ik ook, maar in de noodverordening staat dat het strafbaar is vanaf 3 personen. Zie Posts van @trein2000 op deze en vorige pagina.quote:Op maandag 6 april 2020 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens het RIVM altijd 1,5meter afstand, tenzij directe familie (gezin).
Zijn 2 verschillende dingen. Advies is altijd 1,5 m afstand. Verboden is meer dan 3 personen binnen 1,5m.quote:Op maandag 6 april 2020 01:10 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar in de noodverordening staat dat het strafbaar is vanaf 3 personen. Zie Posts van @:trein2000 op deze en vorige pagina.
Nee hoor, ik heb er wel vertrouwen in. Dit virus zal uiteindelijk gewoon verdwijnen of onder de noemer 'griep' geschaard gaan worden. Ik denk ook dat de Nederlandse overheid een goed beleid voert. Ik heb altijd wel 'mee-gewaarschuwd' vanaf het begin van dit topic dat dit eraan zat te komen. Maar ben gewoon optimistisch hoor!quote:Op maandag 6 april 2020 01:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dacht aan jouw reactie te zien dat je er weinig vertrouwen in had.
Over 3 weken weer op terrasjes zitten enzoquote:Op maandag 6 april 2020 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er wel vertrouwen in. Dit virus zal uiteindelijk gewoon verdwijnen of onder de noemer 'griep' geschaard gaan worden. Ik denk ook dat de Nederlandse overheid een goed beleid voert. Ik heb altijd wel 'mee-gewaarschuwd' vanaf het begin van dit topic dat dit eraan zat te komen. Maar ben gewoon optimistisch hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |