abonnement Unibet Coolblue
pi_192412276
Ook Oost-Europa moet vluchtelingen opnemen van Europees Hof.


Migranten die in 2015 niet voorbij de grens tussen Servië en Hongarije kwamen. Hongarije zei vluchtelingen terug te sturen naar Servië.
quote:
Het Europees Hof van Justitie heeft Polen, Hongarije en Tsjechië op de vingers getikt. De landen weigerden in 2015 vluchtelingen uit Griekenland en Italië op te nemen, terwijl dat wel door de EU-lidstaten was afgesproken. Volgens het hof kunnen de landen zich niet verschuilen achter het argument dat de openbare orde en de binnenlandse veiligheid in gevaar zouden komen.

De drie landen vonden dat de herverdeling ze door de andere EU-landen door de strot werd geduwd, omdat het besluit niet met algemene stemmen was genomen, maar met een gekwalificeerde meerderheid.

Alsnog opnemen
Volgens de uitspraak moeten de landen nu alsnog vluchtelingen opnemen. De verwachting is dat Polen, Hongarije en Tsjechië dat niet zullen doen. In dat geval moet de Europese Commissie opnieuw naar het Europees Hof stappen en kan een boete geëist worden. Opmerkelijk is dat de drie landen dat zelf steeds hebben voorgesteld. Ze zijn principieel tegen het opnemen van vluchtelingen maar zijn wel bereid om er een bedrag voor op tafel te leggen.

Het is overigens niet zo dat de drie landen helemaal geen vluchtelingen wilden opnemen. Polen heeft gezegd dat er honderd mensen konden komen, maar ondernam vervolgens geen enkele actie, zodat niemand in Polen is aangekomen.

Tsjechië bood aan maximaal vijftig mensen te willen opnemen, van wie er uiteindelijk twaalf zijn gekomen. Hongarije heeft als enige land nooit een aanbod gedaan.
Bron: NOS
========================================================
Moeten wij in Nederland ook doen!
Betalen! (Voor opvang in de regio.)
Die laatste zin... :')
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 april 2020 @ 15:29:49 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192412373
quote:
4s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:24 schreef Bocaj het volgende:
Die laatste zin...
Hongarije moet je dan ook niet zo serieus nemen, zeker nu ze min of meer een dictator hebben.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192412422
Dat schiet niet op, ze zijn zelf straatarm.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_192412463
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hongarije moet je dan ook niet zo serieus nemen, zeker nu ze min of meer een dictator hebben.
Ja, maar ik meen dat het tijdelijk is...
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 april 2020 @ 15:41:41 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192412566
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:34 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, maar ik meen dat het tijdelijk is...
Nou ja, aangezien hij al met voorstellen is gekomen die geen ruk met het virus te maken hebben, kan men wel een klein beetje vrezen voor een soort coup. Maar goed, hopelijk niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 april 2020 @ 16:56:44 #6
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192413761
Hongarije heeft Nederlandse vluchtelingen opgenomen dus niet ouwehoeren
pi_192413791
Tsjechië wil er meer opnemen dat dat er komen waarom zou dat land een boete krijgen dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 2 april 2020 @ 16:58:53 #8
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_192413807
:')

Ga eens voor de grap kijken hoeveel Oekraïense staatsburgers de grens met Polen overgevlucht zijn ma het mislukte avontuur van Verhofstad, Van Baalen en Frans Timmermans op het Maidanplein.
pi_192413928
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 16:56 schreef the-eye het volgende:
Hongarije heeft Nederlandse vluchtelingen opgenomen dus niet ouwehoeren
:D
  donderdag 2 april 2020 @ 17:07:44 #10
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192413972
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:04 schreef Prego het volgende:

[..]

:D
Ja ik las dat Orban de Nederlanders die in Hongarije gaan wonen als de echte vluchtelingen ziet.
  donderdag 2 april 2020 @ 17:13:11 #11
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_192414062
quote:
Volgens het hof kunnen de landen zich niet verschuilen achter het argument dat de openbare orde en de binnenlandse veiligheid in gevaar zouden komen.
Prima reden om geen extra shit in huis te nemen imho
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  donderdag 2 april 2020 @ 17:27:32 #12
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192414257
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, aangezien hij al met voorstellen is gekomen die geen ruk met het virus te maken hebben, kan men wel een klein beetje vrezen voor een soort coup. Maar goed, hopelijk niet.
Aangezien Orban al eerder heeft gezegd niet zoveel met democratie op te hebben zou ik maar niet rekenen op opheffing van die maatregel. Orbgarije wordt een Wit-Rusland 2.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 2 april 2020 @ 17:45:05 #13
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_192414544
Je moet ze niet opvangen, je moet ze terugsturen. Wanneer gaan we nou eindelijk eens inzien dat natiestaat boven rechtsstaat gaat.
  donderdag 2 april 2020 @ 17:53:51 #14
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192414693
Flikker toch eens op met dat volk, er is hier geen plek voor iedereen!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192414887
Ja natuurlijk betalen ze liever een boete aan de eu....

Van eu-subsidies...
pi_192414896
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:45 schreef Eendenkooi het volgende:
Je moet ze niet opvangen, je moet ze terugsturen. Wanneer gaan we nou eindelijk eens inzien dat natiestaat boven rechtsstaat gaat.
Wat lul jij nu weer.
pi_192414909
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:34 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, maar ik meen dat het tijdelijk is...
Ja vast
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 2 april 2020 @ 18:13:37 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192415140
Die vluchtelingen willen daar niet eens zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 2 april 2020 @ 18:53:06 #19
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_192415770
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 2 april 2020 17:27 schreef -XOR- Orbgarije
:(
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 2 april 2020 @ 19:05:27 #20
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_192416002
Volgens het hof kunnen de landen zich niet verschuilen achter het argument dat de openbare orde en de binnenlandse veiligheid in gevaar zouden komen.


Koekoek. Die lui zijn ook niet gek. Die hebben tientallen jaren kunnen toekijken hoe het in Frankrijk, Engeland en in wat mindere mate in Nederland afgelopen is op dat gebied.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_192416041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens het hof kunnen de landen zich niet verschuilen achter het argument dat de openbare orde en de binnenlandse veiligheid in gevaar zouden komen.

Koekoek. Die lui zijn ook niet gek. Die hebben tientallen jaren kunnen toekijken hoe het in Frankrijk, Engeland en in wat mindere mate in Nederland afgelopen is op dat gebied.
_O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 2 april 2020 @ 19:25:44 #22
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_192416339
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens het hof kunnen de landen zich niet verschuilen achter het argument dat de openbare orde en de binnenlandse veiligheid in gevaar zouden komen.


Koekoek. Die lui zijn ook niet gek. Die hebben tientallen jaren kunnen toekijken hoe het in Frankrijk, Engeland en in wat mindere mate in Nederland afgelopen is op dat gebied.
Tja, en de erfzonde aanpraten lukt ook al niet, want de Oost Europese landen hadden geen overzeese koloniën.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 2 april 2020 @ 19:50:40 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192416813
Alsof die mensen daar naartoe willen. :')
Ze willen allemaal naar west Europa of naar Scandinavië waar de voorzieningen (nog) uitstekend zijn.

Daar komt bij dat de bevolking hier in vergelijking met oost Europa te soft is geworden.
Als je als immigrant of nieuwkomer in het oosten de straten gaat terroriseren wordt je het ziekenhuis in geschopt, en terecht.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_192416906
Goed zo, vuile Russen zijn het.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192417526
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 16:58 schreef YoungDriller het volgende:
:')

Ga eens voor de grap kijken hoeveel Oekraïense staatsburgers de grens met Polen overgevlucht zijn ma het mislukte avontuur van Verhofstad, Van Baalen en Frans Timmermans op het Maidanplein.

Die worden niet meegerekend denk ik.
pi_192417582
Het heeft ook geen zin om die landen te dwingen vluchtelingen op te nemen, zodra ze kunnen verlaten die vluchtelingen oost Europa en zitten ze alsnog hier.
Er is maar een oplossing en dat is opvang in de regio. Wat mij betreft reserveren ze daar een potje voor maar landen dwingen vluchtelingen op te nemen die daar niet willen zijn en vice versa is waanzin.
pi_192417655
"vluchtelingen"

ontheemde vrouwen en kinderen zekeren? :')
Apothekers uit aleppo zeker? Zoveel dat haast in ieder pand daar wel een apotheek gevestigd moest zijn zeker? :')

Eigen zwakkeren mogen creperen in de daklozen opvang of in een sociale huurwoning omdat voor GGZ-instellingen geen geld meer is, eigen ouderen moeten zo lang mogelijk op zichzelf blijven wonen want ook de bejaardentehuizen waren te duur, eigen kinderen mogen jarenlang op een wachtlijst staan maar deze illegale immigranten, deze (a)sociale voorzieningen go-getters die wel vele tienduizenden euro's kunnen neertellen voor de illegale overtocht (soms deels ook gratis verder vervoerd door NGO's) worden als ware VIP's van alle gemakken voorzien en mogen hier vooraan in de rij. :')

En het mooiste, mensen hier stemmen daar zelf voor. _O-
  donderdag 2 april 2020 @ 20:44:56 #28
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_192418116
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die worden niet meegerekend denk ik.
Natuurlijk niet. Stel je voor dat Brussel in diskrediet wordt gebracht.
  donderdag 2 april 2020 @ 21:37:22 #29
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192419210
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
"vluchtelingen"

ontheemde vrouwen en kinderen zekeren? :')
Apothekers uit aleppo zeker? Zoveel dat haast in ieder pand daar wel een apotheek gevestigd moest zijn zeker? :')

Eigen zwakkeren mogen creperen in de daklozen opvang of in een sociale huurwoning omdat voor GGZ-instellingen geen geld meer is, eigen ouderen moeten zo lang mogelijk op zichzelf blijven wonen want ook de bejaardentehuizen waren te duur, eigen kinderen mogen jarenlang op een wachtlijst staan maar deze illegale immigranten, deze (a)sociale voorzieningen go-getters die wel vele tienduizenden euro's kunnen neertellen voor de illegale overtocht (soms deels ook gratis verder vervoerd door NGO's) worden als ware VIP's van alle gemakken voorzien en mogen hier vooraan in de rij. :')

En het mooiste, mensen hier stemmen daar zelf voor. _O-
En wat stel je precies voor om dan wel te stemmen?
pi_192419349
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:37 schreef Poem_ het volgende:

[..]

En wat stel je precies voor om dan wel te stemmen?
Mijn stem zal in ieder geval nooit gaan naar een partij die te porren is voor repatriering van Islamitische Staat monsters, bijv. omdat ze zich op enig moment hebben voortgeplant en de kindertjes zo zielig zijn. Streep alle partijen die dat wél zijn maar door en kijk wat er overblijft. :*

Dan hoef ik naar het grootschalig hervestigen/onder lidstaten 'herverdelen' en in alles faciliteren van wie zich maar aan de (niet bestaande) poorten van Europa meldt niet eens te kijken want al die partijen vallen op bovengenoemd criterium ook al af. :W
  donderdag 2 april 2020 @ 21:49:45 #31
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192419456
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Mijn stem zal in ieder geval nooit gaan naar een partij die te porren is voor repatriering van Islamitische Staat monsters, bijv. omdat ze zich op enig moment hebben voortgeplant en de kindertjes zo zielig zijn. Streep alle partijen die dat wél zijn maar door en kijk wat er overblijft. :*

Dan hoef ik naar het grootschalig hervestigen/onder lidstaten 'herverdelen' en in alles faciliteren van wie zich maar aan de (niet bestaande) poorten van Europa meldt niet eens te kijken want al die partijen vallen op bovengenoemd criterium ook al af. :W
Goed verhaal, maar welke partij zou je dan adviseren om op te stemmen?
pi_192419523
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Goed verhaal, maar welke partij zou je dan adviseren om op te stemmen?
Geen, ik ben niet politiek actief en promote geen enkele politieke partij. w/
  donderdag 2 april 2020 @ 21:54:12 #33
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_192419550
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:49 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Goed verhaal, maar welke partij zou je dan adviseren om op te stemmen?
Jammer dat in plaats van inhoudelijk te reageren, je de persoon die je citeerde onderuit probeert te halen met een vrij typische doch vooral zwakke vraag als deze. Alsof het relevant is. Ik verwijs je door naar de stemwijzer als je het spoor bijster bent.
pi_192420195
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
Alsof die mensen daar naartoe willen. :')
Ze willen allemaal naar west Europa of naar Scandinavië waar de voorzieningen (nog) uitstekend zijn.

Daar komt bij dat de bevolking hier in vergelijking met oost Europa te soft is geworden.
Als je als immigrant of nieuwkomer in het oosten de straten gaat terroriseren wordt je het ziekenhuis in geschopt, en terecht.
Waarom ze je ze een keuze geven? Alle EU-landen zijn veilig en dat is het meest belangrijk. Dus gewoon over alle EU-landen verdelen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_192420252
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:22 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Waarom ze je ze een keuze geven? Alle EU-landen zijn veilig en dat is het meest belangrijk. Dus gewoon over alle EU-landen verdelen.
pssst, ze komen hier niet voor de veiligheid, daarvoor hebben ze geen duizenden euro's geinvesteerd in de overtocht! Die investering moet wel gaan renderen.

(Dit met uitzondering van de handvol die via de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties uit kampen in de nabijheid van conflictgebieden komen, daartussen wil je nog wel echte vluchtelingen aantreffen.)
pi_192420415
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

pssst, ze komen hier niet voor de veiligheid, daarvoor hebben ze geen duizenden euro's geinvesteerd in de overtocht! Die investering moet wel gaan renderen.

(Dit met uitzondering van de handvol die via de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties uit kampen in de nabijheid van conflictgebieden komen, daartussen wil je nog wel echte vluchtelingen aantreffen.)
Dat is nog geen reden om ze allemaal naar west Europa te sturen. Laat ze maar in Oost Europa creperen. Dan komen ze vanzelf achter dat ze een domme keuze hebben gemaakt.
Alleen moet de EU wel goed samenwerken en afspreken dat vluchtelingen niet naar een ander EU-land kunnen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_192420461
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:32 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat is nog geen reden om ze allemaal naar west Europa te sturen. Laat ze maar in Oost Europa creperen. Dan komen ze vanzelf achter dat ze een domme keuze hebben gemaakt.
Alleen moet de EU wel goed samenwerken en afspreken dat vluchtelingen niet naar een ander EU-land kunnen.
Buiten de huidige situatie om hebben we open/geen grenzen hier in het schengengebied, deze mensen willen niet naar Oost-Europa maar naar het rijke westen met (voor hen) royale sociale voorzieningen en een voorkeursbehandeling boven de oorspronkelijke bevolking.

Tenzij je hen daar in één of ander kamp opsluit zullen ze dus, ook al zet je ze daar af, deze kant op komen.
pi_192420538
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Buiten de huidige situatie om hebben we open/geen grenzen hier in het schengengebied, deze mensen willen niet naar Oos-Europa maar naar het rijke westen met (voor hen) royale sociale voorzieningen en een voorkeursbehandeling boven de oorspronkelijke bevolking.

Tenzij je hen daar in één of ander kamp opsluit zullen ze dus, ook al zet je ze daar af, deze kant op komen.
Dat snap ik. Maar daar zijn oplossingen voor.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 2 april 2020 @ 22:39:21 #39
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192420562
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:54 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Jammer dat in plaats van inhoudelijk te reageren, je de persoon die je citeerde onderuit probeert te halen met een vrij typische doch vooral zwakke vraag als deze. Alsof het relevant is. Ik verwijs je door naar de stemwijzer als je het spoor bijster bent.
Natuurlijk is het relevant als je zegt dat mensen daar zelf op stemmen. Kennelijk is er dan een alternatief wat daar verandering in kan brengen, maar gek genoeg kom je dan bij linkse partijen uit. Rechtse partijen hebben jarenlang bezuinigd op de zorg en de woningmarkt kapot gemaakt.
pi_192420919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Natuurlijk is het relevant als je zegt dat mensen daar zelf op stemmen. Kennelijk is er dan een alternatief wat daar verandering in kan brengen, maar gek genoeg kom je dan bij linkse partijen uit. Rechtse partijen hebben jarenlang bezuinigd op de zorg en de woningmarkt kapot gemaakt.
Hè gelukkig, via een omweg toch nog een uitlaat gevonden voor je vooraf bedachte riedeltje. Jammer dat vreemdelingen eerst voor zo ongeveer iedere 'linkse' partij is wat de klok slaat én dat er niet één is die expliciet of ook maar vaag stelling neemt tegen repatriering van Islamitische Staat monsters. Ik zou heel graag links willen stemmen, maar links maakt het mij onmogelijk. -O-
  donderdag 2 april 2020 @ 23:15:59 #41
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192421342
quote:
17s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hè gelukkig, via een omweg toch nog een uitlaat gevonden voor je vooraf bedachte riedeltje. Jammer dat vreemdelingen eerst voor zo ongeveer iedere 'linkse' partij is wat de klok slaat én dat er niet één is die expliciet of ook maar vaag stelling neemt tegen repatriering van Islamitische Staat monsters. Ik zou heel graag links willen stemmen, maar links maakt het mij onmogelijk. -O-
Om vervolgens wel te klagen over de zorg, GGZ en sociale huur. Lekker consequent!
pi_192421393
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:15 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Om vervolgens wel te klagen over de zorg, GGZ en sociale huur. Lekker consequent!
Ach, als we kort na de tweede wereldoorlog hadden geleefd had ik ook nooit gestemd op een partij die zich hard maakt voor de belangen van waffen ss'ers. Ik kan niet in goed geweten stemmen op partijen die zich inzetten voor islamitische staat monsters, of die zichzelf nou als links of rechts beschouwen voor mij zijn ze allemaal van de verkeerde kant. :W (Dat zijn de jihad-collaborateurs met hun "gematigde rebellen" overigens natuurlijk al helemaal. -O- )
  donderdag 2 april 2020 @ 23:39:20 #43
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192421730
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ach, als we kort na de tweede wereldoorlog hadden geleefd had ik ook nooit gestemd op een partij die zich hard maakt voor de belangen van waffen ss'ers. Ik kan niet in goed geweten stemmen op partijen die zich inzetten voor islamitische staat monsters, of die zichzelf nou als links of rechts beschouwen voor mij zijn ze allemaal van de verkeerde kant. :W (Dat zijn de jihad-collaborateurs met hun "gematigde rebellen" overigens natuurlijk al helemaal. -O- )
Goed verhaal weer.
pi_192421797
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Goed verhaal weer.
Sterke reactie ook weer, zo zie je maar weer dat met vooraf een flutverhaaltje verzinnen dat je keer op keer herhaalt een discussie/gesprek nogal slap wordt.
  donderdag 2 april 2020 @ 23:44:40 #45
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192421818
quote:
17s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Sterke reactie ook weer, zo zie je maar weer dat met vooraf een flutverhaaltje verzinnen dat je keer op keer herhaalt een discussie/gesprek nogal slap wordt.
Op wat dom geraaskal waarbij het Godwins regent en je allerlei partijen en mensen wegzet als NSB-ers verwacht je een serieuze reactie? :D
pi_192422079
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Op wat dom geraaskal waarbij het Godwins regent en je allerlei partijen en mensen wegzet als NSB-ers verwacht je een serieuze reactie? :D
Ja ach, andere voorbeelden van medelanders die zich op idealistische gronden bij een genocidale bezettingsmacht voegden schieten me even tekort al moet daarbij natuurlijk wel opgemerkt worden dat destijds Nederland zelf bezet was, duitsland een buurland was en die waffen ss'ers dus niet de halve wereld over hoefden te vliegen voor hun idealistisch gedreven kampf. :') (En ze niet de optie hadden hun gewone rustige leventje voort te zetten omdat er in Nederland niets aan de hand was zoals ten tijde van IS.) :W
  vrijdag 3 april 2020 @ 00:03:03 #47
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192422138
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ja ach, andere voorbeelden van medelanders die zich op idealistische gronden bij een genocidale bezettingsmacht voegden schieten me even tekort al moet daarbij natuurlijk wel opgemerkt worden dat destijds Nederland zelf bezet was, duitsland een buurland was en die waffen ss'ers dus niet de halve wereld over hoefden te vliegen voor hun idealistisch gedreven kampf. :') (En ze niet de optie hadden hun gewone rustige leventje voort te zetten omdat er in Nederland niets aan de hand was zoals ten tijde van IS.) :W
En er gewoon lekker mee doorgaan. Ok Henk.
pi_192422205
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2020 00:03 schreef Poem_ het volgende:

[..]

En er gewoon lekker mee doorgaan. Ok Henk.
Zeker of dacht je echt dat "godwin" een toverspreuk is die een 1 op 1 vergelijking ineens mank laat gaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')