abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 juni 2020 @ 11:28:51 #251
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_193780305
nee, jij dan!
  donderdag 25 juni 2020 @ 21:17:48 #252
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_193789305
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 00:41 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Oprechte interesse: waarom in het Engels lezen als het origineel Nederlands is? :P
goede vraag! omdat ik in Nieuw-Zeeland woon :D
Ik moet zeggen dat het, op een heel klein foutje na, een hele goede vertaling is.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_193822744
pi_193823128
Heb vandaag deze uitgelezen:



Boek staat ten eerste bol van de spelfouten :')
Ik ben geen fan, maar vriend kijkt regelmatig darts dus ik was nieuwsgierig. Laat ik zeggen dat dit boek mijn beeld van Raymond van Barneveld niet heel erg heeft verbeterd. Vind 't geen aanrader.
pi_193826501


Dikke jongen (2.2k bladzijdes epub)
  maandag 29 juni 2020 @ 19:15:50 #257
370431 drakin
vurig typje
pi_193848316
Lag al erg lang klaar, eindelijk echt in begonnen.

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193851961
damned... echt gewoon meteen in hoofdstuk 1 al the creeps.

ergens in hoofdstuk 2 een hartaanval ivm een kat die in mijn ooghoek (in de gang.. ) op een kastje springt... waar begon ik aan.. zo vlak voor bedtijd.
Welke stoere armen kan ik vannacht tegen aan kruipen als ik wakker word?

ik las overigens een review.. van iemand die hex eigenlijk heel zo eng niet vond maar hier toch wel echt niet van geslapen had.
en dan te bedenken dat ik van hex ook stelselmatig het kippevel op mn armen had.
gewoon de suggestie dat er iets evils continu aanwezig is.. maar er niets gebeurd.
quote:
Men lijdt het meest onder het lijden dat men vreest
Gelukkig komt dat op het eind gewoon goed.

Maar in dit boek.. dus vanaf regel 1: shit hits the fan.
nu bij hoofdstuk 2.
Ik ben impressed en ik overweeg sterke armen of een nachtlampje in te huren voor de nacht.
pfoe

maar lezers van dit boek?
wat vonden jullie er van?

  dinsdag 30 juni 2020 @ 13:10:24 #259
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_193858111
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 23:02 schreef Uhmmpie het volgende:
damned... echt gewoon meteen in hoofdstuk 1 al the creeps.

ergens in hoofdstuk 2 een hartaanval ivm een kat die in mijn ooghoek (in de gang.. ) op een kastje springt... waar begon ik aan.. zo vlak voor bedtijd.
Welke stoere armen kan ik vannacht tegen aan kruipen als ik wakker word?

ik las overigens een review.. van iemand die hex eigenlijk heel zo eng niet vond maar hier toch wel echt niet van geslapen had.
en dan te bedenken dat ik van hex ook stelselmatig het kippevel op mn armen had.
gewoon de suggestie dat er iets evils continu aanwezig is.. maar er niets gebeurd.
[..]

Gelukkig komt dat op het eind gewoon goed.

Maar in dit boek.. dus vanaf regel 1: shit hits the fan.
nu bij hoofdstuk 2.
Ik ben impressed en ik overweeg sterke armen of een nachtlampje in te huren voor de nacht.
pfoe

maar lezers van dit boek?
wat vonden jullie er van?

[ afbeelding ]
Ken ze nog niet, maar dit klinkt wel als de moeite waard om te lezen :D.

OT:



Al weer bij nummertje 4.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_193860138
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 23:02 schreef Uhmmpie het volgende:
damned... echt gewoon meteen in hoofdstuk 1 al the creeps.

ergens in hoofdstuk 2 een hartaanval ivm een kat die in mijn ooghoek (in de gang.. ) op een kastje springt... waar begon ik aan.. zo vlak voor bedtijd.
Welke stoere armen kan ik vannacht tegen aan kruipen als ik wakker word?

ik las overigens een review.. van iemand die hex eigenlijk heel zo eng niet vond maar hier toch wel echt niet van geslapen had.
en dan te bedenken dat ik van hex ook stelselmatig het kippevel op mn armen had.
gewoon de suggestie dat er iets evils continu aanwezig is.. maar er niets gebeurd.
[..]

Gelukkig komt dat op het eind gewoon goed.

Maar in dit boek.. dus vanaf regel 1: shit hits the fan.
nu bij hoofdstuk 2.
Ik ben impressed en ik overweeg sterke armen of een nachtlampje in te huren voor de nacht.
pfoe

maar lezers van dit boek?
wat vonden jullie er van?

[ afbeelding ]
Smaken verschillen gelukkig.. Van Echo vond ik alleen het begin eng en het gedeelte op de berg. Wat daarna komt is een hoop flauwekul en langdradigheid bij elkaar. Wat bij mij ook een rol speelt is dat ik niks had met de hoofdpersonen, hoofdpersoon Sam vond ik zelfs een irritante debiel.
pi_193863115
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Smaken verschillen gelukkig.. Van Echo vond ik alleen het begin eng en het gedeelte op de berg. Wat daarna komt is een hoop flauwekul en langdradigheid bij elkaar. Wat bij mij ook een rol speelt is dat ik niks had met de hoofdpersonen, hoofdpersoon Sam vond ik zelfs een irritante debiel.
Leuke recentie wel.. heb alleen het laatste stukje.. even overgeslagen.
Zodat ik niet per ongeluk mn verhaal heb gespoilerd.

En ik ben nog in het begin.. dus wellicht ben ik het later ineens wel met je eens.
Voor nu nog wel enthousiast in ieder geval :)
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:29:50 #262
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193863131
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_193864001
Hoe lang doen jullie gemiddeld over een boek uitlezen?
Een gemiddeld boek dan.
Ik heb eigenlijk maar 2 dagen dat ik een boek lees (mijn vrije dagen). Op werkdagen lees ik niet en in het weekend de zaterdagkranten.
pi_193864075
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef Blues het volgende:
Hoe lang doen jullie gemiddeld over een boek uitlezen?
Een gemiddeld boek dan.
Ik heb eigenlijk maar 2 dagen dat ik een boek lees (mijn vrije dagen). Op werkdagen lees ik niet en in het weekend de zaterdagkranten.
Tja wat is een gemiddeld boek?

Begin van het jaar las ik vooral boeken met 1000+ pagina's. Daar doe ik dan wel een maand over.
Nu lees ik boeken met +- 300 pagina's dus dat gaat een stuk sneller.
pi_193864348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef Blues het volgende:
Hoe lang doen jullie gemiddeld over een boek uitlezen?
Een gemiddeld boek dan.
Ik heb eigenlijk maar 2 dagen dat ik een boek lees (mijn vrije dagen). Op werkdagen lees ik niet en in het weekend de zaterdagkranten.
Valt hier weinig peil op te trekken.
Soms in no time heel veel pagina’s...
soms weken over een boek.

Het is zo afhankelijk van het boek.. en van hoeveel tijd ik heb :)

Nu met corona... lees ik veel minder want ik zit niet elke dag 1,5-2 uur in het ov :)
  dinsdag 30 juni 2020 @ 21:19:07 #267
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_193864768
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef Blues het volgende:
Hoe lang doen jullie gemiddeld over een boek uitlezen?
Een gemiddeld boek dan.
Ik heb eigenlijk maar 2 dagen dat ik een boek lees (mijn vrije dagen). Op werkdagen lees ik niet en in het weekend de zaterdagkranten.
Ligt zo aan het boek, sommige zijn in 2 dagen uit, met andere kan ik zomaar een maand of 2 doen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_193870114
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef Blues het volgende:
Hoe lang doen jullie gemiddeld over een boek uitlezen?
Een gemiddeld boek dan.
Ik heb eigenlijk maar 2 dagen dat ik een boek lees (mijn vrije dagen). Op werkdagen lees ik niet en in het weekend de zaterdagkranten.
Ligt ook heel erg aan het soort boek. De ontvoering van Heineken leest wat sneller weg dan een geschiedenis boek van 2k bladzijdes.
pi_193880953
Net in begonnen en tot nu toe wel goed. Bevestigt de ideeën die ik zelf al had over SJW, identiteitspolitiek en al de andere naargeestige linkse propaganda.

pi_193890385
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef Blues het volgende:
Hoe lang doen jullie gemiddeld over een boek uitlezen?
Een gemiddeld boek dan.
Ik heb eigenlijk maar 2 dagen dat ik een boek lees (mijn vrije dagen). Op werkdagen lees ik niet en in het weekend de zaterdagkranten.
Ik lees uitsluitend in bed, half uurje/drie kwartier, iedere avond voor het slapen gaan.
Ik doe gemiddeld 2 tot 3 weken over een boek schat ik zo in, ligt ook aan het aantal bladzijdes en het lettertype uiteraard :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 juli 2020 @ 16:21:18 #272
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193891025


O+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:58:15 #273
370431 drakin
vurig typje
pi_193898560
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:22 schreef Blues het volgende:
Hoe lang doen jullie gemiddeld over een boek uitlezen?
Een gemiddeld boek dan.
Ik heb eigenlijk maar 2 dagen dat ik een boek lees (mijn vrije dagen). Op werkdagen lees ik niet en in het weekend de zaterdagkranten.
Verschilt enorm per boek en of ik niet in 11 boeken tegelijk bezig ben.

Meestal minstens een week, maar ik heb nu 1 boek die al 2 jaar af en toe opduikt en dan weer compleet vergeten wordt omdat werk of een ander boek of een andere activiteit mijn aandacht opeist. En mijn laatste boek lees ik elke avond maar heel even uit, heb gewoon te weinig tijd momenteel wegens drukte binnen mijn bedrijf.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 3 juli 2020 @ 14:04:51 #274
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193906037


Best goed. :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_193926577


Was al zo’n tijd geleden. Destijds vond ik het niet veel aan, maar nu valt het boek beter bij mij. Wellicht zijn het de jaren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')