Staatsloterij. Verder niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
Spelen jullie eigenlijk mee met loterijen?
Nou ja dat. Een ervan zit ook serieus met zichzelf in de knoop, heeft echt geen fokking idee wat hij met z'n leven moet doen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het frustrerende is dat het in wezen dus ergens wel superleuke mensen zijn maar dat er niets uitkomt omdat ze nooit iets hoeven te doen.
Keertje in Basel uitproberen op de kluisjes?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een raadselachtig zwart boekje met nummers en codes.
Mevrouw heeft ook een keertje iets gedaan hoorquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
hier bedtijd
word je moe van al dat schilderen
je moet er ook niet aan snuiven..quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
hier bedtijd
word je moe van al dat schilderen
Je hebt liever geld dat niet mainstream is?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Loterijen heb ik niks mee.
Zou die eigenlijk ook niet willen winnen.
Te mainstream
drugsgeld dusquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt liever geld dat niet mainstream is?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mevrouw heeft ook een keertje iets gedaan hoor
Voor minder dan 60 miljoen doe ik niet meequote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Te mainstream
pfffquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mevrouw heeft ook een keertje iets gedaan hoor
Zou bij mijn familie ook op veel schamper en dedain kunnen rekenenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Te mainstream
Ok denk serieus dat je er ongelukkig van word.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt liever geld dat niet mainstream is?
die kan je bij de jumbo ook al digitaal sparenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of hij likt zich suf aan spaarzegels
Done thatquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keertje in Basel uitproberen op de kluisjes?
Ik denk dat dat aan je persoonlijkheid ligt. Ik koop er alleen vrijheid mee. Verder hoef ik niet zoveel. Ik geef niet om luxe, dure auto’s en grote huizen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok denk serieus dat je er ongelukkig van word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |