Sarcasmequote:Op zaterdag 4 april 2020 22:32 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Is dit je eerste Bradcyclus of ben je gewoon geretardeerd? (niks mis mee trouwens)
Die post is toch een en al sarcasmequote:Op zaterdag 4 april 2020 22:32 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Is dit je eerste Bradcyclus of ben je gewoon geretardeerd? (niks mis mee trouwens)
HUH?!?!?!quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die post is toch een en al sarcasme
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
Wat een gespeculeer over Brads financiën. Ik ga er vanuit dat het wel goed zit. Omdat Brad geen pensioen opbouwt zal hij uiteraard maandelijks een flink bedrag opzij zetten naar zijn spaarrekening. Wat er daarna overblijft kan hij toch best uitgeven aan keyboards, auto’s etc.?
Ik zie qua opvliegendheid wel enige overeenkomsten tussen Braad en onze donzige kwakerquote:
Zou zeker doneren voor broekloze braadstreamsquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zie qua opvliegendheid wel enige overeenkomsten tussen Braad en onze donzige kwakerGelukkig heeft Braad wel een broek aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank God.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Gelukkig heeft Braad wel een broek aan.
Mwa, we kunnen zeggen wat we willen maar die kerel koopt vanuit z'n luie stoel meer keyboards dan wij allen bij elkaar. Doet ie toch goed.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ja, mijn post was niet helemaal serieus, maar ergens is het wel treurig dat iemand die niet goed voor zichzelf kan zorgen (qua gezonde voeding) en ook niet met geld kan omgaan, er helemaal alleen voor staat zonder professionele hulp. Maar hij zal niet de enige zijn...
Een broek? Ik zie nagenoeg alleen maar die trainingsbroekquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zie qua opvliegendheid wel enige overeenkomsten tussen Braad en onze donzige kwakerGelukkig heeft Braad wel een broek aan.
En het rodekruis.gifquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Heb er vrij weinig hoor.
Hoogtepunt?
1. praadjesrage.gif
2. telangkijkenindecameratijdenshetrijden.gif
3. doodsnijden.gif (die je net zag.)
Met een eervolle vermelding naar kaas.gif, brood.gif en tosti.gif die het net niet hebben gehaald.
Ach, het is beter dan niets. Er was overigens wel een periode waarin Braad enthousiast bezig was met het (kunnen) dragen van een heuse spijkerbroek, maar daar hoor je hem al lang niet meer over.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een broek? Ik zie nagenoeg alleen maar die trainingsbroek
Clowntje wil ik zijn.quote:
We zouden het hier niet over financiën hebben!!quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Huh. Dus die 1000 ekkies zijn in 2 dagen geregeld ipv 2 maanden
Is de finale al voorbij?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:57 schreef Solotovski het volgende:
Lekker allemaal weer braddie belachelijk maken he?
Nou, ga zo door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |