abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_192437679
quote:
Tessa komt wel in aanmerking voor een baan als klantenservicemedewerker. Halima krijgt te horen dat er al genoeg sollicitanten zijn en dat de procedure on hold staat. Dat terwijl ze eerder reageerde dan Tessa. Discriminatie of een misverstand?

Halima Hidari (25) weet het 100 procent zeker. Het is discriminatie. Eerder deze week reageerde ze op een vacature bij uitzendorganisatie YoungCapital. Onder alle vacatures op de site staat een contactformulier: 'Stel ons een vraag over deze vacature'.

Ze toont de appgesprekken die ze dinsdag had met de verantwoordelijk recruiter. Rond kwart over twee reageerde Halima maandag op de vacature. "Ik zag de vacature voor klantenservicemedewerker? Is deze nog vacant?," vraagt ze via het chatprogramma.
https://www.rtlz.nl/life/(...)iciteren-achtergrond

Nederland gaaf land? Niet als je een buitenlandse achternaam hebt.

https://www.ed.nl/eindhov(...)er-ga-wonen~a274f6da
incel, nog maagd. Alle missies uitgesteld ivm corona.
pi_192437729
Afwijzing vanwege een ontoereikend CV, niet verteld door de recruiter om het contact warm te houden?

Omdat TS het zelf niet kan, de feiten:
quote:
Recruiter Daniel van uitzendbedrijf YoungCapital reageerde zelf ook op haar LinkedIn post. Hij houdt het op een misverstand. "Tessa stond namelijk nog niet bij ons in het systeem, waardoor ik graag haar cv wilde ontvangen. Op basis van haar cv zou ik Tessa dan misschien toe kunnen voegen aan de lijst met kandidaten die op on hold staan voor deze functie. Jouw cv had ik al ontvangen, omdat je bij ons een profiel hebt aangemaakt en al op de lijst staat voor deze functie wanneer de werving weer open gaat. "

Ook Hugo de Koning, eigenaar van YoungCapital reageert op haar LinkedIn-post en spreekt over een misverstand. Halima gelooft hier zelf niet in. "Tessa reageerde heel specifiek op deze vacature waarbij ze te horen kreeg dat ze nog kans maakte op de functie. Waarom zei Daniel dan niet tegen Tessa dat de vacature on hold staat, zoals hij bij Halima wel deed? Zij reageerden beiden specifiek op die vacature."

Lees ook: Werk! Bij deze bedrijven krijg je zonder sollicitatiegesprek een baan
RTL Z heeft ook de woordvoerder van YoungCapital om een reactie gevraagd. "In dit specifieke geval werd door een sollicitant twee keer gereageerd op een vacature onder twee verschillende namen. En reactie was afkomstig van iemand die al in onze database stond ingeschreven. De andere reactie was van een fictief persoon (bleek achteraf) die nog niet in onze database geregistreerd stond."

De recruiter wilde deze persoon bellen om haar werkwensen te achterhalen en haar toe te voegen aan het kandidatenbestand, aldus de woordvoerder. "In beide gevallen stond de vacature on hold en maakten beide personen evenveel kans op de baan wanneer deze weer opengezet zou worden. Er is hier dus geen sprake geweest van discriminatie. Wij vinden het vervelend dat bij het zien van enkel de screenshots er een ander beeld is ontstaan."

Werkwensen achterhalen
Gevraagd waarom de recruiter dan bij Tessa specifiek zei dat ze op de betreffende functie nog kans maakte: "Eventuele nieuwe sollicitanten zijn nog niet bij ons bekend en dan is het van belang dat er evengoed gesolliciteerd wordt. Dan komen die kandidaten ook op de lijst met mensen die gebeld worden zodra de vacature opengaat."

Tessa noemde alleen haar voornaam, maar op basis van het telefoonnummer zou de recruiter hebben gezien dat ze nog niet in de database stond.

[ Bericht 38% gewijzigd door DETELEVISIEKIJKER op 03-04-2020 22:07:21 ]
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt</a>;/a>
pi_192437781
Ze hebben best een goed excuus, maarja, wordt een welles nietes spelletje.

Het zou goed kunnen hoor, racisme is wijdverspreid binnen de UZB.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192437833
Bij bepaalde types is het altijd 100% zeker racisme en discriminatie, met zo een houding wordt het vanzelf een selffulfilling prophecy.

En kan men weer lekker los op het racisme orgel. :O
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192437844
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Had ze ook haar beklag gedaan bij een bedrijf dat openlijk "positief discrimineert" of is discriminatie wanneer het haar bevoordeelt wel prima?
  vrijdag 3 april 2020 @ 21:40:45 #6
152519 opgebaarde
met de handen gevouwen
pi_192437869
Discriminatie komt in Nederland niet voor

Nee absoluut niet. Echt niet! Zo zijn wij niet
  vrijdag 3 april 2020 @ 21:40:52 #7
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192437870
quote:
Halima Hidari (25) weet het 100 procent zeker. Het is discriminatie.
Uiteraard...

Maar het zijn ook echt wel twee heel verschillende vragen... Of de vacature nog vacant is vs kan ik mijn CV opsturen... Waarbij het CV van de eerste al bekend was en van de tweede niet. Dus flikker lekker op met je discriminatie.
pi_192437882
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Had ze ook haar beklag gedaan bij een bedrijf dat openlijk "positief discrimineert" of is discriminatie wanneer het haar bevoordeelt wel prima?
Wel een goeie opmerking.

Aan de andere kant is het natuurlijk mens eigen om alleen over iets te klagen als iets in ons nadeel is, anders zou het geen klacht zijn.
pi_192437913
Ze mag blij zijn dat ze ontsnapt is.

Veel verhalen over YC gehoord, geen enkel positief
  vrijdag 3 april 2020 @ 21:44:10 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192437915
Ze is in ieder geval op en top Nederlands met dat geklaag.
pi_192437921
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:40 schreef opgebaarde het volgende:

Discriminatie is onderscheid maken, dat doet elk mens ongeacht wat je land van herkomst of cultuur ook is. ;)

Nou ja behalve die gene die zijn opgebaard, de dood discrimineert niet. :P
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192438011
quote:

Vecht je in! Ook al verdwijnen plots vacatures bij een buitenlandse naam :')

*als dit verhaal klopt
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_192438110
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:49 schreef bamibij het volgende:

[..]

Vecht je in! Ook al verdwijnen plots vacatures bij een buitenlandse naam :')

*als dit verhaal klopt
Nee, niet invechten maar je als een fijne betrouwbare medewerker en collega opstellen.

Als de rest van de familie en vrienden dat ook doen, dat een paar jaar volhouden dan staat men voor je "buitenlandse naam" in de rij.

"buitenlandse naam" staat dan voor kwaliteit in plaats van gezeik en problemen. :Y ^O^
pi_192438114
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Als zij daar last van hebben, waarom proberen zij dan niet in het land waar die achternamen gemeengoed zijn een goedbetaald luilekkerbaantje te krijgen?
  vrijdag 3 april 2020 @ 21:55:53 #15
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_192438131
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:55 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Nee, niet invechten maar je als een fijne betrouwbare medewerker en collega opstellen.

Als de rest van de familie en vrienden dat ook doen, dat een paar jaar volhouden dan staat men voor je "buitenlandse naam" in de rij.

"buitenlandse naam" staat dan voor kwaliteit in plaats van gezeik en problemen. :Y ^O^
Even een paar jaar volhouden?
Dit, dus.
pi_192438132
Had Tessa zelfde cv?

Edit heb artikel gelezen.

Dag Daniel, ik zag de vacature telefoonslaaf, is deze vacan?

Mvg Helima
Vs

Hiiii,
Ik wil solliciteren maar het lukt niet.
Kan ik je mijn cv mailen? Mvg Tessa.

Dit is toch geen racisme :r

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2020 22:02:58 ]
pi_192438140
Waarom zou je daar uberhaupt voor willen werken.
pi_192438164
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Even een paar jaar volhouden?
Als individu heeft men na een paar maanden wel door wat voor persoon je bent, de hele groep, dat duurt iets langer. :)
pi_192438165
Volgens mij had ze daarvoor al eens bij YoungCapital gewerkt. Dus ze was er al eerder aangenomen. Wat dat betreft zou ik dus niet gelijk discriminatie verwachten.

Ik vind de uitleg van die recruiter niet heel gek eigenlijk.
  vrijdag 3 april 2020 @ 22:00:34 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192438221
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom zou je daar uberhaupt voor willen werken.
Zij is goed weggekomen, maar dat bedrijf eigenlijk ook. Want wat heb je aan een medewerker die er gebrand op is om een geval van discriminatie te vinden? Levert alleen maar gezeik op zo iemand. Win-win, zou ik zeggen.
pi_192438337
Wie solliciteert zo?
pi_192439038
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:55 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Het asociaal gedrag van werknemers met een buitenlandse naam afschuiven op alle immigranten. Volgens mij bestaat daar een woord voor!
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_192439172
Ik had ook ooit eens gereageerd op een vacature van Young Capital, het ging om een callcenterfunctie bij een bank. Werd ik gelijk gebeld door de jonge meid die met een blij fotootje erbij stond, Angela Ridder.

Ja, ze wilde wat vragen stellen, wat mijn werkervaring is. ''Nou, precies zoals het er staat.'' Zij: ''O, nee dan gaan we toch niet met je verder, het is niet specifiek genoeg, dan kan je net zo goed in een snackbar gaan werken... of een andere winkel.''

Wat? Ik heb niet eens horeca-ervaring. En sinds wanneer vallen de snackbarren onder de winkels?
  KLB - Grappigste user 2019 vrijdag 3 april 2020 @ 23:09:18 #24
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_192439485
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 22:54 schreef luxerobots het volgende:
Wat? Ik heb niet eens horeca-ervaring. En sinds wanneer vallen de snackbarren onder de winkels?
Een snackbar is geen bar waar je een biertje aan gaat drinken maar gewoon een toonbank waar je snacks kunt aanwijzen die je naar binnen wil buffelen, vaak vergezeld van friet. Net als dat je diverse vissen kunt kopen in een viswinkel.
Ja dus een snackbar is een winkel ondanks dat de naam het woord bar bevat.
pindazakje
pi_192439698
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:09 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Een snackbar is geen bar waar je een biertje aan gaat drinken maar gewoon een toonbank waar je snacks kunt aanwijzen die je naar binnen wil buffelen, vaak vergezeld van friet. Net als dat je diverse vissen kunt kopen in een viswinkel.
Ja dus een snackbar is een winkel ondanks dat de naam het woord bar bevat.
Maar moeten die snacks niet klaargemaakt worden?

En je koopt in een viswinkel toch juist geen vissen? Je koopt daar hengels enzo?
pi_192439754
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 22:47 schreef bamibij het volgende:

[..]

Het asociaal gedrag van werknemers met een buitenlandse naam afschuiven op alle immigranten. Volgens mij bestaat daar een woord voor!
Schuif niks af op alle immigranten, jij weet donders goed dat het bepaalde culturen zijn die nogal botsen.
Kijk maar bij grote internationale bedrijven, werknemers vanuit de hele wereld maar bepaalde culturen kom je ook daar veel minder tegen en dat heeft een reden.

Maar als je er een stijfje van krijgt om racist! racist! te gaan roepen, leef je uit. :D
  KLB - Grappigste user 2019 vrijdag 3 april 2020 @ 23:20:58 #27
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_192439778
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar moeten die snacks niet klaargemaakt worden?

En je koopt in een viswinkel toch juist geen vissen? Je koopt daar hengels enzo?
Ja in een viswinkel frituurt men toch ook kibbeling?

En nee dat is een hengelsportwinkel.
In een viswinkel wordt vis verkocht: https://www.ad.nl/koken-e(...)et-meer-in~a49cfcc4/
pindazakje
pi_192439819
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:20 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja in een viswinkel frituurt men toch ook kibbeling?

En nee dat is een hengelsportwinkel.
In een viswinkel wordt vis verkocht: https://www.ad.nl/koken-e(...)et-meer-in~a49cfcc4/
En een viswijf? Wat verkoopt die?
  KLB - Grappigste user 2019 vrijdag 3 april 2020 @ 23:25:14 #29
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_192439862
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En een viswijf? Wat verkoopt die?
Die verkoopt ook vis, maar dan valt het wel onder horeca omdat men daar gebruikt maakt van bediening en niet op afhaalbasis, dus echt een restaurant.

https://hetviswijf.com/
pindazakje
pi_192439887
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:25 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Die verkoopt ook vis, maar dan valt het wel onder horeca omdat men daar gebruikt maakt van bediening en niet op afhaalbasis, dus echt een restaurant.

https://hetviswijf.com/
Zo, weer wat geleerd.
pi_192440912
Goeie uitleg. Een 8.
  zaterdag 4 april 2020 @ 01:52:47 #32
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_192441247
Ditt is duidelijk discriminatie, want Halima "wEeT HeT 100% Sek0R!!1!!", lmao _O- _O-
Searchers after horror haunt strange, far places.
  zaterdag 4 april 2020 @ 06:27:05 #33
35768 descon
Music is the answer
pi_192442398
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 01:52 schreef Interloper het volgende:
Ditt is duidelijk discriminatie, want Halima "wEeT HeT 100% Sek0R!!1!!", lmao _O- _O-
Jah...en als ze nu weer ergens solliciteert kan dit ook weer tegen dr werken.

1 keer googlen op dr naam en een werkgever bedenkt zich nog wel ff omdat ie bang is dat bij een meningsverschil gelijk de racismekaart gespeeld gaat worden.
Mixing for a living
pi_192442698
Heel vervelend voor Halima.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 4 april 2020 @ 07:53:40 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192442715
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:34 schreef Filosoofert het volgende:
Ze hebben best een goed excuus, maarja, wordt een welles nietes spelletje.

Het zou goed kunnen hoor, racisme is wijdverspreid binnen de UZB.
Ik denk ook bij de opdrachtgevers.
Resistance is futile.
pi_192442770
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:31 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Afwijzing vanwege een ontoereikend CV, niet verteld door de recruiter om het contact warm te houden?

Omdat TS het zelf niet kan, de feiten:
[..]

TS is kennelijk zelfs al te laf om te reageren in zijn eigen topic... :|W

Maar het gaat deze 'hardwerkende Nederlander' vast om de clickbait, weer even wat leugens en halve waarheden verspreiden om de disciminatie kaart maar te kunnen trekken. Triest figuur :{w
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 4 april 2020 @ 08:31:20 #37
35768 descon
Music is the answer
pi_192442966
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 07:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk ook bij de opdrachtgevers.
Vind het ook lastig aan te geven waar de grens ligt van racisme of beslissingen op basis van ervaring.
Mixing for a living
  zaterdag 4 april 2020 @ 08:35:50 #38
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_192443003
Halima is een zeikerd.
Ik ben een Nikon :-)
pi_192443005
Sja als ik op marktplaats een telefoon aanbied en reactie krijg van Khalid en Johan, kies ik binnen een microseconde voor Johan.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_192443076
quote:

Er is altijd wel iemand die discrimineert, welke kleur of geloof dan ook. Hoeveel negers werken er in een Chinees restaurant of hoeveel blanken werken er in een Donerzaak.

De gemiddelde gediscrimineerde kan blij zijn in Nederland want hoe verder je van Nederland geraakt hoe meer er gediscrimineerd wordt.

Je moet ook binnen een bedrijf of afdeling passen, dat kan je niet zomaar afdwingen en als je dat wel probeert dan ga je je ook niet gelukkig voelen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zaterdag 4 april 2020 @ 09:16:59 #41
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192443353
Als ik nu een werkgever was en ik kreeg een sollicitatie van Halima binnen en na wat googlen op haar naam kwam ik uit op dit bericht waar ze dit soort zware beschuldigingen met naam en toenaam openbaar maakt zou ik die brief meteen weggooien. Zo'n figuur in je organisatie is nogal een risico.
pi_192443409
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 22:47 schreef bamibij het volgende:

[..]

Realisme?
pi_192444147
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 08:35 schreef danos het volgende:
Sja als ik op marktplaats een telefoon aanbied en reactie krijg van Khalid en Johan, kies ik binnen een microseconde voor Johan.
Aanvulling, ik weet bijna zeker dat Khalid zelf ook sneller in gaat op Johan dan Mustafa.
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 4 april 2020 @ 10:30:45 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192444223
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 08:31 schreef descon het volgende:

[..]

Vind het ook lastig aan te geven waar de grens ligt van racisme of beslissingen op basis van ervaring.
Als opdrachtgever hoef je voor maar 2 of 3 posities domweg geen buitenlanders uit te nodigen, daar heeft een intercedent genoeg boodschap aan.
Resistance is futile.
  zaterdag 4 april 2020 @ 10:32:52 #45
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192444256
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 april 2020 09:16 schreef Twiitch het volgende:
Als ik nu een werkgever was en ik kreeg een sollicitatie van Halima binnen en na wat googlen op haar naam kwam ik uit op dit bericht waar ze dit soort zware beschuldigingen met naam en toenaam openbaar maakt zou ik die brief meteen weggooien. Zo'n figuur in je organisatie is nogal een risico.
Dit ja, maar als je vervolgens een Els aanneemt is dat weer discriminatie |:)
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  zaterdag 4 april 2020 @ 10:57:48 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192444669
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 06:27 schreef descon het volgende:

[..]

Jah...en als ze nu weer ergens solliciteert kan dit ook weer tegen dr werken.

1 keer googlen op dr naam en een werkgever bedenkt zich nog wel ff omdat ie bang is dat bij een meningsverschil gelijk de racismekaart gespeeld gaat worden.
Ik dacht dat het doel was dat ze bij YC nu alsnog zouden gaan proberen iets te regelen, omdat ze bang zijn voor slechte reclame daar.
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:18:50 #47
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_192444925
Het zal niet voor het eerst zijn dat een recruiter doet alsof een vacature nog openstaat. Met tot doel een 'kennismakingsgesprek' te forceren waarna de aap uit de mouw komt.

Na mijn afstuderen ook eens in zo'n geintje getrapt. Ga ik op mijn best gekleed naar een stad verderop om zo'n gozer van een bureau te ontmoeten. Blijkt die vacature allang weg te zijn. Een van mijn studiegenoten was nota bene een week eerder al aangenomen voor die functie. Uiteindelijk heeft het mij behalve een kop slechte koffie alleen maar reiskosten opgeleverd. En iedere twee jaar een geveinsd amicaal gesprek. :r

-edit-
Was trouwens niet dat bureau uit de OP.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_192444986
Wat is deze nou weer.

Ik hoor niemand over het verplicht aannemen van Marokkanen bij de wouten.

:')
ik word wakker in een Benz
moet smoken me leven is een circus, als Renz
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:24:03 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192444989
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:18 schreef Eix het volgende:
Het zal niet voor het eerst zijn dat een recruiter doet alsof een vacature nog openstaat. Met tot doel een 'kennismakingsgesprek' te forceren waarna de aap uit de mouw komt.

Na mijn afstuderen ook eens in zo'n geintje getrapt. Ga ik op mijn best gekleed naar een stad verderop om zo'n gozer van een bureau te ontmoeten. Blijkt die vacature allang weg te zijn. Een van mijn studiegenoten was nota bene een week eerder al aangenomen voor die functie. Uiteindelijk heeft het mij behalve een kop slechte koffie alleen maar reiskosten opgeleverd. En iedere twee jaar een geveinsd amicaal gesprek. :r
Herkenbaar. En om de zoveel tijd hebben ze een nieuwe in dienst die dan dat hele archief van ze gaat bellen om te kijken of er nog iets te halen valt. Laatst een telefoontje van een dame, ik stond nog in hun systeem. Heb tien jaar geleden een kennismakingsgesprek gehad :')
  zaterdag 4 april 2020 @ 11:25:47 #50
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_192445011
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 11:24 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Herkenbaar. En om de zoveel tijd hebben ze een nieuwe in dienst die dan dat hele archief van ze gaat bellen om te kijken of er nog iets te halen valt. Laatst een telefoontje van een dame, ik stond nog in hun systeem. Heb tien jaar geleden een kennismakingsgesprek gehad :')
Letterlijk dit inderdaad. :D
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')