Nee hoor, dit gaat over hetzelfde. Er zijn geen bezoekers aangehouden, maar ze hebben wel een boete gekregen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:38 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zijn anderen waarover gesproken wordt.

Niets anoniem. Dan wil ik dat zij weten dat ik het was. Want fuck haar. Figuurlijk dan. Zou m'n hond er nog van af trappen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon ff anonoem tipje doen....fixed

Het gaat over twee zaken, maar goed.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat over hetzelfde. Er zijn geen bezoekers aangehouden, maar ze hebben wel een boete gekregen.

Wat wordt er bedoeld met thuisblijven? Wat mag ik nog wel?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er, ook thuis, gehandhaafd op afstand en niet op aantal mensen.

Zelfs de inleidende tekst is vrijwel identiek.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Het gaat over twee zaken, maar goed.
quote:Den haag - De politie heeft vrijdagavond een inval gedaan in een café aan de Loonduinsekade in Den Haag. In de horecazaak waren op het moment van de inval zo’n 30 mensen aanwezig.
quote:DEN HAAG - De politie heeft vrijdagavond invallen gedaan in een café en illegaal gokhuis in Den Haag. In het café waren op dat moment zo'n dertig mensen aanwezig. De eigenaar van het café krijgt een forse boete. De horecagelegenheid is opnieuw door de politie gesloten.

Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat over hetzelfde. Er zijn geen bezoekers aangehouden, maar ze hebben wel een boete gekregen.

Ik zou zelf een bril kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb je toevallig poep in je ogen ofzo? Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.

Nee ze is net afgestudeerd en heeft een tuinfeestje......lolquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb je toevallig poep in je ogen ofzo? Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.

Lol ja en de een is een illegaal gokhuis met 17 personen en de ander een een shisha lounge met 30 personen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]

Te veel geborreld zal het wel zijn jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:46 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Nee ze is net afgestudeerd en heeft een tuinfeestje......lol

De Telegraaf geeft zelfs omroep west als bronquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.

Te veel geborreld zal het wel zijn jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:46 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Nee ze is net afgestudeerd en heeft een tuinfeestje......lol
Kortom : dit gaat niet blijven werken. Zeker naar mate de tijd vordert niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef michiel_merk het volgende:
Op markt in Groningen was het zostraks gewoon druk, mensen worden inmiddels weggestuurd

Eerst effe een youtube live-kanaal openen heahquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:43 schreef probeer het volgende:
Nou .. mocht t weer escaleren, dan houd ik jullie iig op de hoogte. Volgende keer bel ik de politie.

In het café, gevestigd aan de kruising van de Loosduinsekade en de Voorthuizenstraat, waren volgens een woordvoerder van de gemeente bezoekers drankjes aan het nuttigen en shisha aan het roken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De Telegraaf geeft zelfs omroep west als bron

mensen worden laks iddquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Te veel geborreld zal het wel zijn ja
[..]
Kortom : dit gaat niet blijven werken. Zeker naar mate de tijd vordert niet.

quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
2) Illegaal gokhuis Loevesteinstraatquote:In het café, gevestigd aan de kruising van de Loosduinsekade en de Voorthuizenstraat, waren volgens een woordvoerder van de gemeente bezoekers drankjes aan het nuttigen en shisha aan het roken. In verband met de vanwege de coronacrisis afgekondigde noodverordening en de door het kabinet getroffen maatregelen moeten horecagelegenheden in ieder geval tot en met 28 april gesloten zijn. In het café is niemand aangehouden. De eigenaar krijgt wel een een boete van ruim 4.000 euro en ook de bezoekers krijgen een boete vanwege samenscholing.
https://www.omroepwest.nl(...)-en-illegaal-gokhuisquote:Dat geldt ook voor de achttien bezoekers van een illegaal gokhuis in een woning aan de Loevesteinlaan, waar de politie vrijdagavond eveneens een inval heeft gedaan. De bezoekers van het illegale gokhuis krijgen allemaal een boete van 400 euro.

Gewoon politie inlichten. Te druk en een mogelijk gevaar voor jouw gezondheid. Die trappen dat volk zo de tuin uit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:43 schreef probeer het volgende:
Nou .. mocht t weer escaleren, dan houd ik jullie iig op de hoogte. Volgende keer bel ik de politie.

En in beide gevallen hebben alle bezoekers een boete gehad...quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Lol ja en de een is een illegaal gokhuis met 17 personen en de ander een een shisha lounge met 30 personen.
quote:De eigenaar krijgt wel een een boete van ruim 4.000 euro en ook de bezoekers krijgen een boete vanwege samenscholing. Dat geldt ook voor de achttien bezoekers van een illegaal gokhuis in een woning aan de Loevesteinlaan, waar de politie vrijdagavond eveneens een inval heeft gedaan. De bezoekers van het illegale gokhuis krijgen allemaal een boete van 400 euro.

Het mag gewoon ook niet, niet in je eigen tuin en niet in een park. Andere mensen missen ook hun familie en vrienden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gewoon politie inlichten. Te druk en een mogelijk gevaar voor jouw gezondheid. Die trappen dat volk zo de tuin uit.

jup, dat gebeurd(de) in Italië ook (ondanks stijgende cijfers)quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Door het mooie weer en de dalende cijfers.

Er daalt helemaal niks, mensen worden gewoon steeds gekker.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Door het mooie weer en de dalende cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |