abonnement Unibet Coolblue
pi_192431324
https://www.rtlz.nl/life/(...)-risico-beroepen-cnv

De constatering in dit artikel, zag ik ook op plekken waar ik kwam voor werk. Ook andere mensen hebben dit al in andere topics gepost.

Op werkplekken, waar nog gewoon op het bedrijf zelf wordt gewerkt, wordt te weinig tegen verspreiding gedaan. Het zijn zowel medewerkers die zelf laks zijn of vanuit de management zelf.

Het probleem is mij ogen groter dan die paar mensen die naar het bos gaan of de bouwmarkt.
.
pi_192431413
Inderdaad, vooral de hele tijd met elkaar in een ruimte met slechte luchtventilatie zitten, met van die "airco's" die alleen maar dezelfde muffe lucht van alle mensen door het gebouw heen pompen, dan ademt iedereen lekker de ziekteverwekkers van iedereen in. Dat is erger dan een crèche vol snotbaby's. En dan vaak ook nog gezamelijk lunchen, allemaal dezelfde waterkoeler, theedoek en wc gebruiken... Dan kun je netzogoed alle knopjes bij het zebrapad gaan likken.
pi_192431566
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:10 schreef Farenji het volgende:
Inderdaad, vooral de hele tijd met elkaar in een ruimte met slechte luchtventilatie zitten, met van die "airco's" die alleen maar dezelfde muffe lucht van alle mensen door het gebouw heen pompen, dan ademt iedereen lekker de ziekteverwekkers van iedereen in. Dat is erger dan een crèche vol snotbaby's. En dan vaak ook nog gezamelijk lunchen, allemaal dezelfde waterkoeler, theedoek en wc gebruiken... Dan kun je netzogoed alle knopjes bij het zebrapad gaan likken.
jij moet een bedrijf beginnen die tshirts bedrukt
pi_192431584
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:18 schreef funnywell het volgende:

[..]

jij moet een bedrijf beginnen die tshirts bedrukt
Ja.Echt.he.
pi_192431632
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:10 schreef Farenji het volgende:
Inderdaad, vooral de hele tijd met elkaar in een ruimte met slechte luchtventilatie zitten, met van die "airco's" die alleen maar dezelfde muffe lucht van alle mensen door het gebouw heen pompen, dan ademt iedereen lekker de ziekteverwekkers van iedereen in. Dat is erger dan een crèche vol snotbaby's. En dan vaak ook nog gezamelijk lunchen, allemaal dezelfde waterkoeler, theedoek en wc gebruiken... Dan kun je netzogoed alle knopjes bij het zebrapad gaan likken.
Toch zouden dan toch hele bedrijven besmet moeten zijn.
Iedereepn heeft 6 weken of langer nog volop gewerkt in kantoren en al bij al misschien een handje vol vermoedelijke besmettingen ipv 200 man.

Zolang een groot deel thuis werkt en de rest afstand houdt?
Wek alsnog voop handen wassen, desinfecteren, schoonmakers zeggen dat ze ook echt risicoplekken reinigen, voorkeur voor trap ipv lift etc.

Ik denk echter niet dat het de bron is van de meesymte besmettingen .
pi_192431650
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:10 schreef Farenji het volgende:
Inderdaad, vooral de hele tijd met elkaar in een ruimte met slechte luchtventilatie zitten, met van die "airco's" die alleen maar dezelfde muffe lucht van alle mensen door het gebouw heen pompen, dan ademt iedereen lekker de ziekteverwekkers van iedereen in. Dat is erger dan een crèche vol snotbaby's. En dan vaak ook nog gezamelijk lunchen, allemaal dezelfde waterkoeler, theedoek en wc gebruiken... Dan kun je netzogoed alle knopjes bij het zebrapad gaan likken.
Dat is lang geleden toen ik hier voor het laatst in aanraking mee kwam.
Check it out
pi_192431969
Ja herkenbaar.

Nu begint mijn werkgever wel zijn best te doen wat meer ruimte in kantoortuin te creëren, maar genoeg jongere collega's die het allemaal wat overdreven vinden en het ook niet al te nauw nemen met 1,5 meter afstand. Ligt dus zeker niet alleen bij de werkgever dit.
pi_192432514
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:10 schreef Farenji het volgende:
Dan kun je netzogoed alle knopjes bij het zebrapad gaan likken.
Sinds wanneer heeft een zebrapad knopjes?
pindazakje
pi_192435392
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:19 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft een zebrapad knopjes?


Nog nooit gezien?
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 19:24:03 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192435470
bij ons zijn inmiddels alle resteaurantjes dicht :') _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_192437129
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:24 schreef sp3c het volgende:
bij ons zijn inmiddels alle resteaurantjes dicht :') _O-
Door de gemeente?
.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 21:16:15 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192437496
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:57 schreef Fer het volgende:

[..]

Door de gemeente?
nee die zijn er gewoon mee gestopt tijdelijk

kregen we een appje met 'neem boterhammen mee want anders ben je de lul'

nou bedankt he :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 3 april 2020 @ 21:35:06 #13
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_192437788
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:19 schreef rutger05 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nog nooit gezien?
Oh die knopjes van het stoplicht.
Ik dacht dat je bij een zebrapad sowieso altijd voorrang had als voetganger :@
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')