en wat denk je dat lijm doet????quote:Op zondag 5 april 2020 10:52 schreef Farenji het volgende:
Solutie gaat een verbinding aan met het rubber van de band
PUR bandenquote:Op zondag 5 april 2020 11:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gewoon zo'n spuitbus schuim erin.
Oplossing voor alles.quote:Op zondag 5 april 2020 11:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gewoon zo'n spuitbus schuim erin.
Ik koop NIKS in een winkel, alleen via internet, behalve boodschappen.quote:Op zondag 5 april 2020 11:03 schreef Chinless het volgende:
Over uurtje is winkel open en kan je solutie kopen
PVC lijm kan ook? Of hoe heet die bruin/beige kleurige lijm?quote:Op zondag 5 april 2020 11:04 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
en wat denk je dat lijm doet????
"solutie" is gewoon een rubberlijm.
Dat word hard, je moet iets hebben dat wel een beetje flexibel blijft. Moet het een lange termijn oplossing zijn?quote:Op zondag 5 april 2020 11:21 schreef adinas het volgende:
[..]
PVC lijm kan ook? Of hoe heet die bruin/beige kleurige lijm?
Rubber kit? Ja graag langer termijn.quote:Op zondag 5 april 2020 11:28 schreef murp het volgende:
[..]
Dat word hard, je moet iets hebben dat wel een beetje flexibel blijft. Moet het een lange termijn oplossing zijn?
Gewoon solutie gebruiken. De appie verkoopt Simson-reparatiesetsquote:
Ik koop NIKS in een winkel, ik koop NIETS bij Appie en HAAT Appie. Kom NOOIT bij de Appie.quote:Op zondag 5 april 2020 12:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gewoon solutie gebruiken. De appie verkoopt Simson-reparatiesets
toch maar gewoon doen als je wilt fietsenquote:Op zondag 5 april 2020 12:37 schreef adinas het volgende:
[..]
Ik koop NIKS in een winkel, ik koop NIETS bij Appie en HAAT Appie. Kom NOOIT bij de Appie.
Denk even om je hart, jong. Straks beland je in het ziekenhuis en krijg je corona.quote:Op zondag 5 april 2020 12:37 schreef adinas het volgende:
[..]
Ik koop NIKS in een winkel, ik koop NIETS bij Appie en HAAT Appie. Kom NOOIT bij de Appie.
Waarom pesthekel aan de AH?quote:Op zondag 5 april 2020 13:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Denk even om je hart, jong. Straks beland je in het ziekenhuis en krijg je corona.
Je moet toch eten? Maar je komt niet in een winkel... Dan gebruik je toch een bezorgservice?
Van de supermarkten die bezorgen, is de appie toevallig de winkel die wèl simson in het assortiment heeft. Anders dan dat heb ik ook een pesthekel aan de ah.
En je kan natuurlijk wel een doosje simson bestellen, maar de verzendkosten zijn dan relatief hoog.
Verder alles goed?quote:Op zondag 5 april 2020 12:37 schreef adinas het volgende:
[..]
Dat dus. Hun normale producten zijn te duur, hun budgetspul is slechte kwaliteit. Doe mij maar de Lidl of de Jumbo.quote:Op zondag 5 april 2020 18:07 schreef adinas het volgende:
[..]
Waarom pesthekel aan de AH?
Ikzelf vind het een arrogante kwallenkeet, athans dat is het gevoel dat ik erbij hebt.
Ja, dat klopt. Wat voor spullen zou jij nog meer kopen bij een webshop waar ze bandenreparatiesetjes en/of solutie verkopen?quote:En als je genoeg (mee)besteld, hoef je online meestal geen verzendkosten te betalen.
Maakt niet zoveel uit. Misschien hebben ze andere fiets dingen. Bijvoorbeeld een aanhangwagentje voor achter je fiets?quote:Op zondag 5 april 2020 19:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat dus. Hun normale producten zijn te duur, hun budgetspul is slechte kwaliteit. Doe mij maar de Lidl of de Jumbo.
[..]
Ja, dat klopt. Wat voor spullen zou jij nog meer kopen bij een webshop waar ze bandenreparatiesetjes en/of solutie verkopen?
Gewoon naar de fietsenmaker gaan dan. Die verkopen ook solutie.quote:Op zondag 5 april 2020 12:37 schreef adinas het volgende:
[..]
Nee, dat verkopen ze niet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:25 schreef borbit het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Misschien hebben ze andere fiets dingen. Bijvoorbeeld een aanhangwagentje voor achter je fiets?
Haatsmurf gevondenquote:Op zondag 5 april 2020 12:37 schreef adinas het volgende:
[..]
Ow jammer. Zo'n karretje leek me bijzonder praktisch om de solutie in te vervoeren / bewaren. Wat verkopen ze daar wel?quote:
ventieldopjes.quote:Op zondag 19 april 2020 07:07 schreef borbit het volgende:
[..]
Ow jammer. Zo'n karretje leek me bijzonder praktisch om de solutie in te vervoeren / bewaren. Wat verkopen ze daar wel?
Ik denk dat die wel wat goedkoop zijn om aan het bedrag voor gratis verzenden te kopen. Verkopen ze niet een goede degelijke fietspomp? Zo een van ijzer met een houten plankje en handvat. Kost wel even wat maar gaat de rest van je leven mee. En waarschijnlijk duur genoeg om in aanmerking te komen voor gratis verzending.quote:
Nee, ze hebben de ventieldopjes wel in maarliefst drie kleuren.quote:Op zondag 19 april 2020 16:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel wat goedkoop zijn om aan het bedrag voor gratis verzenden te kopen. Verkopen ze niet een goede degelijke fietspomp? Zo een van ijzer met een houten plankje en handvat. Kost wel even wat maar gaat de rest van je leven mee. En waarschijnlijk duur genoeg om in aanmerking te komen voor gratis verzending.
[ afbeelding ]
Ik weet niet welke winkel het is. Ik heb even bij de hema gekeken en daar is een reperatie setje 5 euro. Dopjes 2. En een reparatie navul setje 3 euro. Dus ik wel een reparatiesetje, een navulling daarvoor. En 2 kleuren ventieldopjes. Is dat genoeg?quote:Op zondag 19 april 2020 16:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de ventieldopjes wel in maarliefst drie kleuren.
Ik vermoed dat de TS drie wielen op z'n fiets heeft.quote:Op zondag 19 april 2020 16:38 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik weet niet welke winkel het is. Ik heb even bij de hema gekeken en daar is een reperatie setje 5 euro. Dopjes 2. En een reparatie navul setje 3 euro. Dus ik wel een reparatiesetje, een navulling daarvoor. En 2 kleuren ventieldopjes. Is dat genoeg?
Dan natuurlijk beter 3 kleuren ventieldopje. Maar mijn fiets heeft er maar 2.quote:Op zondag 19 april 2020 16:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de TS drie wielen op z'n fiets heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |