Keurmeester uitgegleden over een rondslingerende banaan, afgekeurd door zijn nabestaanden.quote:Op zondag 5 april 2020 14:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd naar de afloop van de apk.
Ik meen me te herinneren dat de Focus een klein rond asbakje heeft dat in de bekerhouder zit. Past daar een hele bananenschil in @ItsTheBradgeHere?quote:Op zondag 5 april 2020 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Keurmeester uitgegleden over een rondslingerende banaan, afgekeurd door zijn nabestaanden.
Klopt, die heb ik er overigens uitgehaald, schoongemaakt, en dat is nu weer gewoon een 3e bekerhouderquote:Op zondag 5 april 2020 14:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat de Focus een klein rond asbakje heeft dat in de bekerhouder zit. Past daar een hele bananenschil in @:ItsTheBradgeHere?
Maar ten tijden van de APK komt er een combinatie review/APK. Dus hoe slecht 'ie ook is (Gaat echt meevallen) de beelden zijn er wel.quote:Op zondag 5 april 2020 14:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar als dan bij de apk blijkt dat de Focus levensgevaarlijk is en per direct moet worden afgevoerd, is het te laat. Als je nu een review maakt hebben we in ieder geval die beelden nog.
Ik maak vlogs wanneer ik daar zin in heb. Zeker die supermarktvlog was er een die ik niet meer snel maak denk ikquote:Op zondag 5 april 2020 14:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij doet het liever rustig aan toch? Niet te snel veel subs, dus hij zal zeer weinig supermarkt video’s moeten maken.
Ja idd gewoon rustig aan toch?quote:Op zondag 5 april 2020 14:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik maak vlogs wanneer ik daar zin in heb. Zeker die supermarktvlog was er een die ik niet meer snel maak denk ik
Denk je dat je pa nog reparaties wil doen aan de Focus?quote:Op zondag 5 april 2020 14:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Maar ten tijden van de APK komt er een combinatie review/APK. Dus hoe slecht 'ie ook is (Gaat echt meevallen) de beelden zijn er wel.
Vast wel. Deze auto heeft hij tot nu toe het minste in de garage gezien van al m'n auto'squote:Op zondag 5 april 2020 14:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Denk je dat je pa nog reparaties wil doen aan de Focus?
Wanneer is de distributieriem voor het laatst gedaan eigenlijk?quote:Op zondag 5 april 2020 14:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Vast wel. Deze auto heeft hij tot nu toe het minste in de garage gezien van al m'n auto's
Riem is gedaan in 2014 bij 190k. Dus hoeft pas weer in 2024 óf bij 350k.quote:Op zondag 5 april 2020 14:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wanneer is de distributieriem voor het laatst gedaan eigenlijk?
Toe maar!quote:Op zondag 5 april 2020 14:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Riem is gedaan in 2014 bij 190k. Dus hoeft pas weer in 2024 óf bij 350k.
Denk wel dat er een beurtje aan komtquote:Op zondag 5 april 2020 14:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Toe maar!![]()
Laat je bij de APK nog een beurt doen, of gewoon zo verder?
Wie is de gelukkige?quote:Op zondag 5 april 2020 14:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Denk wel dat er een beurtje aan komt
Remvloeistof, motorolie, filters en zulks?quote:Op zondag 5 april 2020 14:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Denk wel dat er een beurtje aan komt
Uiteraard.quote:Op zondag 5 april 2020 14:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Remvloeistof, motorolie, filters en zulks?
Hahahah alsof je zonder corona wel naar de kapper was gegaanquote:
"Haters make me famous"quote:
Ja.quote:Op zondag 5 april 2020 14:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahah alsof je zonder corona wel naar de kapper was gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |