Maar hoe zien andere mensen jou? Ik zou me er helemaal geen voor stelling van kunnen maken hoe iemand anders mij ziet. Gewoon hoe ik in de pauze een peukie sta te roken, of als ik ergens binnen kom.
Wat denk je dat de eerste indruk van jou is bij andere?
Vrouwen denken altijd zo zou mijn man moeten zijn.
quote:Het gaat er mij niet om of het je uitmaakt maar hoe ze je zien...
Op woensdag 15 januari 2003 23:53 schreef vosss het volgende:
Frankly, I don't give a fuck what other people think of me at all
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 15-01-2003 23:58]
quote:Denk je nou zelf echt dat als het me geen bal interesseert wat ze van me denken of hoe ze me zien dat ik dat dan weet
Op woensdag 15 januari 2003 23:55 schreef Mie het volgende:[..]
Het gaat er mij niet om of het je uitmaakt maar hoe ze je zien...
niet dus
quote:Ah! Maar hoe weet je dat zo zeker?
Op woensdag 15 januari 2003 23:57 schreef Roonaan het volgende:
ontopic dan maar:voornamelijk zoals ik niet ben.
quote:Braaaaaaak
Op woensdag 15 januari 2003 23:52 schreef tong80 het volgende:
Mannen denken altijd zo zou ik willen zijn.Vrouwen denken altijd zo zou mijn man moeten zijn.
Ontopic:
Daar kom ik op terug.
quote:Verwachtingspatronen die anderen er op na houden.
Op woensdag 15 januari 2003 23:57 schreef thoth het volgende:[..]
Ah! Maar hoe weet je dat zo zeker?
Mijn gezicht verraad vaak mijn stemming/uitstraling.. dus denk ik :
-Of rustig
-Of arrogant
-Of vrolijk
-Of vriendelijk
-Of een ijskoningin
Ik heb denk ik vele gezichten
quote:Maar die ken je niet. Meestal gaan we ervanuit dat we in kunnen schatten wat andere mensen van ons denken en we gaan daarmee zo genadeloos de fout in dat het eigenlijk niet eens grappig is.
Op woensdag 15 januari 2003 23:59 schreef Roonaan het volgende:[..]
Verwachtingspatronen die anderen er op na houden.
Wat we feitelijk doen is we gaan raden wat die andere mensen over ons aan het raden zijn. Dat kan nooit werken. Het enige wat je daarmee bereikt is dat je je eigen tekortkomingen gaat spiegelen in de onuitgesproken mening van een ander (vaak wildvreemden).
Je weet eigenlijk alleen maar hoe andere mensen je zien als je het ze op de man/vrouw af vraagt en dan mag je nog maar hopen dat ze je de waarheid (hun mening) vertellen. Dus eigenlijk weten we het domweg niet.
Maar oke je hebt wel gelijk want dat betekent dat mensen je inderdaad nooit zullen zien zoals je echt bent. Ik heb soms heel veel tekst nodig om iets te zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door HardBasss op 16-01-2003 00:10]
Ik heb wel automatisch dat ik het vrij negatief voortstel. Ook al zie ik mensen voor het eerste en kunnen ze niet weten hoe ik ben... Hebben meer mensen dat?
quote:Ja dat hebben meer mensen, ik zeker. MAAR je moet je dit soort dingen helemaal niet afvragen, of je er druk om maken. Je bent zoals je bent, sommige mensen vinden je aardig, sommigen niet. Daar moet je je bij neerleggen, je kan het niet iedereen naar de zin maken.
Op donderdag 16 januari 2003 00:09 schreef Mie het volgende:
Ik denk dat mensen mij vrij irritant vinden.. Maar zo is mijn humor nou eenmaal en ik denk als je dat door hebt dat je het dan niet mer zo stoort.Ik heb wel automatisch dat ik het vrij negatief voortstel. Ook al zie ik mensen voor het eerste en kunnen ze niet weten hoe ik ben... Hebben meer mensen dat?
Tegenwoordig weet ik dat mensen mij over het algemeen vriendelijk, rustig, open, spontaan en betrokken vinden. Wat ik heel leuk vond om te horen was dat iemand mij zo 'sprankelend' vond overkomen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |