Ik dacht dat hoerententen allemaal dicht waren?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:54 schreef raptorix het volgende:
Goed, ik ga nog even een rondje wandelen in mijn goddelijke Amsterdam
Wij zijn een fantastisch land, we hebben geweldige gezondheidsmedewerkers, we zijn geweldig. Ik ga ga een oplossing vinden voor het chinese virus.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Geen idee, wat was de precieze vraag?
Stel hij was retorisch, wat voor reactie zou jouw ideale leider geven?
1-0quote:Op zondag 5 april 2020 00:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat hoerententen allemaal dicht waren?
Je houdt graag van doorzichtige onzin dus. Ik vind de reactie die bv. Rutte geeft een stuk prettiger.quote:Op zondag 5 april 2020 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zijn een fantastisch land, we hebben geweldige gezondheidsmedewerkers, we zijn geweldig. Ik ga ga een oplossing vinden voor het chinese virus.
Je vindt sarcasme herkennen lastig?quote:Op zondag 5 april 2020 00:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je houdt graag van doorzichtige onzin dus. Ik vind de reactie die bv. Rutte geeft een stuk prettiger.
FOK!-logica:quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
Leider.twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 23:40:02CNN's Jeremy Diamond asks Trump about possible ventilator shortages. Trump calls it a "nasty question" and adds: "You've asked that question 10 times in about a month." reageer retweet
Nee, hoor. Ze zijn gewoon vanuit thuis aan het werkquote:Op zondag 5 april 2020 00:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen de trannies staan er nog, heb ik gehoord van een goede vriend.quote:Op zondag 5 april 2020 00:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Een beetje de superioriteit van Nederland lijkt het wel.quote:Op zondag 5 april 2020 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zijn een fantastisch land, we hebben geweldige gezondheidsmedewerkers, we zijn geweldig. Ik ga ga een oplossing vinden voor het chinese virus.
Online soms wel, irl niet zo. Maar dank voor de verheldering.quote:Op zondag 5 april 2020 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je vindt sarcasme herkennen lastig?
We moeten sowieso mondkapjes hebben. Zo kunnen we draaiende blijven tot het vaccin.quote:Op zondag 5 april 2020 00:13 schreef Smack10 het volgende:
Ab was bij Op1 toch geen tegenstander van mondkapjes voor burgers in sommige situaties..
Wazig gedoe, wees eens duidelijk.quote:Op zondag 5 april 2020 00:13 schreef Smack10 het volgende:
Ab was bij Op1 toch geen tegenstander van mondkapjes voor burgers in sommige situaties..
"In sommige situaties", wat vind jij daar duidelijk aan dan?quote:Op zondag 5 april 2020 00:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vond het wel duidelijk.
Wat vond je vaag dan?
bedoelde hij daar binnen mee?quote:Op zondag 5 april 2020 00:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
"In sommige situaties", wat vind jij daar duidelijk aan dan?
Echt afgekapt werd hij niet, kreeg genoeg spreektijd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, die filosoof werd behoorlijk afgekapt door de anderen. Toch moet de discussie gevoerd worden.
Ik moest het checken voor een vriend.quote:Op zondag 5 april 2020 00:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben je al terug, ze waren dus dicht.quote:Op zondag 5 april 2020 00:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik moest het checken voor een vriend.
Vanmorgen gewoon geknipt door de thuiskapster hoorquote:Op zondag 5 april 2020 00:27 schreef leolinedance het volgende:
Die Hugo de Jonge heeft ook vrienden gemaakt met zijn kappersactie hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |