Ja, want een aantal dalingen op rij wil je weer een stijging zien?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:34 schreef PSVCL het volgende:
En weer een daling van het aantal besmettingen en doden..
In principe zou je in Mei misschien weer kunnen ballen
dit idd. gewoon de beslissingswedstrijden zonder publiek uitspelen zodat alle partijen eerlijk zijn behandeld.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:01 schreef Generationalpha het volgende:
Kampioenschap: Beslissingswedstrijd tussen Ajax en AZ.
Bekerfinale: Gewoon laten spelen.
Cruijffschaal: Ook laten spelen.
Verder de eindstand handhaven. Zo voelt het nog ergens een beetje bevredigend dat er wel prijzen worden uitgereikt.
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dit idd. gewoon de beslissingswedstrijden zonder publiek uitspelen zodat alle partijen eerlijk zijn behandeld.
Zonder PSV want de burgemeester geeft geen toestemming, niet erg , zetten we PSV gewoon terug naar de Jupiler Leaguequote:Op donderdag 9 april 2020 16:25 schreef PSVCL het volgende:
Voetballen ,tijdens een griepgolf wordt er ook gespeeld
Als de clubs niet door willen maakt dat het wel makkelijker voor de plaatselijke burgemeester (die de bevoegdheid wel heeft) om er een streep door te zetten. Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:46 schreef Caland het volgende:
Zonder gekheid, ik zit wel op de lijn van Overmars al vind ik het niet heel chique hoe men daar te werk is gegaan.
En ook de KNVB zal gewoon naar de pijpen van de UEFA moeten dansen. Dus de clubs kunnen afzonderlijk wel van alles vinden, heel doorslaggevend is dat uiteindelijk niet.
zonder PSV blijft er niks over van de eredivisiequote:Op vrijdag 10 april 2020 22:06 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Zonder PSV want de burgemeester geeft geen toestemming, niet erg , zetten we PSV gewoon terug naar de Jupiler League
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |