Wat is T&T?quote:
Oja logischquote:
Toch bij Bax halen?quote:Op maandag 6 april 2020 12:11 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hij heeft de bestelling geannuleerd.
Serieus?quote:Op maandag 6 april 2020 12:11 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hij heeft de bestelling geannuleerd.
En dan kan ie na een maand weer terug als ie niet bevaltquote:
NEEEE!!!quote:Op maandag 6 april 2020 12:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hoe pedro dit wist terwijl ik de video opnam is mij een raadsel, maar inderdaad.
Man man man, wat een heerlijk topic is dit toch ook.quote:Op maandag 6 april 2020 12:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
En voor minder geld heb ik een keyboard wat weliswaar 2ehands is maar wat mij wél alle functies bied die ik zoek.
Jaaaaaaaaquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 12:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Man man man, wat een heerlijk topic is dit toch ook.
Nou, blijkbaar niet want je had die SX700 al besteld...quote:Op maandag 6 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
JaaaaaaaaHet is voor mij een kwestie van. Wil ik een nieuw keyboard kopen wat top of the line is in z'n klasse maar wat dingen mist die ik altijd heb gehad (Aftertouch/Vocal harmonizer/SA2) of wil ik een keyboard die al wat ouder is, maar én goedkoper én wel die dingen heeft? Dan is de keuze snel gemaakt
Super dit tochquote:Op maandag 6 april 2020 12:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Man man man, wat een heerlijk topic is dit toch ook.
Ca. ¤ 1.050.quote:
Had 'm al besteld inderdaad. Dacht bij mezelf, joh waarom zou ik het ook niet doen, mezelf een keer verwennen met een nieuw keyboard, kan best..quote:Op maandag 6 april 2020 12:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet want je had die SX700 al besteld...
In het recente verleden heb je toch al een Tyros 3 gehad? Waarom ging ie weg?quote:Op maandag 6 april 2020 12:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat heb jij correct! Bespaart mij een hoop euro's maar heeft wel de functies die ik zoek
Koopje.quote:Op maandag 6 april 2020 12:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
1050 ongeveer.
Tyros 3 koop je al als je goed zoekt voor 800
2012 had ik een Tyros 3. Die ging weg omdat ik toen in m'n kop had zitten dat ik er niet goed genoeg voor wasquote:Op maandag 6 april 2020 12:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
In het recente verleden heb je toch al een Tyros 3 gehad? Waarom ging ie weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |