Zo met de vinger uit de bol.quote:
quote:
Koud29. Al een tijdje niets van gehoord eigenlijk.quote:Op zondag 5 april 2020 16:54 schreef Sheffield het volgende:
Is die Hout/Koud 86 nog in beeld eigenlijk?
Die zat achter veel van die "fan" kanalen?
Hij lijkt vooralsnog meer een dreiger dan een doener.quote:Op zondag 5 april 2020 17:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is Tailfox iemand om bang van te worden?
O, dat past prima in dit topic.quote:Op zondag 5 april 2020 17:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij lijkt vooralsnog meer een dreiger dan een doener.
Die jaquote:Op zondag 5 april 2020 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Koud29. Al een tijdje niets van gehoord eigenlijk.
quote:Op zondag 5 april 2020 17:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er komt zo een vlog aan met dashcambeelden, jawel jawel.
Die rubriek trok wel veel kijkersquote:
Klopt. Maar dat kwam vooral door het aandikken van hoe ik echt was in de auto + Ik die 0,0 inzicht had. Nu vang ik gewoon wel vrij goed foutjes op van anderen en maak ik mij oprecht helemaal niet meer druk, dus wordt 'm ook niet om zoiets nog te doen.quote:Op zondag 5 april 2020 17:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Die rubriek trok wel veel kijkers
Commercieel interessant
vorige week was het nog geen auto vlogs.quote:Op zondag 5 april 2020 17:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kwam vooral door het aandikken van hoe ik echt was in de auto + Ik die 0,0 inzicht had. Nu vang ik gewoon wel vrij goed foutjes op van anderen en maak ik mij oprecht helemaal niet meer druk, dus wordt 'm ook niet om zoiets nog te doen.
Heb nooit gezegd geen auto vlogs. Heb gezegd geen zeurchauffeur, dat gaat niet meer werkenquote:Op zondag 5 april 2020 17:36 schreef Tailless het volgende:
[..]
vorige week was het nog geen auto vlogs.
Ik voorzie zeurchauffeur toch binnen een week
Ik hou je eraan. Gevaarlijk rij gedag filmen is niet heel bevorderlijk.quote:Op zondag 5 april 2020 17:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd geen auto vlogs. Heb gezegd geen zeurchauffeur, dat gaat niet meer werken
WOOP WOOP ITS DA SOUND OF DA POLICEquote:Op zondag 5 april 2020 17:40 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik hou je eraan. Gevaarlijk rij gedag filmen is niet heel bevorderlijk.
Hallo dit is de brandweer einzquote:Op zondag 5 april 2020 17:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
WOOP WOOP ITS DA SOUND OF DA POLICE
Rodekruizennegeergifgenotquote:Op zondag 5 april 2020 17:40 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik hou je eraan. Gevaarlijk rij gedag filmen is niet heel bevorderlijk.
Nog wat rode kruizen genegeerd ditmaalquote:Op zondag 5 april 2020 17:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er komt zo een vlog aan met dashcambeelden, jawel jawel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |