abonnement Unibet Coolblue
pi_192445095
De TU Eindhoven mag toch ook discrimineren...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192445129
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 10:57 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik dacht dat het doel was dat ze bij YC nu alsnog zouden gaan proberen iets te regelen, omdat ze bang zijn voor slechte reclame daar.
Ga dr maar vanuit dat ze daar op een zwarte lijst staat nadat ze het gelijk op de social media zet.

Dit soort types zorgen voor gezeik in de tent. Heeft niks met afkomst te maken

[ Bericht 2% gewijzigd door descon op 04-04-2020 11:40:02 ]
pi_192445187
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 april 2020 10:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als opdrachtgever hoef je voor maar 2 of 3 posities domweg geen buitenlanders uit te nodigen, daar heeft een intercedent genoeg boodschap aan.
Zal de gemiddelde intercedent een zorg zijn. Die schuift gewoon de profielen door die geschikt zijn en laat de opdrachtgever kiezen.

Een beetje racistische opdrachtgever is slim genoeg om te zeggen dat ze een bepaalde bevolkingsgroep niet willen hebben en valt het niet te bewijzen.

Al denk ik niet dat er zoveel echt racistische werkgevers zijn. Verwacht meer types die de racisme kaart spelen als eens niet worden aangenomen
pi_192445377
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 07:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk ook bij de opdrachtgevers.
Daar komt het vaak vandaan idd.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:27:45 #55
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_192445691
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:44 schreef Zalmslaatje het volgende:
de dood discrimineert niet.
Hij moet wel altijd de zieken en ouderen hebben. Validisme en leeftijdsdiscriminatie.,
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_192445881
Maar YC is werk is zoveel mogelijk profielen verzamelen
pi_192446146
quote:
Halima Hidari (25) weet het 100 procent zeker. Het is discriminatie.
Beste Halima.

Ik weet het ook heel vaak 100 procent zeker.

Vooral betreffende mensen die het 100 procent zeker weten.

Mensen zoals jij.

En nu?

Vriendelijke groet,

Dr.Mabuse / د. مبوز
pi_192447320
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 08:44 schreef kawotski het volgende:

[..]

Er is altijd wel iemand die discrimineert, welke kleur of geloof dan ook. Hoeveel negers werken er in een Chinees restaurant of hoeveel blanken werken er in een Donerzaak.

De gemiddelde gediscrimineerde kan blij zijn in Nederland want hoe verder je van Nederland geraakt hoe meer er gediscrimineerd wordt.

Je moet ook binnen een bedrijf of afdeling passen, dat kan je niet zomaar afdwingen en als je dat wel probeert dan ga je je ook niet gelukkig voelen.
Maar hoeveel donkere mensen solliciteren bij de Chinees en hoeveel witte solliciteren bij een Döner zaak?
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:56:34 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_192452582
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:34 schreef descon het volgende:
Dit soort types zorgen voor gezeik in de tent. Heeft niks met afkomst te maken
pi_192469168
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:43 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar hoeveel donkere mensen solliciteren bij de Chinees en hoeveel witte solliciteren bij een Döner zaak?
Genoeg alleen die worden niet aangenomen omdat ze geen Chinees of Turk zijn.

Maar daar hoor je niemand over.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 5 april 2020 @ 22:49:48 #61
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_192469771
Veel succes met het zoeken naar een toekomstige baan.

Werkgever typt Halima Hidari in google.... next!

(werkgever denkt.. ik ga niet zo'n discriminatie kaart trekkende dame hier in mijn bedrijf halen)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 5 april 2020 @ 23:12:47 #62
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_192470185
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan er in de verste verte geen discriminatie uit halen. Ze reageert op 2 totaal verschillende manieren en krijgt dus ook 2 totaal verschillende antwoorden. Hoe is dat discriminatie?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 5 april 2020 @ 23:28:01 #63
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_192470445
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:16 schreef Twiitch het volgende:
Als ik nu een werkgever was en ik kreeg een sollicitatie van Halima binnen en na wat googlen op haar naam kwam ik uit op dit bericht waar ze dit soort zware beschuldigingen met naam en toenaam openbaar maakt zou ik die brief meteen weggooien. Zo'n figuur in je organisatie is nogal een risico.
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
Veel succes met het zoeken naar een toekomstige baan.

Werkgever typt Halima Hidari in google.... next!

(werkgever denkt.. ik ga niet zo'n discriminatie kaart trekkende dame hier in mijn bedrijf halen)
Dit dus.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_192470471
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 23:12 schreef karr-1 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan er in de verste verte geen discriminatie uit halen. Ze reageert op 2 totaal verschillende manieren en krijgt dus ook 2 totaal verschillende antwoorden. Hoe is dat discriminatie?
Het is Halima dus het is discriminatie
  zondag 5 april 2020 @ 23:35:16 #65
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_192470555
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:24 schreef Twiitch het volgende:

Herkenbaar. En om de zoveel tijd hebben ze een nieuwe in dienst die dan dat hele archief van ze gaat bellen om te kijken of er nog iets te halen valt. Laatst een telefoontje van een dame, ik stond nog in hun systeem. Heb tien jaar geleden een kennismakingsgesprek gehad :')
O ja, ik had ook zoiets van een inschrijving bij een uitzendbureau meer dan 12 jaar geleden. Of ik misschien interesse had in een superbaan bij een distributiecentrum! Eh....nee (misschien wil Halima wel :')). Maar haal me alsjeblieft uit jullie systeem, want de kans dat ik ooit voor een werkgever ga werken is nihil. Een paar maanden later weer proberen hè. Dan maar zo:

Dus hierbij wederom het verzoek op grond van artikel 12 en 21, tweede lid van de AVG mijn gegevens te verwijderen.

En nu is het afgelopen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_192474058
Is kijken waar ben ik allemaal op afgewezen. Ik ben op leeftijd afgewezen en omdat ik een penis heb. Mevrouw moet niet zo janken, dat werkt alleen maar averechts. Nu zien werkgevers gelijk een extra reden om ze niet aan te nemen en ze hebben er al zoveel.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:18 schreef Eix het volgende:
Het zal niet voor het eerst zijn dat een recruiter doet alsof een vacature nog openstaat. Met tot doel een 'kennismakingsgesprek' te forceren waarna de aap uit de mouw komt.

Na mijn afstuderen ook eens in zo'n geintje getrapt. Ga ik op mijn best gekleed naar een stad verderop om zo'n gozer van een bureau te ontmoeten. Blijkt die vacature allang weg te zijn. Een van mijn studiegenoten was nota bene een week eerder al aangenomen voor die functie. Uiteindelijk heeft het mij behalve een kop slechte koffie alleen maar reiskosten opgeleverd. En iedere twee jaar een geveinsd amicaal gesprek. :r

-edit-
Was trouwens niet dat bureau uit de OP.
Heb hier ook ervaring mee. Dit was zelfs nog afgelopen December, solliciteerde een uitzendbureau en ging op gesprek. Had precies dezelfde vacature bij het bedrijf zelf gezien, dus was al voorbereid. En ja hoor een heel gesprek, dat ze een goede samenwerking hadden en dat vacature helaas al bezet was en dat ze hoogst persoonlijk 3 man heeft gestuurd, zelfs al wisten kijken dat het goed met ze ging. Bel het bedrijf zelf en ze hadden geen contact bent het bureau.
pi_192474117
Halima heeft een beetje last van entitlement issues.
  maandag 6 april 2020 @ 10:18:20 #68
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192474157
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 10:09 schreef hunterrnl het volgende:
Is kijken waar ben ik allemaal op afgewezen. Ik ben op leeftijd afgewezen en omdat ik een penis heb. Mevrouw moet niet zo janken, dat werkt alleen maar averechts. Nu zien werkgevers gelijk een extra reden om ze niet aan te nemen en ze hebben er al zoveel.
[..]

Heb hier ook ervaring mee. Dit was zelfs nog afgelopen December, solliciteerde een uitzendbureau en ging op gesprek. Had precies dezelfde vacature bij het bedrijf zelf gezien, dus was al voorbereid. En ja hoor een heel gesprek, dat ze een goede samenwerking hadden en dat vacature helaas al bezet was en dat ze hoogst persoonlijk 3 man heeft gestuurd, zelfs al wisten kijken dat het goed met ze ging. Bel het bedrijf zelf en ze hadden geen contact bent het bureau.
Ik heb ook ervaringen als in jouw onderstaande verhaal. Je wordt gelokt met een vacature, terwijl ze alleen je cv willen, voor in de toekomst. Ik ga echt nooit meer via zo'n bureau solliciteren, als er ook gewoon een vacature open staat via het bedrijf zelf.
  maandag 6 april 2020 @ 10:55:54 #69
474953 EspressoCoffee
Latte Machiatto
pi_192474649
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:40 schreef opgebaarde het volgende:
Discriminatie komt in Nederland niet voor

Nee absoluut niet. Echt niet! Zo zijn wij niet
Vraag maar na aan chinezen :Y
pi_192474974
Meer dan de helft van uitstaande vacatures zijn bedoeld om eens kennis te maken en mogelijk op -lange- termijn je opnieuw te benaderen. Of niet...

Zoals je in Nederland verwacht gaat opeens zo ongeveer iedereen schreeuwen over discriminatie., een soort sociaal gewenst gedrag. Een werkgever is niet verantwoordelijk voor de sociale sub-cultuur en de manier van denken van een sollicitant. Hij kijkt wel of iemand binnen zijn bedrijfscultuur past.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192476646
Dat zegt niets over racisme of discriminatie, het zegt wat over het beeld dat is ontstaan over die bepaalde bevolkingsgroep. Dat mensen met Arabische namen worden uitgesloten is te danken aan de groep zelf.. Dus voor nieuwkomers ouders van Arabische afkomst een advies, geef je kind een West Europese naam. Je hebt er namelijk zelf, of je ouders, ooit voor gekozen om je kinderen een mooie en betere toekomst te gunnen in een beter land dan waar je vandaan komt. In plaats van het leven van je Nederlandse kind moeilijk te maken kan je ook doen waar je voor kwam.. Je kinderen een betere toekomst bieden door onder andere heb een Westerse naam te geven.. Het is gewoon logica, als ik Annie heet in een Arabisch land val ik ook buiten de boot..
pi_192477631
Het is wel een vrij slechte A/B test, als je racisme wilt toetsen moet je wel zorgen voor ceterus paribus. Maar goed heel handig is dit natuurlijk niet.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_192477913
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 12:46 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:
Dat zegt niets over racisme of discriminatie, het zegt wat over het beeld dat is ontstaan over die bepaalde bevolkingsgroep. Dat mensen met Arabische namen worden uitgesloten is te danken aan de groep zelf.. Dus voor nieuwkomers ouders van Arabische afkomst een advies, geef je kind een West Europese naam. Je hebt er namelijk zelf, of je ouders, ooit voor gekozen om je kinderen een mooie en betere toekomst te gunnen in een beter land dan waar je vandaan komt. In plaats van het leven van je Nederlandse kind moeilijk te maken kan je ook doen waar je voor kwam.. Je kinderen een betere toekomst bieden door onder andere heb een Westerse naam te geven.. Het is gewoon logica, als ik Annie heet in een Arabisch land val ik ook buiten de boot..
Het gaat niet om naamgeving. Nederlanders namen ook geen Afrikaanse namen aan toen ze migreerden. En ook geen Arabische namen.

Het gaat erom dat je vloeiend de taal beheerst en enige kennis hebt van de heersende gebruiken. Daar zit 'm in bij veel Marokkaanse en Turkse Nederlanders. Ze klampen zich te krampachtig vast aan hun eigen cultuur. Daardoor zitten ze in een culturele tunnelvisie. Hollanders worden altijd opgeroepen te verdiepen in andere culturen, allochtonen kunnen gewoon in hun eigen monocultuur blijven hangen.
pi_192478275
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 14:10 schreef Homey het volgende:

[..]

Het gaat niet om naamgeving. Nederlanders namen ook geen Afrikaanse namen aan toen ze migreerden. En ook geen Arabische namen.

Het gaat erom dat je vloeiend de taal beheerst en enige kennis hebt van de heersende gebruiken. Daar zit 'm in bij veel Marokkaanse en Turkse Nederlanders. Ze klampen zich te krampachtig vast aan hun eigen cultuur. Daardoor zitten ze in een culturele tunnelvisie. Hollanders worden altijd opgeroepen te verdiepen in andere culturen, allochtonen kunnen gewoon in hun eigen monocultuur blijven hangen.
quote:
Hollanders worden altijd opgeroepen te verdiepen in andere culturen, allochtonen kunnen gewoon in hun eigen monocultuur blijven hangen.
Dit.
pi_192478300
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 23:12 schreef karr-1 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan er in de verste verte geen discriminatie uit halen. Ze reageert op 2 totaal verschillende manieren en krijgt dus ook 2 totaal verschillende antwoorden. Hoe is dat discriminatie?
quote:
Halima Hidari (25) weet het 100 procent zeker. Het is discriminatie.
  maandag 6 april 2020 @ 14:37:01 #76
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_192478318


[ Bericht 100% gewijzigd door Lord_Vetinari op 06-04-2020 14:37:47 ]
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 6 april 2020 @ 19:17:37 #77
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_192483013
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 14:35 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[..]

Dat zij het 100% zeker weet geloof ik best, maar dat maakt het nog steeds geen waarheid
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_192487148
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:17 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat zij het 100% zeker weet geloof ik best, maar dat maakt het nog steeds geen waarheid
Dat weet ik 100% zeker.

Dat laatste.
pi_192491520
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 14:10 schreef Homey het volgende:

[..]

Het gaat niet om naamgeving. Nederlanders namen ook geen Afrikaanse namen aan toen ze migreerden. En ook geen Arabische namen.


Het gaat erom dat je vloeiend de taal beheerst en enige kennis hebt van de heersende gebruiken. Daar zit 'm in bij veel Marokkaanse en Turkse Nederlanders. Ze klampen zich te krampachtig vast aan hun eigen cultuur. Daardoor zitten ze in een culturele tunnelvisie. Hollanders worden altijd opgeroepen te verdiepen in andere culturen, allochtonen kunnen gewoon in hun eigen monocultuur blijven hangen.
Naamgeving is dus een gevolg. Verder bedankt voor de elaboratie van wat ik zeg. Nu nog leren stoppen met vingerwijzing en zien dat je beter kunt melden wat er beter moet niet benadrukken wat toch al slecht gaat.
  donderdag 9 april 2020 @ 09:29:47 #80
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_192528238
Als Halima gewoon goed Nederlands spreekt is dit raar. Mijn ervaring is echter dat bij klantenservice centers ook veel mensen werken met een zwaar 'accent' tot het punt dat ik ze echt moeilijk kan verstaan. Dat lijkt me toch niet de bedoeling. Ik erger me daar iig kapot aan. Maar als zij een intake op het uitzendbureau heeft gehad en daaruit blijkt dat ze gewoon normaal Nederlands spreekt dan kan ze gewoon aan de slag lijkt mij.
pi_192530751
Dit is natuurlijk gewoon racisme. Vreemd dat mensen dta hier allemaal goed lopen te praten.
  donderdag 9 april 2020 @ 12:02:50 #82
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_192531321
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:36 schreef GeneralRadek het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon racisme. Vreemd dat mensen dta hier allemaal goed lopen te praten.
Hee, alles is geoorloofd om aan victim blaming te doen in dit soort gevallen zodat de immigranten weer lekker gebashed kunnen worden. Moet van Geert. En Thierry.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 9 april 2020 @ 12:10:34 #83
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192531880
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hee, alles is geoorloofd om aan victim blaming te doen in dit soort gevallen zodat de immigranten weer lekker gebashed kunnen worden. Moet van Geert. En Thierry.
''Moet van Geert en Thierry''.

Volgens jou riepen Geert en Thierry ook op tot het ophangen van Laura H.

Ga weg met jouw domme onzin, jij bent zon type die dit forum alleen maar vervuild met kwalijke en zwakzinnige oneliners.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_192532160
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

https://www.rtlz.nl/life/(...)iciteren-achtergrond

Nederland gaaf land? Niet als je een buitenlandse achternaam hebt.

https://www.ed.nl/eindhov(...)er-ga-wonen~a274f6da
Klopt. Ik heb nog nooit iemand met een buitenlandse naam een baan zien krijgen. Onmogelijk gewoon in Nederland.
  donderdag 9 april 2020 @ 13:07:54 #86
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192532456
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 14:10 schreef Homey het volgende:

[..]

Het gaat niet om naamgeving. Nederlanders namen ook geen Afrikaanse namen aan toen ze migreerden. En ook geen Arabische namen.
Omdat er geen noodzaak was, het was juist een mooi visitekaartje want Nederlanders staan bekend als harde werkers en intelligente, moderne mensen.
Inmiddels zijn ze in de USA wel Engelse namen gaan geven en de Nederlandse namen zijn verengelst. Dat zie je hier juist niet gebeuren.
Bovendien geldt, zeker voor Marokkanen dan de reden om voor een Marokkaanse naam te kiezen is dat er nog een enorme band bestaat het dat land, de cultuur en dus ook de religie. Een Marokkaanse naam wil helaas meestal zeggen "is een maand per jaar minder productief wegens Ramadan en gaat lange vakanties eisen voor bezoek aan het vaderland, en zal issues thuis hebben met zonen".
Als je de Nederlandse cultuur omarmt is het kiezen van een Nederlandse naam voor je kind een van de minst moeilijke stappen. Ook makkelijk is het als je een Nederlander trouwt en beiden de Nederlandse naam aanneemt bij je huwelijk.
  donderdag 9 april 2020 @ 13:45:47 #87
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192533010
Halima heeft gewoon gelijk. Tuurlijk discrimineert Young capital, maar als ze betrapt worden en iemand hang het aan de grote klok, is het opeens een "misverstand". Heeft niemand dit hier door? Zulke boeven zijn het wel bij werving en selectie buros. Behalve als halima een geile portretfoto in de CV heeft. Young capital probeert zich onder racisme uit te praten, opdat de vacature zgn on hold staat, lijst met kandidaten voor als de vacature weer opengaat bla bla. Waarom zet je dan überhaupt de vacature online? Als de vacature daadwerkelijk on hold staat, dan vermeld je dat erbij of haal je dat vacature offline. Dat laatste lijkt.me beter, om bij kandidaten valse hoop te voorkomen en om als Recruiter te voorkomen dat je kanidaten geen interesse meer hebben na verloop van tijd.
pi_192533195
quote:
4s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:32 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

''Moet van Geert en Thierry''.

Volgens jou riepen Geert en Thierry ook op tot het ophangen van Laura H.

Ga weg met jouw domme onzin, jij bent zon type die dit forum alleen maar vervuild met kwalijke en zwakzinnige oneliners.
Ho, ho.

Pas op met je uitspraken beste kerel.

Van mij mag het hoor, het houdt als vanouds de sfeer scherp, prikkelend en levendig.

Maar de discussie tussen hem en mij in dit topic was een aantal dagen geleden ook opeens foetsie.

*O* w/ -O-
pi_192534117
Ik chatte laatst met een meisje, onder de naam Achmed, ik zeggen eigenlijk heet ik Klaas, en ze blockt mij direct zomaar, racisme?
  donderdag 9 april 2020 @ 16:52:08 #90
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_192536975
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:53 schreef Cockwhale het volgende:
Ik chatte laatst met een meisje, onder de naam Achmed, ik zeggen eigenlijk heet ik Klaas, en ze blockt mij direct zomaar, racisme?
Nee, gewoon afkeer van groomers
Wie dit leest is gek
pi_192537374
Ja YoungCapital heeft wat tegen Marokkanen zeker. Ga dat maar eens hard maken. Mensen worden op allerlei gronden niet teruggebeld. Ondergekwalificeerd, overgekwalificeerd, te oud, te jong. Je cv houden ze wel graag zodat ze je ooit nog eens kunnen contacteren voor een callcenterbaantje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 22:54 schreef luxerobots het volgende:
Ik had ook ooit eens gereageerd op een vacature van Young Capital, het ging om een callcenterfunctie bij een bank. Werd ik gelijk gebeld door de jonge meid die met een blij fotootje erbij stond, Angela Ridder.

Ja, ze wilde wat vragen stellen, wat mijn werkervaring is. ''Nou, precies zoals het er staat.'' Zij: ''O, nee dan gaan we toch niet met je verder, het is niet specifiek genoeg, dan kan je net zo goed in een snackbar gaan werken... of een andere winkel.''

Wat? Ik heb niet eens horeca-ervaring. En sinds wanneer vallen de snackbarren onder de winkels?
Gelet op het verhaal van Halima had je naar de media moeten stappen. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat stigmatiseren van snackbarmedewerkers. Wat is er mis met een boreale frikandel?
pi_192537516
Ja joh🤩, praat racisme en discriminatie maar goed. Doe maar alsof het niks is.
pi_192537706
quote:
99s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:52 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nee, gewoon afkeer van groomers
Racisme, insinueert dat alleen blanken groomers zijn!"!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')