Ik had vanmorgen eerst nog een jas aangedaan, toen ik terugliep had ik spijt dat ik geen korte broek had aangedaanquote:Op zondag 5 april 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zes kilometer door de polder gewandeld.
Het was warm
Ik had een spijkerbroek met overhemd aan, maar korte broek en t-shirt was beter geweestquote:Op zondag 5 april 2020 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen eerst nog een jas aangedaan, toen ik terugliep had ik spijt dat ik geen korte broek had aangedaan
De wereld zoemde er lustig op losquote:Op zondag 5 april 2020 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wereld is voor even weer grotendeels van de beestjes.
Het voelde warmer dan 20 graden.quote:Op zondag 5 april 2020 16:24 schreef Karzai het volgende:
Nee ik vind het nog te koud voor de korte broek, minimaal 20 graden
Ja, hopen dat vandaag genoeg mensen binnen zijn geblevenquote:Op zondag 5 april 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
goed nieuws
16:02
Er liggen nu 1385 coronapatiënten op de intensive care, 25 meer dan de dag ervoor, maakt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding bekend. De totale capaciteit is opgeklommen naar 2400 bedden.
#flattenthecurvequote:Op zondag 5 april 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
goed nieuws
16:02
Er liggen nu 1385 coronapatiënten op de intensive care, 25 meer dan de dag ervoor, maakt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding bekend. De totale capaciteit is opgeklommen naar 2400 bedden.
Doet het nog steeds trouwensquote:Op zondag 5 april 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het voelde warmer dan 20 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |