abonnement Unibet Coolblue
pi_192455687
Mondkapjes werken wel, natuurlijk werken ze, helemaal als je het juiste chirurgische masker draagt waarbij de stof zo fijnmazig is dat virussen niet naar binnen dringen. In het kort komt het er op neer dat Nederlanders er niet mee om kunnen gaan en dat de anderhalve meter wel werkt, dus mondkapjes zijn niet nodig volgens het RIVM.
pi_192456216
Rot op met je mondkapjes
pi_192456539
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:42 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Trump die aanraadt om een mondkap te dragen maar zelf meteen zegt dat die dat niet doet. :') Goed voorbeeld weer. :')
Beetje zoals Rutte die zegt dat we geen handen meer mogen schudden. :')
  zondag 5 april 2020 @ 09:00:16 #29
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_192458196
Nee mondkapjes helpen niet, nou ja wel bij "professionals" zoals zuster marieke en bob de ambulance broeder want die hebben er voor geleerd, een mondkapje opdoen is nl een uiterst complexe handeling die slechts door professionals gedaan kan worden.
De arrogantie van de macht heet dat.

We zullen later hier om lachen en ons afvragen hoe het die oplichterskliek in den haag ooit gelukt is om de bevolking voor te liegen op een dergelijke manier dat iedereen er in trapt.
pi_192458221
Mensen met mondkapjes :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192458425
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wetenschap is het niet eens met je


En ja ik blijft dit filmpje posten. Omdat het belangrijk is.
Dat zeggen ze ook alleen vanwege de tekorten in de zorg.

Anders was het al lang verplicht geweest.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192459061
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 09:00 schreef robber57 het volgende:
Nee mondkapjes helpen niet, nou ja wel bij "professionals" zoals zuster marieke en bob de ambulance broeder want die hebben er voor geleerd, een mondkapje opdoen is nl een uiterst complexe handeling die slechts door professionals gedaan kan worden.
De arrogantie van de macht heet dat.
heb je gezien hoe ze er in het ziekenhuis bijlopen? Gaat wel even iets verder dan alleen maar een masker. Bovendien komen deze zorgverleners ietwat dichter in de buurt dan 1,5 meter

Daarnaast is een ffp masker wat effectief is tegen virussen ook nog eens lastig om doorheen te ademen, dat hou je niet lang vol

[ Bericht 7% gewijzigd door devlinmr op 05-04-2020 10:42:15 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 5 april 2020 @ 10:38:05 #33
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_192459097
Mensen die mondkapjes dragen :') wat ziet dat er debiel uit zeg

Of nog erger: mensen die met hun sjaal voor hun bek door de supermarkt lopen :') _!!!
#KICKOUTZP
pi_192459205
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 10:38 schreef wollah het volgende:
Mensen die mondkapjes dragen :') wat ziet dat er debiel uit zeg

Of nog erger: mensen die met hun sjaal voor hun bek door de supermarkt lopen :') _!!!
Haha echt he, gisteren haalde ik een auto in waar 3 personen in zaten (met meer dan 2 matties in een auto zitten :') )
En ze hadden allemaal mondkapjes om in de auto... :N en ze keken ook nog zo stoer _O-
Vooral diegene die achterin moest zitten *)

Heb mij kapot gelachen.
Ik was hier...
pi_192462907
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef -Ferb- het volgende:
Ik wil er geen dragen. Ik zou niet goed adem kunnen halen en ik zou het vies vinden om wat ik net heb uitgeademd weer in te ademen, of te voelen als nattigheid. Dus ik weiger een mondkapje te dragen.
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 00:47 schreef PSVCL het volgende:
Rot op met je mondkapjes
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 09:04 schreef Aiciu het volgende:
Mensen met mondkapjes :')
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 10:38 schreef wollah het volgende:
Mensen die mondkapjes dragen :') wat ziet dat er debiel uit zeg

Of nog erger: mensen die met hun sjaal voor hun bek door de supermarkt lopen :') _!!!
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 10:51 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Haha echt he, gisteren haalde ik een auto in waar 3 personen in zaten (met meer dan 2 matties in een auto zitten :') )
En ze hadden allemaal mondkapjes om in de auto... :N en ze keken ook nog zo stoer _O-
Vooral diegene die achterin moest zitten *)

Heb mij kapot gelachen.
Mondkapjes werken. Als ze juist gebruikt worden en van goede kwaliteit zijn.

