Staat je huis scheef?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
teveel saus denk ik. liep ook van mijn bord af
Maar dan moet je er geen soep van makenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee. er zat gewoon teveel soep mijn bord
Volgende keer maar in een soepkom danquote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee. er zat gewoon teveel soep mijn bord
ja was niet zo gepland :pquote:Op donderdag 2 april 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dan moet je er geen soep van maken
Wie is er eigenlijk onze kok?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:28 schreef bitterbal het volgende:
maar dit gerecht kunnen we op de kaart zetten in Foqueville
Is wel van hemquote:Op donderdag 2 april 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is weliswaar niet van hem maar een Sefa remix, maar deze vind ik best lekker
Staat op m'n 'wakker blijven' spotify playlist voor in de autoquote:Op donderdag 2 april 2020 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is wel van hem. Of ja, hij heeft er in zoverre z'n eigen ding van gemaakt dat het absoluut van hem genoemd mag worden
.
Maar zeker lekker nummer is dat inderdaad! Het viel me sowieso op dat veel mensen die niet van de hardstyle en hardcore zijn enkele nummers van Sefa prima vinden om aan te horen. Dat zullen toch de gekke melodieën zijn denk ik, die hardcore eigenlijk niet kent.
Ah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |