Vanmiddag de 100e abonnee verwelkomen in de stream?quote:Op zondag 5 april 2020 11:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nog 1 abonnee, dan heb ik er 100Wat is dat hard gegaan zeg
quote:Op zondag 5 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nee, maar heb al wel een filmpje opgenomen
Gefeliciteerd gozer, het is je gegund!quote:
quote:
HET IS THE BRADGEquote:
Zoveel actieve users heeft FOK! tegenwoordig niet meer hoorquote:
Bratsj is groter dan FOK!quote:Op zondag 5 april 2020 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel actieve users heeft FOK! tegenwoordig niet meer hoor
Met TheBradge is het mij gelukt. Nog 70 dan 1000quote:
Gefeliciteerd! En nou door gaan.quote:
Absoluut. als het op dit tempo door blijft gaan zit ik eind April op 250 subsquote:
Vergeet de supermarktvlogs niet.quote:Op zondag 5 april 2020 13:11 schreef Bluedisplay het volgende:
De bak- en braad- en BN'er-videos doen het het beste
Bakken en braden met braadquote:Op zondag 5 april 2020 13:11 schreef Bluedisplay het volgende:
De bak- en braad- en BN'er-videos doen het het beste
Brad laat ons wachten tot de apk...quote:Op zondag 5 april 2020 13:36 schreef MissionPhailed het volgende:
Hoeveel opbergvakjes heeft een Ford Focus uit 2004?
That’s the spirit.quote:Op zondag 5 april 2020 13:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Absoluut. als het op dit tempo door blijft gaan zit ik eind April op 250 subs![]()
Zal vast een daling gaan komen, maar met YouTube is het gelukkig wel zo dat er na een daling vaak ook weer een stijging komt, dus we zullen zien wat het brengt.
Maar als dan bij de apk blijkt dat de Focus levensgevaarlijk is en per direct moet worden afgevoerd, is het te laat. Als je nu een review maakt hebben we in ieder geval die beelden nog.quote:
Hij doet het liever rustig aan toch? Niet te snel veel subs, dus hij zal zeer weinig supermarkt video’s moeten maken.quote:
Ik ben ook heel benieuwd naar de afloop van de apk.quote:Op zondag 5 april 2020 14:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar als dan bij de apk blijkt dat de Focus levensgevaarlijk is en per direct moet worden afgevoerd, is het te laat. Als je nu een review maakt hebben we in ieder geval die beelden nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |