Een echte fan zit om 19 uur al helemaal klaar en is #altijdreadyquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Te vroeg Brad..20.30 is prime time.
Dat is helemaal prima. Ik ga om 19:30 live.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Te vroeg Brad..20.30 is prime time.
Wehe, jij denkt dat je voor ¤450 een nieuwe koppeling en startmotor in je 205 laat sleutelen? Da's dan echt fantastisch, want dan ga ik voortaan ook naar die garage.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dan nog. Koppelingsset van een 205 kost je zeg maar 70 euro nieuw. Startmotor ook zoiets. Dan zijn de 2 grootste problemen van die auto opgelost, kost je even 150 aan onderdelen en zeg 2-300 aan uurloon, maar is 'ie wel weer in orde
Ik kan jou gewoon niet serieus nemenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Een echte fan zit om 19 uur al helemaal klaar en is #altijdready
Ik zou treinhoer wel serieus nemenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik kan jou gewoon niet serieus nemen
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik kan jou gewoon niet serieus nemen
Ik kan jou gewoon niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog 1 keer zo'n opmerking....
IK ZOEK JE OP!!!!!
Ik krijg gewoon beetje de zenuwen als ik dit zie, je ogen niet op de weg houden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK ZOEK JE OP!!!!!
Al die meuk ook achterinquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK ZOEK JE OP!!!!!
Dat is over 1,5 maand pas?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Pijn in m'n kop. Ik ga morgen ook niet live. Ben iets te vaak live vind ik. Ga pas weer live als m'n keyboard er is op m'n andere kanaal, en doe BradgeTV voorlopig wel puur voor vlogjes.
Sx700 komt maandag.quote:
Ik snap er niks meer van.. en dan eind mei weer een andere?!quote:
Nee, de sx700 zou eerst in mei komen. Maar blijkbaar kon het toch al eerder.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.. en dan eind mei weer een andere?!
Brads wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.. en dan eind mei weer een andere?!
Nou, lekker bezig pikkie. Rustg aan doen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Pijn in m'n kop. Ik ga morgen ook niet live. Ben iets te vaak live vind ik. Ga pas weer live als m'n keyboard er is op m'n andere kanaal, en doe BradgeTV voorlopig wel puur voor vlogjes.
Dat keyboard is alweer verkocht joh.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:35 schreef ZwangerPetro het volgende:
Begreep ik nou uit de stream dat de man die niet buiten durft te wandelen en niet naar de supermarkt durft vanwege corona, afgelopen week naar Rijen is gereden om een tweedehands keyboard te kopen? Dat is in de grootste besmettingshaard van Nederland. Ik zou het keyboard maar goed ontsmetten voor gebruik...
Dat hoorde ik dus ook net voor het eerst, dat dat het isquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:35 schreef ZwangerPetro het volgende:
Begreep ik nou uit de stream dat de man die niet buiten durft te wandelen en niet naar de supermarkt durft vanwege corona, afgelopen week naar Rijen is gereden om een tweedehands keyboard te kopen? Dat is in de grootste besmettingshaard van Nederland. Ik zou het keyboard maar goed ontsmetten voor gebruik...
Dit is echt niet bij te houden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat keyboard is alweer verkocht joh.
Brad weet zelf ook niet hoeveel keyboards hij per jaar koopt en verkoopt.quote:
Maar die Yamaha kwam toch bij dezelfde persoon vandaan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:37 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook net voor het eerst, dat dat het isIk had geen idee waar dat lag tot net:') Keyboard is overigens al lang en breed weer terug bij diegene. Dat is't keyboard wat ik terug kon brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |