Ja, dat dus. En ik stuur niet wekelijks producten terug.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:07 schreef Tailless het volgende:
Als Bax het zo kut vind moeten ze het ook niet aanbieden.
Maar heeft Bax Shop geen fysieke winkel/showroom dan? Het lijkt me veel makkelijker om dan daar irl de instrumenten te testen en met elkaar te vergelijken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En ik stuur niet wekelijks producten terug.
Het is gewoon in mijn ogen vrij simpel (Overigens zeggen zij dit zelf ook) je kan via reviews en audio/video best een prima beeld vormen van iets. Maar het is totaal iets anders om er daadwerkelijk zelf mee in je handen te staan.
9/10 koop ik 2e hands maar er wil wel eens een product bij zitten wat ik nieuw koop. Hoeveel keyboards ik per jaar koop? Hou ik allemaal niet bij.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:49 schreef Sheffield het volgende:
Ik dacht dat je altijd 2e hands kocht. Hoeveel keyboards koop jij per jaar?
In een winkel kan je ook niet grondig testen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar heeft Bax Shop geen fysieke winkel/showroom dan? Het lijkt me veel makkelijker om dan daar irl de instrumenten te testen en met elkaar te vergelijken.
Ja ongetwijfeld, maar voor welk product geldt dat niet? Even het ding in het echt testen is altijd nog een directere ervaring van de (on)mogelijkheden dan "ik lees wat reviews en bekijk een filmpje".quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef Tailless het volgende:
[..]
In een winkel kan je ook niet grondig testen.
Dus ja kwa basis ja maar of het instrument bevalt duurt wel echt even.
450quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:49 schreef Sheffield het volgende:
Ik dacht dat je altijd 2e hands kocht. Hoeveel keyboards koop jij per jaar?
Nou als het er zoveel zijn dat het niet kan bijhouden, dan zijn het er iig veel.quote:
Dat weet Bradge alleen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nou als het er zoveel zijn dat het niet kan bijhouden, dan zijn het er iig veel.
Ik snap niet waarom je zo vaak moet wisselen, maar dat zal wel aan mij liggen
Is goed Tailless.quote:
Zowel wat betreft auto's als keyboards, lijkt langdurig bezit tot een groeiende onrust te leiden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nou als het er zoveel zijn dat het niet kan bijhouden, dan zijn het er iig veel.
Ik snap niet waarom je zo vaak moet wisselen, maar dat zal wel aan mij liggen
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zowel wat betreft auto's als keyboards, lijkt langdurig bezit tot een groeiende onrust te leiden.
Volgende maand is de FoFo een jaar in bezit. En die blijft ook echt nog wel een poos in mijn bezitquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zowel wat betreft auto's als keyboards, lijkt langdurig bezit tot een groeiende onrust te leiden.
Ik heb dat altijd met vrouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Leeft die linkse rakker nog?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:42 schreef Fushia2 het volgende:
Wie is d8e halfbloedje in de OP? Deadprez?
Dat zal het wel zijn. En hoe harder hij schreeuwt dat iets lang blijft, hoe kleiner de kans daarop isquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Roep al sinds het begin van de FoFo dat ik het een hele fijne auto vind met alles er op wat ik wil. Comfortabel, stil, goede stoelen, alles werkt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn. En hoe harder hij schreeuwt dat iets lang blijft, hoe kleiner de kans daarop is
Wat zit er allemaal op?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Roep al sinds het begin van de FoFo dat ik het een hele fijne auto vind met alles er op wat ik wil. Comfortabel, stil, goede stoelen, alles werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |