Dat heeft er alles mee te maken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit heeft er echt totaal niks mee te maken..
Klopt, ik zie nu ook op weg naar mijn werk mensen een wandeling van uren maken waar normaal niemand loopt, waar ook überhaupt alleen een weg is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het advies is niet hou 1,5 meter afstand en doe dan wat je ook maar wilt. Het advies is ga niet naar buiten als het niet moet. Als je even een frisse lucht wilt halen, doe dat dan in de buurt.
Wat nu gebeurt is is dat iedereen de hele dag een frisse lucht gaat halen, al dan niet lettend op de 1,5 meter. Dat is niet het advies.
Dan wel. echt wel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit heeft er echt totaal niks mee te maken..
en met mondkapje?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:54 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Figure. Multiphase Turbulent Gas Cloud From a Human Sneeze
https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/2763852
Daar staat ook een mooi nies filmpje geschoten met een hoge snelheidscamera.
Hihih, mental imagequote:
Maar het gaat toch naar beneden ? Na 7, 8 meter kan het hooguit op je schoenen komen of zo. Meer ws gewoon op de grond.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:54 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Figure. Multiphase Turbulent Gas Cloud From a Human Sneeze
https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/2763852
Daar staat ook een mooi nies filmpje geschoten met een hoge snelheidscamera.
Het advies is blijf zoveel mogelijk binnen. Maar maak ook gerust een ommetje. Dan kan het gebeuren dat mensen dat tegelijk doen ja. Lijkt me niet heel vreemd. Dat wil niet zeggen dat 'iedereen de hele dag een frisse lucht gaat halen'.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het advies is niet hou 1,5 meter afstand en doe dan wat je ook maar wilt. Het advies is ga niet naar buiten als het niet moet. Als je even een frisse lucht wilt halen, doe dat dan in de buurt.
Wat nu gebeurt is is dat iedereen de hele dag een frisse lucht gaat halen, al dan niet lettend op de 1,5 meter. Dat is niet het advies.
Echt niet..quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar het gaat toch naar beneden ? Na 7, 8 meter kan het hooguit op je schoenen komen of zo.
lichte deeltjes, blijven hangen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar het gaat toch naar beneden ? Na 7, 8 meter kan het hooguit op je schoenen komen of zo.
hier wordt het duidelijker uitgelegdquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echt niet..
Al vind ik die foto niet heel overtuigend zo zonder maattabel erachter.
Hetgeen wat in dit tempo afgekondigd wordt voor het paasweekend. Alleen voor absolute noodzaak naar buiten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk verhaal zeg
wat had jij dan graag gezien?![]()
Ligt niet aan jou, ik ervaar hetzelfde. Fok is de wal, hier staan de beste stuurlui. Als fok RIVM was, dan was alles veel beter gegaan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar behalve op het fok forum hoor ik hier echt niemand over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |