Stuk of 3. Paar haaientanden genegeerd 2 stopborden, je kent het wel hequote:Op zondag 5 april 2020 17:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nog wat rode kruizen genegeerd ditmaal
En een opheffing van het kanaal over drie wekenquote:Op zondag 5 april 2020 17:36 schreef Tailless het volgende:
[..]
vorige week was het nog geen auto vlogs.
Ik voorzie zeurchauffeur toch binnen een week
Hmmm, ik vind The Bradge t.o.v. 2016-2017 toch een stuk stabieler overkomen. YT-kanalen verdwijnen niet meer plotsklaps en de Ford Focus is er ook al bijna een jaar!quote:Op zondag 5 april 2020 17:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En een opheffing van het kanaal over drie weken
Laat ze maar gaanquote:Op zondag 5 april 2020 17:50 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind The Bradge t.o.v. 2016-2017 toch een stuk stabieler overkomen. YT-kanalen verdwijnen niet meer plotsklaps en de Ford Focus is er ook al bijna een jaar!
Man man man, wat een productiviteit.quote:Op zondag 5 april 2020 17:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er komt zo een vlog aan met dashcambeelden, jawel jawel.
De FoFo moet altijd nog de blauwe Twingo evenaren.quote:Op zondag 5 april 2020 17:50 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind The Bradge t.o.v. 2016-2017 toch een stuk stabieler overkomen. YT-kanalen verdwijnen niet meer plotsklaps en de Ford Focus is er ook al bijna een jaar!
Die FoFo is allang over de Twingo heen man. Alleen qua kilometrage niet. Met de Twingo reed ik in 16 maanden 27,5k. Met deze heb ik nu in 11 maanden bijna 18k gereden.quote:Op zondag 5 april 2020 18:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
De FoFo moet altijd nog de blauwe Twingo evenaren.
Dit niet wetenquote:Op zondag 5 april 2020 18:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik zat me al een tijdje te bedenken wtf fofo nou is
Nog steeds veel voor iemand die geen ww-verkeer rijdt.quote:Op zondag 5 april 2020 18:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die FoFo is allang over de Twingo heen man. Alleen qua kilometrage niet. Met de Twingo reed ik in 16 maanden 27,5k. Met deze heb ik nu in 11 maanden bijna 18k gereden.
Ik kom nog 5 maanden tekort.quote:Op zondag 5 april 2020 18:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die FoFo is allang over de Twingo heen man. Alleen qua kilometrage niet. Met de Twingo reed ik in 16 maanden 27,5k. Met deze heb ik nu in 11 maanden bijna 18k gereden.
Toch een tweedehands tv? Je verwacht het niet he.quote:
Je verwacht het nietquote:Op zondag 5 april 2020 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Toch een tweedehands tv? Je verwacht het niet he.
Ja, dat zei ik ook, maar jij wilde die mooie LG.quote:Op zondag 5 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Maar voor hoe weinig ik TV kijk is investeren in een nieuwe onhandig
Exact.quote:Op zondag 5 april 2020 18:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook, maar jij wilde die mooie LG.Dan is een gratis klein oud tveetje wel ff wat anders.
Maar goed, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Veel kijkplezier.
Jij rond de benzine dan wel héééééééééél erg af..quote:Op zondag 5 april 2020 18:22 schreef Tailless het volgende:
Tv voor een 10tje is mooie deal. (Benzine rond ik af)
Ja 1.6 16V he. pew pew pewquote:Op zondag 5 april 2020 18:31 schreef Tailless het volgende:
Filmpje gezien.
Reed je 3000 km/h Jezus wat vlieg jij over de weg. Per seconde wel 10 km vooruit.
(Dit is een Joke ik snap dat je het filmpje versnelt)
Mooie deal
ik weet niet hoe ver je reed, hoeveel je auto rijd en wat de benzine prijs is :p. Ik weet wel dat vlovlos tussen de 4 en de 5 wielen hebbenquote:Op zondag 5 april 2020 18:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jij rond de benzine dan wel héééééééééél erg af..
Heb denk ik 1 liter benzine verbruikt tijdens de rit, bij elkaar 13 kilometer. Dus dat is 1,42.
Kijk ik nietquote:Op zondag 5 april 2020 18:34 schreef Tailless het volgende:
Braad kan je vanavond mooi eF1 kijken.
(Dat is toch vanavond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |