abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192447313
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:38 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Zijn anderen waarover gesproken wordt.
Nee hoor, dit gaat over hetzelfde. Er zijn geen bezoekers aangehouden, maar ze hebben wel een boete gekregen.
pi_192447315
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:39 schreef Predator40 het volgende:

[..]

gewoon ff anonoem tipje doen....fixed
Niets anoniem. Dan wil ik dat zij weten dat ik het was. Want fuck haar. Figuurlijk dan. Zou m'n hond er nog van af trappen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_192447321
Was deze al voorbij gekomen? Een overzicht van alle wetenschappelijke bronnen (volgens mijn ziekenhuis is dit het beste overzicht om te gebruiken, of het echt zo is durf ik niet te zeggen. Door tijdgebrek nog niet uitvoerig gekeken).

https://www.bmi-online.nl/coronavirus/
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_192447324
Nou .. mocht t weer escaleren, dan houd ik jullie iig op de hoogte. Volgende keer bel ik de politie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_192447326
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nee hoor, dit gaat over hetzelfde. Er zijn geen bezoekers aangehouden, maar ze hebben wel een boete gekregen.
Het gaat over twee zaken, maar goed.
pi_192447334
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:41 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er, ook thuis, gehandhaafd op afstand en niet op aantal mensen.
Wat wordt er bedoeld met thuisblijven? Wat mag ik nog wel?
Blijf zoveel mogelijk thuis. Dit betekent helaas ook: thuisblijven gedurende het paasweekend.
ontvang zo min mogelijk bezoek (maximaal 3 bezoekers)
houd dan 1,5 meter afstand tot elkaar

https://www.rijksoverheid(...)/aanpak-in-nederland
pi_192447335
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:43 schreef -river- het volgende:

[..]

Het gaat over twee zaken, maar goed.
Zelfs de inleidende tekst is vrijwel identiek. :')

quote:
Den haag - De politie heeft vrijdagavond een inval gedaan in een café aan de Loonduinsekade in Den Haag. In de horecazaak waren op het moment van de inval zo’n 30 mensen aanwezig.
quote:
DEN HAAG - De politie heeft vrijdagavond invallen gedaan in een café en illegaal gokhuis in Den Haag. In het café waren op dat moment zo'n dertig mensen aanwezig. De eigenaar van het café krijgt een forse boete. De horecagelegenheid is opnieuw door de politie gesloten.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:45:20 #108
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192447336
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 04-04-2020 14:55:02 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192447349
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Heb je toevallig poep in je ogen ofzo? Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.
Ik zou zelf een bril kopen.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192447351
quote:

[..]

Heb je toevallig poep in je ogen ofzo? Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.
Nee ze is net afgestudeerd en heeft een tuinfeestje......lol
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192447352
Op markt in Groningen was het zostraks gewoon druk, mensen worden inmiddels weggestuurd.iedereen dacht vast dat ze als enige naar de markt gingen
pi_192447355
quote:

[..]

Lol ja en de een is een illegaal gokhuis met 17 personen en de ander een een shisha lounge met 30 personen.
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:47:35 #113
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192447361
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:46 schreef Oekelele het volgende:

[..]

Te veel geborreld zal het wel zijn ja :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192447362
quote:

[..]

Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.
De Telegraaf geeft zelfs omroep west als bron :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Sounddragon op 04-04-2020 14:57:34 ]
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:48:49 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192447368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:46 schreef Oekelele het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef michiel_merk het volgende:
Op markt in Groningen was het zostraks gewoon druk, mensen worden inmiddels weggestuurd
Kortom : dit gaat niet blijven werken. Zeker naar mate de tijd vordert niet.
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:48:57 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192447371
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:43 schreef probeer het volgende:
Nou .. mocht t weer escaleren, dan houd ik jullie iig op de hoogte. Volgende keer bel ik de politie.
Eerst effe een youtube live-kanaal openen heah :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_192447376
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

De Telegraaf geeft zelfs omroep west als bron :')
In het café, gevestigd aan de kruising van de Loosduinsekade en de Voorthuizenstraat, waren volgens een woordvoerder van de gemeente bezoekers drankjes aan het nuttigen en shisha aan het roken.

Dat geldt ook voor de achttien bezoekers van een illegaal gokhuis in een woning aan de Loevesteinlaan, waar de politie vrijdagavond eveneens een inval heeft gedaan.

En verder ben ik er wel klaar mee.
pi_192447377
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:48 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

[..]

Kortom : dit gaat niet blijven werken. Zeker naar mate de tijd vordert niet.
mensen worden laks idd
pi_192447382
quote:

[..]

:')

Het gaat over 2 zaken ja, maar bij allebei de gevallen hebben de bezoekers een boete gekregen:

1) Café op de kruising Loosduinsekade/Voorthuizenstraat

quote:
In het café, gevestigd aan de kruising van de Loosduinsekade en de Voorthuizenstraat, waren volgens een woordvoerder van de gemeente bezoekers drankjes aan het nuttigen en shisha aan het roken. In verband met de vanwege de coronacrisis afgekondigde noodverordening en de door het kabinet getroffen maatregelen moeten horecagelegenheden in ieder geval tot en met 28 april gesloten zijn. In het café is niemand aangehouden. De eigenaar krijgt wel een een boete van ruim 4.000 euro en ook de bezoekers krijgen een boete vanwege samenscholing.
2) Illegaal gokhuis Loevesteinstraat

quote:
Dat geldt ook voor de achttien bezoekers van een illegaal gokhuis in een woning aan de Loevesteinlaan, waar de politie vrijdagavond eveneens een inval heeft gedaan. De bezoekers van het illegale gokhuis krijgen allemaal een boete van 400 euro.
https://www.omroepwest.nl(...)-en-illegaal-gokhuis
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:50:08 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192447383
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:43 schreef probeer het volgende:
Gewoon politie inlichten. Te druk en een mogelijk gevaar voor jouw gezondheid. Die trappen dat volk zo de tuin uit.
pi_192447385
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:49 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

mensen worden laks idd
Door het mooie weer en de dalende cijfers.
pi_192447386
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef -river- het volgende:

[..]

Lol ja en de een is een illegaal gokhuis met 17 personen en de ander een een shisha lounge met 30 personen.
En in beide gevallen hebben alle bezoekers een boete gehad...

quote:
De eigenaar krijgt wel een een boete van ruim 4.000 euro en ook de bezoekers krijgen een boete vanwege samenscholing. Dat geldt ook voor de achttien bezoekers van een illegaal gokhuis in een woning aan de Loevesteinlaan, waar de politie vrijdagavond eveneens een inval heeft gedaan. De bezoekers van het illegale gokhuis krijgen allemaal een boete van 400 euro.
pi_192447400
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Gewoon politie inlichten. Te druk en een mogelijk gevaar voor jouw gezondheid. Die trappen dat volk zo de tuin uit.
Het mag gewoon ook niet, niet in je eigen tuin en niet in een park. Andere mensen missen ook hun familie en vrienden.
pi_192447402
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef -river- het volgende:

[..]

jup, dat gebeurd(de) in Italië ook (ondanks stijgende cijfers)
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:52:57 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192447410
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef -river- het volgende:

[..]

Er daalt helemaal niks, mensen worden gewoon steeds gekker.

Ik zit al sinds eind Feb thuis, in mijn uppie.. :{ ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')