Klopt ja wist t a; beetle ,aar was nog over en ff snel/. Het werkt trouwens in de oven met wat olie. Mquote:Op zaterdag 4 april 2020 01:25 schreef PP_Sound het volgende:
Patat en/of friet in de magnetron werkt niet, dat is voor de echte hopelozen
quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ja wist t al beetle maar was nog over en ff snel/. Het werkt trouwens in de oven met wat olie. M
Ja in de airfryer kan ookquote:Op zaterdag 4 april 2020 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ja wist t a; beetle ,aar was nog over en ff snel/. Het werkt trouwens in de oven met wat olie. M
Wat staat hier allemaalquote:Op zaterdag 4 april 2020 01:27 schreef kree het volgende:
Klopt ja wist t a; beetle ,aar was nog over en ff snel/.
Heb ik niet. Naja ach zal er niet aan doodgaan denk. Heb wel; macoroni saus gemaakt met groenten etc. Maarja er moest ff restje opquote:
Je kookt ze nog een keer na 2x bakken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
Dat patat opwarmen om magnetron niet super goed succes is
Ja nouja min of meer gehehe maar vond t zonde om weg te gooien,.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kookt ze nog een keer na 2x bakken.
Welterusten kree.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja min of meer gehehe maar vond t zonde om weg te gooien,.
Had toch al een ruk dag vandaag dus whatever
Omg volgens mij kom ik hier nooit meer vanaf? \\quote:
Werkgever verhaaltje en onder meer waarom ook vandaag heel boos werd op hem hmmmms.quote:
Gelukkig is het weekend.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
Werkgever verhaaltje en onder meer waarom ook vandaag heel boos werd op hem hmmmms.
Nouja idd maar ok ik denk trouwens mijn werkgever is er wel weer ok meer maar we kregen een onwijze whatsapp ruzie,. Lol ok ik leg dat snel naast me neer enzo. Maarja vraag 2 voor werkgever he enne ok ik lieg niet ik ben hierdoor eerder keer ontslagenquote:
Dat appen doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja idd maar ok ik denk trouwens mijn werkgever is er wel weer ok meer maar we kregen een onwijze whatsapp ruzie,. Lol ok ik leg dat snel naast me neer enzo. Maarja vraag 2 voor werkgever he enne ok ik lieg niet ik ben hierdoor eerder keer ontslagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |