En hier dus wel Covid19 kunnen hebben of overdragen...quote:Op zondag 5 april 2020 22:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoop vragen hier. Waarom wordt een tijger getest? Had het symptomen? Dat zou wel apart zijn aangezien honden die positief getest zijn geen last hebben.
En zo niet, waarom dan een random tijger testen? Misschien dat de verzorgers besmet waren?
Ah. wel symptomen dus. Maar die tijgers moeten het dan wel van de verzorgers hebben gekregen lijkt me? Wie komt er anders op minder dan 1,5 meter van zo'n beestquote:Op zondag 5 april 2020 22:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:47:28The tiger which tested positive for coronavirus is 4-year-old Nadia, a Malaysian tiger. Her sister, 2 Amur tigers, and 3 African lions have developed a dry cough as well. All are expected to recover https://t.co/6odaPGw0Tg reageer retweet
Carole baskin .quote:Op zondag 5 april 2020 22:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah. wel symptomen dus. Maar die tijgers moeten het dan wel van de verzorgers hebben gekregen lijkt me? Wie komt er anders op minder dan 1,5 meter van zo'n beest
Ik heb nog nooit een tijger horen hoesten... Sneu voor het beestjequote:Op zondag 5 april 2020 22:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op zondag 05-04-2020 om 22:47:28The tiger which tested positive for coronavirus is 4-year-old Nadia, a Malaysian tiger. Her sister, 2 Amur tigers, and 3 African lions have developed a dry cough as well. All are expected to recover https://t.co/6odaPGw0Tg reageer retweet
Johnson gaat echt niet in het ziekenhuis liggen als dat niet hoeft. Waarschijnlijk heeft hij extra zuurstof nodig, maar hopelijk hoeft hij niet naar de IC. Weet iemand of ze daar ook een systeem hebben met vice premiers?quote:Op zondag 5 april 2020 22:44 schreef deedeetee het volgende:
Johnson knapt hopelijk snel op in t zkh. Aan de beademing moeten op de ic gun ik niemand hoor.
Zou ook niet best zijn voor t land als Boris uitgeteld raakt na 3 weken verblijf op de ic....
Dit ja. Had ook al eens gelezen dat het virus goed kon 'overleven' op rauw vlees.quote:Op zondag 5 april 2020 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
verzorger die misschien positief getest is en met z'n blote handen het voedsel heeft staan bereiden...
quote:Op zondag 5 april 2020 22:47 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Van een verzorger? Of via het voer?
Dat zou inderdaad een verklaring zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 22:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
verzorger die misschien positief getest is en met z'n blote handen het voedsel heeft staan bereiden...
Hij zit toch nog niet in de 'slechte' leeftijdscategorie qua complicaties? Ja. Het kan natuurlijk iedereen overkomen.quote:Op zondag 5 april 2020 22:53 schreef Confetti het volgende:
Het virus is al eng genoeg, maar een publiek figuur als Johnson komt toch wat harder aan. Er is gewoon niets wat ze kunnen doen als de situatie verslechtert, ook al zouden ze daar een miljard pond voor over hebben.
Lastig te zeggen wat nou echt de situatie is. Je hoort ook telkens weer dat na 1,5 mensen of beter worden of opeens snel verslechteren. Aangezien hij nu op dat moment zit en hij nog steeds koorts heeft verwachten ze misschien dat het opeens slechter kan gaan. Dan zou hij idd uit voorzorg misschien in het ziekenhuis liggen. Of hij is die weg van snel achteruit gaan al daadwerkelijk ingeslagen.quote:Op zondag 5 april 2020 22:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Johnson gaat echt niet in het ziekenhuis liggen als dat niet hoeft. Waarschijnlijk heeft hij extra zuurstof nodig, maar hopelijk hoeft hij niet naar de IC. Weet iemand of ze daar ook een systeem hebben met vice premiers?
Dus geen sushi meer! + her virus gaat blijkbaar van dier->mens-> dier.quote:Op zondag 5 april 2020 22:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit ja. Had ook al eens gelezen dat het virus goed kon 'overleven' op rauw vlees.
Dat niet, maar met 55 is ie ook weer niet heel jong. Ik heb nu al veel verhalen gelezen van plotselinge en drastische achteruitgang van patienten. Het kan zo zijn dat hij morgenochtend aan de beademing moet.quote:Op zondag 5 april 2020 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij zit toch nog niet in de 'slechte' leeftijdscategorie qua complicaties? Ja. Het kan natuurlijk iedereen overkomen.
Oh. 55 al. Had hem jonger geschat. Dank je.quote:Op zondag 5 april 2020 22:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat niet, maar met 55 is ie ook weer niet heel jong. Ik heb nu al veel verhalen gelezen van plotselinge en drastische achteruitgang van patienten. Het kan zo zijn dat hij morgenochtend aan de beademing moet.
Hoe zit dat dan met biefstuk? Kerntemperatuur van een medium biefstukje is maar ±52°C. Of Sushi, Carpaccio?quote:Op zondag 5 april 2020 22:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit ja. Had ook al eens gelezen dat het virus goed kon 'overleven' op rauw vlees.
Hij heeft al minimaal een week koorts. Zegt skynews.quote:Op zondag 5 april 2020 23:02 schreef Kyran het volgende:
Bij Johnson kan je twee kanten op denken. Ene kant zal zo'n belangrijk persoon laagdrempeliger opgenomen worden, just in case. Aan de andere kant zie ik hem ook wel weer aan voor iemand die niet voor een kuchje en koorts in een ziekenhuis gaat liggen.
Die laatste vraag; als je bedoelt wat er zou gebeuren als hij echt wekenlang out is, is er dit bedacht:quote:Op zondag 5 april 2020 22:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Johnson gaat echt niet in het ziekenhuis liggen als dat niet hoeft. Waarschijnlijk heeft hij extra zuurstof nodig, maar hopelijk hoeft hij niet naar de IC. Weet iemand of ze daar ook een systeem hebben met vice premiers?
https://news.sky.com/stor(...)ts-covid-19-11962345quote:Boris Johnson has lined up a senior minister to take charge of the country if he is diagnosed with COVID-19.
Ziet er inderdaad uit als in "just in case" ja, hopen dat het meevalt.quote:Op zondag 5 april 2020 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft al minimaal een week koorts. Zegt skynews.
Denk dat het gewoon te lang duurt.
Ik gok op het laatste. Ik zie hem echt niet naar het ziekenhuis gaan als het niet hoeft. Ik denk eerder dat hij het zo lang mogelijk zal uitstellen. 10 dagen koorts is gewoon niet best.quote:Op zondag 5 april 2020 23:02 schreef Kyran het volgende:
Bij Johnson kan je twee kanten op denken. Ene kant zal zo'n belangrijk persoon laagdrempeliger opgenomen worden, just in case. Aan de andere kant zie ik hem ook wel weer aan voor iemand die niet voor een kuchje en koorts in een ziekenhuis gaat liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |