abonnement Unibet Coolblue
pi_192429603
Na aanleiding van deze post

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

lol

das een moeilijke hand hoor daar zou ik mee naar de dokter (na corona want ze hebben het druk)
de vraag hoeveel kerken (moskeeën, synagogen, tempels) in Nederland gebruik maken van onze "maatschappelijke zegening" van de vrijheid van godsdienst (artikel 6 Grondwet) om in corona-tijd nog reguliere kerkdiensten (dus geen uitvaarten of kerkelijke huwelijken) te houden.
De Rooms-Katholieke kerken houdt haar kerken tot 1 juni gesloten en de PKN (de meeste protestanten) geeft op haar site het sterke advies geen kerkdiensten te houden. Dat houdt dus ook in geen kerkdiensten met minder dan 30 personen. Ook de moskeeën van Diyanet blijven tot 1 juni dicht.
Het is maar al te makkelijk om te roepen dat er nog volop kerkdiensten zijn (als je het zelfde zou beweren over moskeeën is het natuurlijk aanzetten tot haat) maar probeer het eens te onderbouwen.
Alleen op Urk houdt één protestantse afsplitsing nog diensten tot 30 personen. En haalt daarmee dus de kranten.
pi_192433540
denk je nu echt dat iemand dit bijhoudt als er geen registratieplicht is?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')