abonnement Unibet Coolblue
pi_192411883
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
als je een game koopt in de winkel zou je hem moeten kunnen streamen. Klaar.

Ik lees niet dat ie hem gekocht heeft in je gedeelde Tweet op pagina 1. Zo niet, ik heb me ook aan een embargo te houden, daar heb je voor getekend.

Zo ja, tja, dan is het aan Square om te melden dat iets voor takedown geldig is. En Twitch die ermee instemt. Het is nog voor de verkoopdatum, dus Square zal dat bij Twitch gemeld hebben als reden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_192411893
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Streamen = spoilen?

Nee. Dat is gewoonweg onzin. Dat is gewoon niet wat het is.

Net zoals je van Atlus niet verder dan chapter 1 mocht streamen bij Persona 5. Dat is gewoon trieste shit.

Het heeft niks met spoilers te maken, want nogmaals de game is al uitgespeeld en spoilers kan je al vinden als je hiernaar op zoek gaat. Je komt die spoilers niet tegen als je geen streams gaat kijken, of op zoek gaat naar die informatie.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Streamen is niet illegaal dus waar heb je het over? Drugs? Da fuq hebben we het hier over dude.
[..]

De game is uit. Je zou hem moeten kunnen streamen. Het heeft niks met spoilers te maken. Die kan je namelijk overal al vinden. Mensen die niet gespoiled willen worden gaan echt geen streams kijken of info op reddit zoeken van yo wie is de laatste eindbaas.
Streamen, uploaden en downloaden van materiaal waar een embargo op zit is illegaal. Daar mag je een mening over hebben, sure.
pi_192411900
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:')!!!! zielepoot

hij moet ook even van zich laten horen hoor
:D

Niet zo boos joh.

Ik ben het echt niet met je eens overigens, het is wel weer een beetje typisch de "oh big corporate foei!" act hoor.
  donderdag 2 april 2020 @ 15:08:10 #79
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192411971
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[..]

Streamen, uploaden en downloaden van materiaal waar een embargo op zit is illegaal. Daar mag je een mening over hebben, sure.
Haha. Er zit geen embargo op, en consumenten tekenen ook geen embargo's.

Godsamme, wat zitten er hier een hoop mensen die echt geen verstand hebben van de gaming industries of wat? Cmon zeg.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

:D

Niet zo boos joh.

Ik ben het echt niet met je eens overigens, het is wel weer een beetje typisch de "oh big corporate foei!" act hoor.
Het is geen act, het is belachelijk dat de game wel verkocht mag worden, maar niet gestreamed mag worden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_192411977
quote:
Intellectuele eigendomsrechten
Je dient alleen content op Twitch te delen die van jou is, of die je mag delen op Twitch. Als je content deelt op Twitch die niet van jou is of waar je de rechten niet voor hebt om het te delen op Twitch, maak je mogelijk inbreuk op de intellectuele eigendomsrechten van iemand anders. Dit omvat content van derden in jou content, afgeleide creaties of uitvoeringen van de auteursrechtelijk beschermde content van anderen. We moedigen je aan aan om je content te beoordelen op de naleving van toepasselijke wetten op het auteursrecht, met inbegrip van fair use, en om alle rechten indien nodig veilig te stellen, alvorens de content te delen op Twitch.

Ongeautoriseerde content die je deelt op Twitch kan verwijderd worden door de rechthebbenden om de inbreukmakende content van Twitch te verwijderen, en is een overtreding van onze gebruiksvoorwaarden en communityrichtlijnen. Meerdere overtredingen van ons beleid kunnen een permanente schorsing van je account tot gevolg hebben.

Voorbeelden van content die je niet kunt delen op Twitch zonder toestemming van de rechthebbenden of andere autorisatie zijn:

Content van andere Twitch-creators delen
Spelen van op illegale wijze verkregen games of spelen op ongeautoriseerde privéservers
Content van andere sites delen
Films, televisieseries of sportwedstrijden laten zien
Muziek afspelen die niet van jou is of waar je de rechten niet voor hebt om het te delen
Daarnaast heeft Twitch ook gewoon zijn eigen regels.
  donderdag 2 april 2020 @ 15:09:57 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192412006
Pff gaan we nu Twitch regels erbij halen?

Doek Twitch dan maar op, want er wordt niks gestreamed waar de streamers echt eigenaren van zijn.

:')

Ik zie daar overigens niks staan over games die gewoon in de winkel verkocht worden, dat je die dan niet mag streamen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_192412045
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het is geen act, het is belachelijk dat de game wel verkocht mag worden, maar niet gestreamed mag worden.

Mag jij vinden. Ik vind dat niet belachelijk en snap het bedrijf wel :).
pi_192412050
Godver even weg en twee pagina’s gemist |:)

Wel veilig thuis natuurlijk :s) :+ :{w
SOONY
  donderdag 2 april 2020 @ 15:14:57 #84
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192412105


Zelfs hier wordt gevraagd om niet te spoilen, maar er staat niks over streamen.

I rest my case.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 april 2020 @ 15:15:28 #85
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192412116
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Ik vind dat niet belachelijk en snap het bedrijf wel :).
En wat snap je dan precies?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 april 2020 @ 15:16:34 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_192412131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Pff gaan we nu Twitch regels erbij halen?

O wacht, als we er geschreven regels bij gaan halen, of ons meer gaan verdiepen, dan is t ineens stom? :D Als we er niets van weten moeten we stil zijn en mogen we zelfs geen mening geven. Als we er meer van weten is het stom.

Kortom: Waar t eigenlijk om draait is, als we t niet met je eens zijn wil je t (wederom) gewoon niet horen, want jij weet hoe het allemaal zit, wat terecht is, wat gangbaar, wat volgens de wet is en hoe het zou moeten zijn. En wij weten van niks en heulen met de vijand.

Wat leef je toch in een wonderlijke wereld met een wonderlijk brein mmarsu.
Werkelijk waar :D Hilarisch leesvoer dit. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_192412137
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

Zelfs hier wordt gevraagd om niet te spoilen, maar er staat niks over streamen.

I rest my case.
Kun je mij misschien uitleggen hoe je een game als FF7 steamt zonder te spoilen?
  donderdag 2 april 2020 @ 15:17:25 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_192412148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:16 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Kun je mij misschien uitleggen hoe je een game als FF7 steamt zonder te spoilen?
"Omdat mensen die niet gespoiled willen worden, nooit een stream zullen gaan kijken!"

Kijk. Ik heb opgelet O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 2 april 2020 @ 15:18:30 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_192412169
Er is geen wettelijke definitie van wat spoilen is, dus Square kan gewoon z'n gang gaan. Twitch ook. En de persoon in kwestie voelde waarschijnlijk zelf al aan dat t glad ijs was (vandaar z'n vraag) en had beter ff kunnen wachten of tijdelijk kunnen stoppen tot ie antwoord kreeg.

Deed ie niet.
Risico gelopen.
Loopt soms verkeerd af.

Tja.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 2 april 2020 @ 15:19:54 #90
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192412189
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O wacht, als we er geschreven regels bij gaan halen, of ons meer gaan verdiepen, dan is t ineens stom? :D Als we er niets van weten moeten we stil zijn en mogen we zelfs geen mening geven. Als we er meer van weten is het stom.

Kortom: Waar t eigenlijk om draait is, als we t niet met je eens zijn wil je t (wederom) gewoon niet horen, want jij weet hoe het allemaal zit, wat terecht is, wat gangbaar, wat volgens de wet is en hoe het zou moeten zijn. En wij weten van niks en heulen met de vijand.

Wat leef je toch in een wonderlijke wereld met een wonderlijk brein mmarsu.
Werkelijk waar :D Hilarisch leesvoer dit. :D
Als je die regels hebt gelezen, dan zie je dat je eigenlijk geen enkele game zou mogen streamen op Twitch.

Mijn punt is dat die regels niet kloppen met hetgene wat dagelijks wordt gestreamed.

Dat zou jij weten als je ook maar enigszins een idee hebt van wat Twitch is.

Waar het om draait is dat jij sowieso geen verstand hebt van hetgene waar we over praten, dus dat jij beter stil kan blijven. Met je geleuter.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_192412203
We’re the world, we’re the children.......
SOONY
pi_192412206
Genieten dit _O_
  donderdag 2 april 2020 @ 15:21:14 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192412214
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:16 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Kun je mij misschien uitleggen hoe je een game als FF7 steamt zonder te spoilen?
Ze vragen om mensen niet te spoilen.

Dus dat ze niet willen dat er in topics mensen naar binnen komen die spoilers beginnen te roepen.

Als ik op een kanaal FF7 Remake aan het streamen ben, dan is het aan de mensen die naar mijn kanaal komen om te beslissen of ze het willen zien of niet.

Dit is toch gewoon logisch man?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 april 2020 @ 15:22:04 #94
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192412225
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

"Omdat mensen die niet gespoiled willen worden, nooit een stream zullen gaan kijken!"

Kijk. Ik heb opgelet O+
Ow je snapt het dus wel?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 april 2020 @ 15:22:39 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192412236
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat broekje :')
Sorry, viel me meteen op :@
Ik denk dat het censuur is, en in de game zelf daar niets is!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 2 april 2020 @ 15:23:09 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_192412250
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ow je snapt het dus wel?
Ik snap t. Ben ik t nog niet met je eens.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 2 april 2020 @ 15:23:13 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192412252
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:20 schreef DKUp het volgende:
We’re the world, we’re the children.......
Radio luisteren O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 2 april 2020 @ 15:23:22 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_192412255
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk dat het censuur is, en in de game zelf daar niets is!
:o

RE zei je?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_192412296
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:21 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ze vragen om mensen niet te spoilen.

Dus dat ze niet willen dat er in topics mensen naar binnen komen die spoilers beginnen te roepen.

Als ik op een kanaal FF7 Remake aan het streamen ben, dan is het aan de mensen die naar mijn kanaal komen om te beslissen of ze het willen zien of niet.

Dit is toch gewoon logisch man?
Nee, dat zeggen ze niet. :') Ze vragen of mensen niet willen spoilen. Of dat nou via een stream, forum, website of het schoolplein is, staat er niet.

Daarnaast: Die spoilers komen ook bij mensen die ze niet willen zien. Ik heb het al een paar keer meegemaakt dat ik YouTube open en een tumbnail onder ogen krijg van een game waar ik niet op zit te wachten (heel vaak de final boss :')). Het is het internet. Waarom zouden die spoilers alleen te zien zijn voor mensen die er actief naar zoeken?
pi_192412298
quote:
17s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Radio luisteren O+
Ja, jammer van al die mensen die zichzelf zo serieus nemen tijdens de liedjes door.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')