abonnement Unibet Coolblue
pi_192478222
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 07:41 schreef thedeedster het volgende:
Buiten het feit dat dit artikel van een radicale site komt, is het wel typisch dat de oplossing weer bij de overheid gezocht wordt. Dit is namelijk typerend voor veel moslimlanden waar individueel initiatief vakkundig uit de mensen geramd is.
Er zijn anders weinig moslimlanden waar je een fatsoenlijk beroep op de overheid kan doen. Dus nee, niet zo raaskallen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_192478235
In plaats van dat we als westers, modern en verlicht land opeens weer actief religieuzen moeten gaan beschermen lijkt mij dat het actief bestrijden van religie, en in het bijzonder de (radicale) islam, veel meer op z'n plaats is.

De klok is in de loop der jaren al ver genoeg teruggezet om de antieke en onverdraagzame onzin van deze sprookjes aanhangers verder te kunnen faciliteren en te kunnen laten groeien en verspreiden.

Alsjeblieft zeg.
pi_192480661
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 14:31 schreef DrMabuse het volgende:
In plaats van dat we als westers, modern en verlicht land opeens weer actief religieuzen moeten gaan beschermen lijkt mij dat het actief bestrijden van religie, en in het bijzonder de (radicale) islam, veel meer op z'n plaats is.

De klok is in de loop der jaren al ver genoeg teruggezet om de antieke en onverdraagzame onzin van deze sprookjes aanhangers verder te kunnen faciliteren en te kunnen laten groeien en verspreiden.

Alsjeblieft zeg.
Precies, alle bouwwerken en andere religieuze voorwerpen met terugwerkende kracht afbreken en verbranden, zodat er ook vrede is in de harten van atheïsten.
pi_192487246
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:08 schreef torentje het volgende:

[..]

Precies, alle bouwwerken en andere religieuze voorwerpen met terugwerkende kracht afbreken en verbranden, zodat er ook vrede is in de harten van atheïsten.
Terugwerkende kracht niet per se.

In ieder geval niet het reli sprookjes-behagende klokje nog / steeds verder laten / gaan terugdraaien.

Lijkt mij.
  maandag 6 april 2020 @ 23:12:47 #30
117098 Hathor
Effe niet
pi_192487458
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 14:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En wie beschermt de moslims tegen radicale christenen/joden/rechtsextremisten?

Wat een domme vraag.
Ja want radicale christenen en joden domineren doorgaans net zo vaak het nieuws als dat hun islamitische tegenhangers dat doen, en er zijn er ook zo veel van joh....niet normaal meer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192490662
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 23:01 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Terugwerkende kracht niet per se.

In ieder geval niet het reli sprookjes-behagende klokje nog / steeds verder laten / gaan terugdraaien.

Lijkt mij.
Dan zou spoedig mogelijk al die religieuze bouwwerken afbreken, zodat de religieuzen geen enorme hangplekken meer hebben. Maar er schijnen maar weinig mensen die geïnteresseerd zijn in die grote domme kutten oftewel de religieuzen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')