Hahahah ja de vakjesquote:
Dat heb je met alle auto's geroepen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Roep al sinds het begin van de FoFo dat ik het een hele fijne auto vind met alles er op wat ik wil. Comfortabel, stil, goede stoelen, alles werkt.
Donder op dikkie. Je bent er alleen maar op uit om Braadster te bashen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wie herinnert de klokje rond nog van de Opel Corsa? Waar de keurmeester, eerst ruitenwissers moest monteren... want dat kon de eigenaar niet. Ook hield de eigenaar een banaan als huisdier, in de auto..
Jij mag wel weg blijven pikkie-langquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wie herinnert de klokje rond nog van de Opel Corsa? Waar de keurmeester, eerst ruitenwissers moest monteren... want dat kon de eigenaar niet. Ook hield de eigenaar een banaan als huisdier, in de auto..
Niet bijster veel verder hoor. Airco, elektrische ramen, elektrische spiegels, stuurbekrachtiging, voorruitverwarming, centrale vergrendeling, stuurwielbediening voor de radio (Die het niet doet omdat ik een betere radio heb ingebouwdquote:
Ondertussen trouwens, had ik voor 125 een euro de Corsa gekocht, ingeruild voor 375, heb ik daar 10 maanden mee kunnen rijden zonder hele bizarre kosten. En heb jij een goede 205 met een naar eigen zeggen slechte startmotor en koppeling voor 50 euro ingeruild op een auto van 9000 euroquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
Kun je die stuurwiel bediening niet weer aansluiten. Ik vind dat echt een fijne optiequote:Op zaterdag 4 april 2020 16:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Niet bijster veel verder hoor. Airco, elektrische ramen, elektrische spiegels, stuurbekrachtiging, voorruitverwarming, centrale vergrendeling, stuurwielbediening voor de radio (Die het niet doet omdat ik een betere radio heb ingebouwd)
En ik heb heerlijke stoelen
Zat ik naar te kijken maar mijn radio heeft die optie nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Kun je die stuurwiel bediening niet weer aansluiten. Ik vind dat echt een fijne optie
Jammerquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zat ik naar te kijken maar mijn radio heeft die optie niet
Ja zonde. De radio die eerst in zat was origineel Ford maar had geen aansluitmogelijkheden voor aux/bluetooth logischerwijs, en dat vind ik toch wel fijn. Dus heb liever dat dan stuurwielbediening.quote:
Ok, dat is wel handig. Bij mij heb ik de CD-Wisselaar in de achterbak vervangen voor een bluetooth-ontvanger. Zo kon de originele radio blijvenquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:44 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja zonde. De radio die eerst in zat was origineel Ford maar had geen aansluitmogelijkheden voor aux/bluetooth logischerwijs, en dat vind ik toch wel fijn. Dus heb liever dat dan stuurwielbediening.
Nou lekker hoor dat is toch heerlijk cruisen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Niet bijster veel verder hoor. Airco, elektrische ramen, elektrische spiegels, stuurbekrachtiging, voorruitverwarming, centrale vergrendeling, stuurwielbediening voor de radio (Die het niet doet omdat ik een betere radio heb ingebouwd)
En ik heb heerlijke stoelen
Wss wilde hij gewoon een goede auto ipv zo'n afgeneukte teringauto?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ondertussen trouwens, had ik voor 125 een euro de Corsa gekocht, ingeruild voor 375, heb ik daar 10 maanden mee kunnen rijden zonder hele bizarre kosten. En heb jij een goede 205 met een naar eigen zeggen slechte startmotor en koppeling voor 50 euro ingeruild op een auto van 9000 euro![]()
Dus kan je commentaar op mij hebben wat je wil. Maar ik heb 10 maanden in een auto gereden en heb daar 250 euro aan overgehouden terwijl jij 8950 euro voor een auto hebt betaald die vervolgens ook nog eens een paar 100 heeft afgeschreven bij het wegrijden.
Voor die paar 100 afschrijving die je hebt ervaren bij het wegrijden uit de showroom had je ook je 205 kunnen maken en laten we zeggen de resterende 8500 euro? (er van uitgaan dat die onderdelen op de sloop een paar 10tjes kosten en een universele garage er ook niet meer dan 4 uur mee bezig is) in je zak kunnen houden.
Laatste keer dat ik je op Autoweek zag was je zelfs zo doorgeslagen dat je jouw vriendin niet meer ging ophalen van haar woonplaats maar met de trein ging omdat het jou geld zou besparenKoekerdekoekoek.
Dus, dikkielang alsjeblieft, blijf weg uit mijn topic.
Jij investeert in goedkope auto's omdat je gewoon niet meer kunt betalen. Het is logische dat iemand met een baan en gemiddeld salaris een auto koop ergens in de richting van 7000/10000 euro.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dan nog. Koppelingsset van een 205 kost je zeg maar 70 euro nieuw. Startmotor ook zoiets. Dan zijn de 2 grootste problemen van die auto opgelost, kost je even 150 aan onderdelen en zeg 2-300 aan uurloon, maar is 'ie wel weer in ordeNu koopt 'ie een auto voor 9 ruggen, krijgt 50 euro!Terug voor z'n 205, maar heeft nu in de 2 jaar dat 'ie 'm heeft al 3-4k afgeschreven.
Gemiddelde prijs voor een Celerio op Marktplaats met +- 1 ton op de klok is tussen de 5 en 6,000 euro.. Dus in mijn ogen is het geen hele logische investering op dat vlak. Maar daar verschillen duidelijk de meningen over, en dat is helemaal niet erg.
Maar je leeft de Brad-life of niet hè?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij investeert in goedkope auto's omdat je gewoon niet meer kunt betalen. Het is logische dat iemand met een baan en gemiddeld salaris een auto koop ergens in de richting van 7000/10000 euro.
En jij hebt gewoon echt geluk gehad want voor hetzelfde geld ging elke krakkebak die je koopt kapot na een week.
Nee broeder.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar je leeft de Brad-life of niet hè?
Dat bepalen wij welquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jij mag wel weg blijven pikkie-lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |