Stuk of 3. Paar haaientanden genegeerd 2 stopborden, je kent het wel hequote:Op zondag 5 april 2020 17:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nog wat rode kruizen genegeerd ditmaal
En een opheffing van het kanaal over drie wekenquote:Op zondag 5 april 2020 17:36 schreef Tailless het volgende:
[..]
vorige week was het nog geen auto vlogs.
Ik voorzie zeurchauffeur toch binnen een week
Hmmm, ik vind The Bradge t.o.v. 2016-2017 toch een stuk stabieler overkomen. YT-kanalen verdwijnen niet meer plotsklaps en de Ford Focus is er ook al bijna een jaar!quote:Op zondag 5 april 2020 17:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En een opheffing van het kanaal over drie weken
Laat ze maar gaanquote:Op zondag 5 april 2020 17:50 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind The Bradge t.o.v. 2016-2017 toch een stuk stabieler overkomen. YT-kanalen verdwijnen niet meer plotsklaps en de Ford Focus is er ook al bijna een jaar!
Man man man, wat een productiviteit.quote:Op zondag 5 april 2020 17:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er komt zo een vlog aan met dashcambeelden, jawel jawel.
De FoFo moet altijd nog de blauwe Twingo evenaren.quote:Op zondag 5 april 2020 17:50 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind The Bradge t.o.v. 2016-2017 toch een stuk stabieler overkomen. YT-kanalen verdwijnen niet meer plotsklaps en de Ford Focus is er ook al bijna een jaar!
Die FoFo is allang over de Twingo heen man. Alleen qua kilometrage niet. Met de Twingo reed ik in 16 maanden 27,5k. Met deze heb ik nu in 11 maanden bijna 18k gereden.quote:Op zondag 5 april 2020 18:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
De FoFo moet altijd nog de blauwe Twingo evenaren.
Dit niet wetenquote:Op zondag 5 april 2020 18:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik zat me al een tijdje te bedenken wtf fofo nou is
Nog steeds veel voor iemand die geen ww-verkeer rijdt.quote:Op zondag 5 april 2020 18:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die FoFo is allang over de Twingo heen man. Alleen qua kilometrage niet. Met de Twingo reed ik in 16 maanden 27,5k. Met deze heb ik nu in 11 maanden bijna 18k gereden.
Ik kom nog 5 maanden tekort.quote:Op zondag 5 april 2020 18:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die FoFo is allang over de Twingo heen man. Alleen qua kilometrage niet. Met de Twingo reed ik in 16 maanden 27,5k. Met deze heb ik nu in 11 maanden bijna 18k gereden.
Toch een tweedehands tv? Je verwacht het niet he.quote:
Je verwacht het nietquote:Op zondag 5 april 2020 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Toch een tweedehands tv? Je verwacht het niet he.
Ja, dat zei ik ook, maar jij wilde die mooie LG.quote:Op zondag 5 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Maar voor hoe weinig ik TV kijk is investeren in een nieuwe onhandig
Exact.quote:Op zondag 5 april 2020 18:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook, maar jij wilde die mooie LG.Dan is een gratis klein oud tveetje wel ff wat anders.
Maar goed, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Veel kijkplezier.
Jij rond de benzine dan wel héééééééééél erg af..quote:Op zondag 5 april 2020 18:22 schreef Tailless het volgende:
Tv voor een 10tje is mooie deal. (Benzine rond ik af)
Ja 1.6 16V he. pew pew pewquote:Op zondag 5 april 2020 18:31 schreef Tailless het volgende:
Filmpje gezien.
Reed je 3000 km/h Jezus wat vlieg jij over de weg. Per seconde wel 10 km vooruit.
(Dit is een Joke ik snap dat je het filmpje versnelt)
Mooie deal
ik weet niet hoe ver je reed, hoeveel je auto rijd en wat de benzine prijs is :p. Ik weet wel dat vlovlos tussen de 4 en de 5 wielen hebbenquote:Op zondag 5 april 2020 18:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jij rond de benzine dan wel héééééééééél erg af..
Heb denk ik 1 liter benzine verbruikt tijdens de rit, bij elkaar 13 kilometer. Dus dat is 1,42.
Kijk ik nietquote:Op zondag 5 april 2020 18:34 schreef Tailless het volgende:
Braad kan je vanavond mooi eF1 kijken.
(Dat is toch vanavond)
quote:Op zondag 5 april 2020 18:31 schreef Tailless het volgende:
Filmpje gezien.
Reed je 3000 km/h Jezus wat vlieg jij over de weg. Per seconde wel 10 km vooruit.
Mooie deal
Haha dat kanaal staat deze ook nog op:quote:
Prachtig, ik zou graag meer virtuele vrachtwagenavonturen willen zien.quote:Op zondag 5 april 2020 18:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Haha dat kanaal staat deze ook nog op:
Zo mooi <3
Wel geinig. Zijn er niet een paar simpele games die je op zich wel leuk lijken om eens te doen en er een soort van compilatie van wilt maken?quote:Op zondag 5 april 2020 19:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dit was een eenmalige uitstap eind 2017
quote:Op zondag 5 april 2020 19:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Prachtig, ik zou graag meer virtuele vrachtwagenavonturen willen zien.
Nee totaal geen ambitie in.quote:Op zondag 5 april 2020 19:10 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wel geinig. Zijn er niet een paar simpele games die je op zich wel leuk lijken om eens te doen en er een soort van compilatie van wilt maken?
Absoluut. al doet 'ie het maar een half jaar (quote:Op zondag 5 april 2020 19:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Prima ding toch, als je alleen maar sporadisch tv kijkt.
Wat heb je trouwens met de kapotte tv gedaan die in je achterbak lag?quote:Op zondag 5 april 2020 19:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Absoluut. al doet 'ie het maar een half jaar (Als ie dat red
) ben ik al tevreden.
Die ligt nog steeds in de achterbakquote:Op zondag 5 april 2020 19:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat heb je trouwens met de kapotte tv gedaan die in je achterbak lag?
quote:Op zondag 5 april 2020 19:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die ligt nog steeds in de achterbak![]()
Binnenkort de ijzerboer maar even een berichtje doen.
Da's netjes van je. Je kan het eventueel proberen via Marktplaats. Vast wel iemand die een tientje over heeft.quote:Op zondag 5 april 2020 19:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh die geeft er niets voor hoor, maar doe 'm er graag een plezier mee.
Nee dat ga ik mensen niet aan doen joh. Iemand anders zou 'm voor een 10tje kunnen maken (Waarschijnlijk kapotte condensatoren op de voeding) maar ik gooi 'm liever weg dan dat ik al die moeite moet doen. Foto's maken, ding er op zetten, wachten tot iemand 'm wil komen halen etc etc. ben ik er liever zo van a.quote:Op zondag 5 april 2020 19:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Da's netjes van je. Je kan het eventueel proberen via Marktplaats. Vast wel iemand die een tientje over heeft.
Gratis is wel relatief als je er ook nog heen moet rijden, daarnaast eerste of tweede generatie LCD dus dat vreet werkelijk stroom.quote:Op zondag 5 april 2020 19:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Prima ding toch, als je alleen maar sporadisch tv kijkt.
Wat maakt dat laatste uit, wanneer je werkelijk maar een uurtje tv per week kijkt?quote:Op zondag 5 april 2020 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Gratis is wel relatief als je er ook nog heen moet rijden, daarnaast eerste of tweede generatie LCD dus dat vreet werkelijk stroom.
Nice!!!quote:
Begreep dat hij hem ook als scherm voor zijn pc wilde gebruiken?quote:Op zondag 5 april 2020 19:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat maakt dat laatste uit, wanneer je werkelijk maar een uurtje tv per week kijkt?
Hoeveel watt is zo’n kreng?
Ding komt uit 2010 dus het is geen stenentijd LCD scherm. Er heen rijden heeft mij 1 liter brandstof gekost, dat is 1,42 op't moment, poepoe.quote:Op zondag 5 april 2020 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Gratis is wel relatief als je er ook nog heen moet rijden, daarnaast eerste of tweede generatie LCD dus dat vreet werkelijk stroom.
Dankquote:Op zondag 5 april 2020 19:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nice!!!Leuk TVtje
Maar. Wat gebruik je nu dan als monitor? Deze witte TV of heb je de kleine computermonitor weer staan?
is stroom niet 30 cent per kWh?quote:Op zondag 5 april 2020 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Begreep dat hij hem ook als scherm voor zijn pc wilde gebruiken?
150 kWh zit je zo aan.
?quote:Op zondag 5 april 2020 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Begreep dat hij hem ook als scherm voor zijn pc wilde gebruiken?
150 kWh zit je zo aan.
Enig idee wat een pc aan stroom verbruikt?quote:Op zondag 5 april 2020 20:20 schreef Elan het volgende:
Als je scherm een uur aan staat is dat 45 euro ja.
Die gozer is toch ongeveer de hele dag thuis/online, dan zegt zo'n gemiddeld verbruik van een uurtje ook precies niets.
Ok taillessquote:Op zondag 5 april 2020 18:31 schreef Tailless het volgende:
Filmpje gezien.
Mooie deal
Voeding van een pc begint op ongeveer 300-400 watt.quote:Op zondag 5 april 2020 20:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mijn scherm staat gemiddeld zeker een uur of 10-12 per dag aan. Tot nu toe heb ik daar nog niets van teruggezien op mijn maandelijkse factuur. Vooral stookkosten in de winter vallen bij mij vaak iets hoger uit dan gemiddeld en dat zie ik ook terug. Maar nooit dat ik denk "oei" ook.
Gek dat ik dat nooit terug zie dan. Alleen December en Januari zijn bij mij een paar euro hoger dan mijn normale maandelijkse bedrag omdat ik dan extra stook. Mijn elektra verbruik is altijd vrij laag volgens mijn aanbieder.quote:Op zondag 5 april 2020 20:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voeding van een pc begint op ongeveer 300-400 watt.
Staat jouw computer 10 uur aan, dan kost je dat een Euro per dag. Dat is een behoorlijk deel van je maandelijkse stroomkosten.
Pc in idle toestand, beetje FOK! verbruikt echt geen 400 watt hoor.quote:Op zondag 5 april 2020 20:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voeding van een pc begint op ongeveer 300-400 watt.
Staat jouw computer 10 uur aan, dan kost je dat een Euro per dag. Dat is een behoorlijk deel van je maandelijkse stroomkosten.
Wat betaal je aan elektra per maand dan?quote:Op zondag 5 april 2020 20:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gek dat ik dat nooit terug zie dan. Alleen December en Januari zijn bij mij een paar euro hoger dan mijn normale maandelijkse bedrag omdat ik dan extra stook. Mijn elektra verbruik is altijd vrij laag volgens mijn aanbieder.
Ik betaalde in Maart aan elektra 8 euro, 123kwh verbruik.quote:Op zondag 5 april 2020 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat betaal je aan elektra per maand dan?
Heb je een pc of een laptop?
Echte stroomverbruikers zijn ook wasdrogers en waterbedden. Als je die niet hebt of gebruikt, compenseert dat je pc verbruik. Maar kijk voor de grap maar naar het wattage van je pc. 300-400 Watt valt nog mee voor een PC. Een workstation zit op een veelvoud ervan.
Dat scheelt natuurlijk. Weet niet wat voor configuratie z’n pc is en wat voor software hij draait.quote:Op zondag 5 april 2020 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Pc in idle toestand, beetje FOK! verbruikt echt geen 400 watt hoor.
En gamen doet hij niet of amper.
Ik 55kwhquote:Op zondag 5 april 2020 20:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik heb in maart 123kwh verbruikt aan stroom.
i7 2600k 16GB ram. Windows 10. Mijn computer is een basic bitchquote:Op zondag 5 april 2020 20:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat scheelt natuurlijk. Weet niet wat voor configuratie z’n pc is en wat voor software hij draait.
Nou. Ik heb heel lang een 32" LG LED scherm als monitor gebruikt. Merkte ik ook nooit iets van.quote:Op zondag 5 april 2020 20:33 schreef Elan het volgende:
Oh jeetje, ik dacht ergens te lezen dat je die tv aan je pc wilde gaan hangen via HDMI of zo
Ja nee oké, als je dat doet ga je het echt wel merken aan je energienota. Met een beetje tv kijken natuurlijk nooit.
123 KW/h is normaal voor een alleenstaande.quote:Op zondag 5 april 2020 20:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik betaalde in Maart aan elektra 8 euro, 123kwh verbruik.
Heb een PC.
Voeding is 550 Watt volgens mij.
Waterbed heb ik niet, wasmachine maar die staat 2x per week te draaien voor een uurtje dus dat valt ook mee.
Dat zal best maar LED of classic oldskool LCD is wel een wereld van verschil qua verbruik.quote:Op zondag 5 april 2020 20:34 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou. Ik heb heel lang een 32" LG LED scherm als monitor gebruikt. Merkte ik ook nooit iets van.
Of Plasmaquote:Op zondag 5 april 2020 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal best maar LED of classic oldskool LCD is wel een wereld van verschil qua verbruik.
Sowieso is/was warmte veel duurder inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2020 20:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
123 KW/h is normaal voor een alleenstaande.
Die 8 Euro is niet in verhouding.
Een KW/h kost gemiddeld tussen de 22 en 25 cent. Afhankelijk van netbeheerskosten energiebelasting blah blah blah. Dus een 30 Euro per maand zou reëeler zijn.
Plasma is helemaal bizar ja, en dan nog druk maken om inbranden pfffquote:Op zondag 5 april 2020 20:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of Plasma![]()
Die krengen verbruikten een hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |