abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197907058
Mooie linkjes allemaal, @quirina _O_ Als het allemaal nog veel langer dicht blijft heb ik ze misschien wel nodig voor mijn man :7 Nu vind ik het wel lekker vol en nog mooi (hij vindt het al veel te lang).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197922891
Niets, perfecte periode om te kijken hoe lang(er) haar staat.
BlaBlaBla
pi_197957977
Gewoon illegaal knippen of naar België gaan.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_197960834
Gewoon lekker kort met de tondeuse. Ik knip mijn man al jaaaaren. Zoontje van bijna 2 moet er ook maar aan geloven dus denk dat hier ook maar de tondeuse overheen gaat. Iemand tips voor kleine kinderen knippen? Hij is eerder geknipt door de kapster. Ik denk dat een (nieuw) autotje en een zak Bits wel gaat helpen voor het stilzitten maar qua techniek ben ik nog aan het twijfelen.
  zondag 14 februari 2021 @ 00:52:17 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_197993927
quote:
Zo dan, die mag wel meer dan alleen knippen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_198017531
In België zijn de kapperszaken weer geopend. In Duitsland gaan op 1 Maart de kapperszaken weer open.
Houd nog even vol. Nederland zal ook wel de kapperszaken openen als de landen om eens heen dat doen.

De voorzorgsregels voor kapperszaken in Duitsland:
• 1,5 meter afstand waar mogelijk
• Schermen bij de Kassa
• Contactloos betalen
• Elke 20 minuten ventileren
• Voor het bezoek dien je je haar te hebben gewassen
• Klantgegevens dienen te worden opgeslagen
• Medewerkers en klanten dienen de handen te desinfecteren
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198100492
Rutte zei dat we geen versoepelingen hoeven te verwachten, dus vandaag een YouTube filmpje gekeken hoe je zelf je haar moest bijknippen met een tondeuse. Zag er best te doen uit.

Gevolg: 10 minuten later zag ik er uit als iemand halverwege een chemokuur. Dus toen maar het filmpje over je haar millimeteren opgezet: weer 10 minuten later zag ik er uit als een Oost-Europese huurmoordenaar. Ook niks. Dus nu zie ik er uit als Colonel Kurtz in Apocalypse Now.

Pfff, ik ben blij als de kapper weer open is.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_198102110
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 07:59 schreef magmen het volgende:
Door Corona zijn alle kappers dicht. Ik heb al veel te lang uitgesteld en nu lijk op een hippie. Maar zelf knippen ga ik echt niet doen.

Hoe doen jullie dat?
Mijn 'witte' kapper bellen die vervolgens thuis bij mij komt koffie drinken ^O^

Het menske moet ook eten en heeft ook zo haar rekeningen te betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')