Users zoals ik hier quote zorgen ervoor dat ze niet werken. Gaan een aantal van hen vast nog bespreken op een ‘fuck Corona’ party. :')
Daarnaast zijn er genoeg mensen die je echt niet geïnstrueerd krijgt om ze correct te gebruiken. Kan te maken hebben met intellect, of met motivatie. Of je bereikt ze simpelweg niet via de beschikbare kanalen.

Dan creëert een algehele mondkapjesverplichting schijnveiligheid en kun je ze beter beschikbaar laten voor mensen die wel gemotiveerd zijn om ze te dragen én in contact komen met bewezen besmette patiënten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192463039
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Mondkapjes werken. Als ze juist gebruikt worden en van goede kwaliteit zijn.

Users zoals ik hier quote zorgen ervoor dat ze niet werken. Gaan een aantal van hen vast nog bespreken op een ‘fuck Corona’ party. :')
Daarnaast zijn er genoeg mensen die je echt niet geïnstrueerd krijgt om ze correct te gebruiken. Kan te maken hebben met intellect, of met motivatie. Of je bereikt ze simpelweg niet via de beschikbare kanalen.

Dan creëert een algehele mondkapjesverplichting schijnveiligheid en kun je ze beter beschikbaar laten voor mensen die wel gemotiveerd zijn om ze te dragen én in contact komen met bewezen besmette patiënten.
Ik hou me netjes aan de richtlijnen,1.5 meter afstand,alleen naar buiten wanneer noodzakelijk (boodschappen en wandelen/frisse lucht happen) ..om dan ook nog eens voor te lul te lopen met zo een kansloos mondkapje gaat mij te ver.zijn meestal mensen die interessant willen doen.

Coronaparty? ben je wel helemaal lekker gek..Ik eis dat je dat terugneemt anders ga ik dat melden bij een mod. oO/
pi_192463280
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik hou me netjes aan de richtlijnen,1.5 meter afstand,alleen naar buiten wanneer noodzakelijk (boodschappen en wandelen/frisse lucht happen) ..om dan ook nog eens voor te lul te lopen met zo een kansloos mondkapje gaat mij te ver.zijn meestal mensen die interessant willen doen.

Coronaparty? ben je wel helemaal lekker gek..Ik eis dat je dat terugneemt anders ga ik dat melden bij een mod. oO/
Uiterlijk is zo belangrijk voor je ja?

En ik zie bewust ‘een aantal’. Beschuldigde niet alle users die ik gequote had.
Dus meld het vooral aan een mod, als je je zo aangesproken voelt.

Ik ben alleen maar blij als jij niet bij die groep hoort ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 april 2020 @ 16:46:03 #38
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192463902
Je bent ook echt een flikker als je dat doet. Ok als je nou een ziek omaatje bent van 70 die niemand heeft om boodschappen voor zich te doen en je moet toch naar de winkel dan kan ik het wel begrijpen. Maar als je van die jonge mensen hebt die je dat ziet dragen dan is dat echt kansloos.
pi_192465019
Mag dit hier?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_192465081
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 09:04 schreef Aiciu het volgende:
Mensen met mondkapjes :')
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_192465266
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 10:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

heb je gezien hoe ze er in het ziekenhuis bijlopen? Gaat wel even iets verder dan alleen maar een masker. Bovendien komen deze zorgverleners ietwat dichter in de buurt dan 1,5 meter

Daarnaast is een ffp masker wat effectief is tegen virussen ook nog eens lastig om doorheen te ademen, dat hou je niet lang vol
Je hoeft er toch niet de hele dag mee rond te lopen. Gebruik het bv alleen in een winkel.
pi_192465285
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Mondkapjes werken. Als ze juist gebruikt worden en van goede kwaliteit zijn.

Users zoals ik hier quote zorgen ervoor dat ze niet werken. Gaan een aantal van hen vast nog bespreken op een ‘fuck Corona’ party. :')
Daarnaast zijn er genoeg mensen die je echt niet geïnstrueerd krijgt om ze correct te gebruiken. Kan te maken hebben met intellect, of met motivatie. Of je bereikt ze simpelweg niet via de beschikbare kanalen.

Dan creëert een algehele mondkapjesverplichting schijnveiligheid en kun je ze beter beschikbaar laten voor mensen die wel gemotiveerd zijn om ze te dragen én in contact komen met bewezen besmette patiënten.
:')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192465300
Raar dit stigma op mondkapjes. Volgens mij hetzelfde is maar een griepje volk.
pi_192465344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja. Voor politieke doeleinden. Om een run op maskers te voorkomen.
Run op maskers voorkomen? Is het al een beetje laat voor. Die krengen zijn al maanden overal uitverkocht.
pi_192465355
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar natuurlijk :')
Of zou het zijn omdat

-men niet weet hoe ze te gebruiken
-ze daaroor een vals gevoel van veiligheid geven
-men andere veel belangrijkere handelingen, zoals handen wassen en afstand houden achterwege laat
-er daardoor meer besmettingen plaatsvinden

- het correct plaatsen van een mondkapje is zo aangeleerd
- dat zou kunnen idd, maar er zijn vast ook mensen waarvoor dat niet geldt ;)
- deze belangrijke handelingen kun je uiteraard gewoon blijven uitvoeren. Het is niet zo dat mondkapje=minder belangrijke handelingen uitvoeren
- niet als je bovenstaande punten leest

Verder (is al vaker gepost):
Als je corona op je mondkapje had en je hebt je mondkapje aan de voorkant aangeraakt om je vervolgens te besmetten met corona door met je handen aan je mond te zitten ofzo, dan had je uiteraard ook corona gehad indien je geen mondkapje op had :D

En sws zijn er genoeg debielen die zich niet houden aan de 1.5mtr en zelfs boos worden als ze daarop worden aangesproken. Ivm deze paupers is een mondkapje natuurlijk een superoplossing om je daartegen te beschermen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 5 april 2020 @ 18:25:30 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192465400
In China zijn mondkapjes zelfs mode. Zou hier ook zo moeten zijn
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192465991
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2020 18:25 schreef Nikonlover het volgende:
In China zijn mondkapjes zelfs mode. Zou hier ook zo moeten zijn
In Zuid-Korea zie je ook jongeren mondkapjes als mode accessoire gebruiken. Vaak ook nog in een kleurtje of met een patroontje.

Overigens denk ik dat mondkapjes voor bepaalde beroepen zoals kapper wel een oplossing kan zijn. En dat ze dan ook een doosje hebben voor klanten. Op die manier kunnen kapsalons openblijven.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 5 april 2020 @ 19:21:11 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192466245
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2020 18:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Run op maskers voorkomen? Is het al een beetje laat voor. Die krengen zijn al maanden overal uitverkocht.
Ik claim niet dat het RIVM of de overheid slim bezig is natuurlijk. Ik denk dat het een poging was om dat te voorkomen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192466354
Een mondkapje. Het ultieme symbool van het volk de mond snoeren.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 5 april 2020 @ 19:42:54 #50
74056 crew  ToT
pi_192466548
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2020 18:25 schreef Nikonlover het volgende:
In China zijn mondkapjes zelfs mode. Zou hier ook zo moeten zijn
Op amazon.nl heb je best wel kekke modelletjes! :P

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')