quote:Op zondag 5 april 2020 00:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Omdat ik dat keyboard gister heel goed kon verkopen![]()
En -waarschijnlijk- maandag mijn nieuwe komt.
Sorry boys doe mijn best maar je kunt ook geen moment verzwakken hè!quote:Op zondag 5 april 2020 01:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hij heeft toch z'n oude instrumenten verkocht voor het nieuwe keyboard dat komende week komt.
Bijblijven he!
Hahahaquote:Op zondag 5 april 2020 01:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
1 minuut gekeken maar vond het kut. BradgeTV is beter
Pff jeetjequote:Op zondag 5 april 2020 01:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hij heeft toch z'n oude instrumenten verkocht voor het nieuwe keyboard dat komende week komt.
Bijblijven he!
Het wachten gaat beloond wordenquote:
Wat jij muzikaal mist maak je weer dubbel en dwars goed met randactiviteiten. Het draait om het totaalpakket.quote:Op zondag 5 april 2020 01:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
HahahaIk mocht willen dat ik zo muzikaal was als die man
Wat hij met zo'n pedaal kan zou ik ook wel kunnen met wat oefenen. dat is niet zo'n probleem verder. Maar het creatieve en het improviseren on the fly?! En daar bij óók nog zijn kijkers geboeid houden? Absoluut niet
Ik overweeg nu saxofoon te gaan spelen. Wilde ik als kind al, nooit van gekomen.quote:Op zondag 5 april 2020 01:04 schreef Geelman het volgende:
Door Brad wil ik nu een nieuwe trompet kopen.
Ik heb veel interactie met mijn kijkers. Maar verder.quote:Op zondag 5 april 2020 01:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat jij muzikaal mist maak je weer dubbel en dwars goed met randactiviteiten. Het draait om het totaalpakket.
Saxofoon schijnt relatief makkelijk aan te leren te zijn. En het is een vet instrument zodra je het een beetje kan.quote:Op zondag 5 april 2020 01:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik overweeg nu saxofoon te gaan spelen. Wilde ik als kind al, nooit van gekomen.
Maar die Tyros 5 was toch ook een beest?quote:Op zondag 5 april 2020 01:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het wachten gaat beloond wordenNogmaals, de minst muzikale abonnee gaat nog horen dat dit keyboard waanzinnig is. T'is geen Genos, maar hij komt in de buurt
Duuuuuuuuur.quote:Op zondag 5 april 2020 01:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar die Tyros 5 was toch ook een beest?
Tyros 5 is een beest. de Super Articulation 2 geluiden die daar in zitten zijn bi-zar goed (SX-700 heeft geen SA2 helaas)quote:Op zondag 5 april 2020 01:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar die Tyros 5 was toch ook een beest?
De meest simpele begint zo'n beettje bij de prijs van een SX700quote:Op zondag 5 april 2020 01:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Saxofoon schijnt relatief makkelijk aan te leren te zijn. En het is een vet instrument zodra je het een beetje kan.
Mooi man. Kan natuurlijk wel je volgend doel zijn!quote:Op zondag 5 april 2020 01:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Tyros 5 is een beest. de Super Articulation 2 geluiden die daar in zitten zijn bi-zar goed (SX-700 heeft geen SA2 helaas)
Maar die is 2,5x zo duur.
Een chinees altje is wel goedkoper hoor. Of wil je een baritonsax?quote:Op zondag 5 april 2020 01:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De meest simpele begint zo'n beettje bij de prijs van een SX700
Hoe kan ie anders maandag al binnen komen?quote:
https://www.thomann.de/nl/startone_sts75_tenorsaxophon.htmquote:Op zondag 5 april 2020 01:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De meest simpele begint zo'n beettje bij de prijs van een SX700
Gisteravond besteld.quote:
Startone, hmmmmm. Maar ach, heb ook nog een chinese trompet liggen, voldoet in principe gewoon.quote:Op zondag 5 april 2020 01:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
https://www.thomann.de/nl/startone_sts75_tenorsaxophon.htm
Ik heb nog geen ideequote:Op zondag 5 april 2020 01:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een chinees altje is wel goedkoper hoor. Of wil je een baritonsax?
Oh dat is inderdaad niet al te veel geld. Zal er eens over na gaan denken.quote:Op zondag 5 april 2020 01:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
https://www.thomann.de/nl/startone_sts75_tenorsaxophon.htm
Volgende doel is de Genos.quote:Op zondag 5 april 2020 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mooi man. Kan natuurlijk wel je volgend doel zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |