heb je vandaag weer je grapjas aanquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:48 schreef Gruj0 het volgende:
Hier verder!
Ben niet online geweest. Bitterbal gaat schilderen?![]()
De verf is binnen in een grabbeltonbox vol met piepschuim!![]()
Heeft ze wel genoeg goede afplaktape!? We gaan het zien in deze KSC reeks!
*ENTERS GTST intro tune*
Ik heb nog trauma's overgehouden aan je eerste keukendeuren schilderklus. Beschuldig jezelf.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je vandaag weer je grapjas aan
sorryquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's overgehouden aan je eerste keukendeuren schilderklus. Beschuldig jezelf.
quote:
Dat is deze hè?quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als zij kon schilderen, kon schilderen, kon schilderen!
dan zaten er geen klodders in haar haar![]()
ja de plantenbakken buitenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Maar bitterbal gaat verven dus, leuk
Wat is dit nou weer, denk je niet dat die verf na een maandje zon of regen ergens anders op zit dan de plantenbakken?quote:
Nee?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer, denk je niet dat die verf na een maandje zon of regen ergens anders op zit dan de plantenbakken?
We gaan het zien, verheug me er nu al opquote:
maar is het haar gelukt?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan het zien, verheug me er nu al op![]()
Min zusje had ooit haar badkamer knalgeel geverfd omdat in een gekke bui en zonnig, we noemen haar nog steeds wel eens mevrouwtje Geelvoet.
Heb toch eens een beetje een keer vertrouwen in haar joh, komt vast allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi wel, voortreffelijke keuze, vinden de onderburen die kleur ook mooi denk je?
das toch helemaal niet releventquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi wel, voortreffelijke keuze, vinden de onderburen die kleur ook mooi denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |