abonnement Unibet Coolblue
pi_192403281
Wat als je via het bloed wordt geïnfecteerd met Corona in plaats van via de luchtwegen? Zijn de symptomen dan anders? Zijn de symptomen dan minder ernstig? Minder dodelijk? Zo ja, dan kan je misschien op een gecontroleerde manier het volk via het bloed infecteren zodat mensen immuun worden.
pi_192403312
We verspreiden het al op een gecontroleerde manier
pi_192403317
Misschien kunnen we mensen met een verzwakte virus injecteren zodat er antistoffen worden aangemaakt. Oc misschien kan er een dode virus worden geïnjecteerd, voor het aanmaken van anti-stoffen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 2 april 2020 @ 02:43:32 #4
269689 crew  Viv
pi_192403329
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 02:41 schreef polderturk het volgende:
Misschien kunnen we mensen met een verzwakte virus injecteren zodat er antistoffen worden aangemaakt. Oc misschien kan er een dode virus worden geïnjecteerd, voor het aanmaken van anti-stoffen.
Ja, dat heet ook wel vaccinatie. :+ En daar zijn verschillende partijen heel hard voor aan het werk.
pi_192403356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 02:41 schreef polderturk het volgende:
Misschien kunnen we mensen met een verzwakte virus injecteren zodat er antistoffen worden aangemaakt. Oc misschien kan er een dode virus worden geïnjecteerd, voor het aanmaken van anti-stoffen.
Waarom heb jij nog geen Nobelprijs?
pi_192405040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 02:50 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]

Waarom heb jij nog geen Nobelprijs?
:7
pi_192405215
Je zou eens met de bloedbank kunnen bellen of ze niet wat bloedplasma hebben van mensen die Corona hebben gehad. Welicht kunnen ze dat aan die zieke mensen geven, die in het ziekenhuis liggen.
.
pi_192543375
Ik denk dat ik een oplossing heb.

Het probleem ontstaat vooral wanneer je via de longen geinfecteerd wordt.
Wanneer type II longcellen worden geinfecteerd en kapotgemaakt volgt er een zeer heftige reactie van het immuunsysteem waardoor de longen gevuld worden met vocht.

We moeten ervoor zorgen dat we via een andere weg geinfecteerd raken zodat er veel antisoffen aangemaakt worden.

Ik stel het volgende voor.
Bij iemand die besmet is met Corona en aan de beademing ligt wordt met een spuit een flesje bloed afgenomen. Dit bloed wordt verdeeld in 10 spuitjes.
Er worden 10 mensen gezocht met dezelfde bloedgroep.
Deze mensen krijgen allen bloed van de donor die Corona heeft (donor mag niet HIV positief zijn).


Als het goed is komt het immuun systeem met een heftige reactie. Er worden veel anti-lichamen aangemaakt. Dit vindt echter niet plaats in de longen.

Zo kunnen we heel veel mensen immuun maken.

We zouden dit eerst op dieren kunnen testen.
  donderdag 9 april 2020 @ 21:17:37 #9
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192543396
Die antistoffen ga je pas maken als er flink wat dooie cellen liggen overal.

Hoe hou je dat bloed van jou weg bij de longen? En hoe krijg je corona zo ver dat ie elders cellen gaat mollen om het afweersysteem te activeren?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192543403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 02:50 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]

Waarom heb jij nog geen Nobelprijs?
_O-
pi_192543407
Goed idee Hans.
Twiddel
  donderdag 9 april 2020 @ 21:18:25 #12
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192543412
Edit: oeps.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192543716
quote:
16s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:17 schreef Tyr80 het volgende:
Die antistoffen ga je pas maken als er flink wat dooie cellen liggen overal.

Hoe hou je dat bloed van jou weg bij de longen? En hoe krijg je corona zo ver dat ie elders cellen gaat mollen om het afweersysteem te activeren?
Wat ik heb begrepen is dat dit Coronavirus niet alleen type II longcellen aantast, maar ook andere cellen. Sommigen verliezen hun smaakzintuigen bijvoorbeeld. Anderen krijgen problemen met het zicht. Ik wil bereiken dat eerst andere typen cellen worden aangevallen en kapotgemaakt, zodat er al een heftige immuumreactie ontstaat.
  donderdag 9 april 2020 @ 21:31:11 #14
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192543805
Bedankt voor de input, we nemen het mee.

gr. gr.

Jaap
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 9 april 2020 @ 21:49:53 #15
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192544282
Zoek wat "vrijwilligers" in de shisha lounge. We horen wel wat de resultaten zijn van je experiment
pi_192544325
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:16 schreef polderturk het volgende:
Ik denk dat ik een oplossing heb.

Het probleem ontstaat vooral wanneer je via de longen geinfecteerd wordt.
Wanneer type II longcellen worden geinfecteerd en kapotgemaakt volgt er een zeer heftige reactie van het immuunsysteem waardoor de longen gevuld worden met vocht.

We moeten ervoor zorgen dat we via een andere weg geinfecteerd raken zodat er veel antisoffen aangemaakt worden.

Ik stel het volgende voor.
Bij iemand die besmet is met Corona en aan de beademing ligt wordt met een spuit een flesje bloed afgenomen. Dit bloed wordt verdeeld in 10 spuitjes.
Er worden 10 mensen gezocht met dezelfde bloedgroep.
Deze mensen krijgen allen bloed van de donor die Corona heeft (donor mag niet HIV positief zijn).

Als het goed is komt het immuun systeem met een heftige reactie. Er worden veel anti-lichamen aangemaakt. Dit vindt echter niet plaats in de longen.

Zo kunnen we heel veel mensen immuun maken.

We zouden dit eerst op dieren kunnen testen.
Probleem opgelost. Slotje op dit forum
pi_192544726
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:16 schreef polderturk het volgende:
Ik denk dat ik een oplossing heb.

Het probleem ontstaat vooral wanneer je via de longen geinfecteerd wordt.
Wanneer type II longcellen worden geinfecteerd en kapotgemaakt volgt er een zeer heftige reactie van het immuunsysteem waardoor de longen gevuld worden met vocht.

We moeten ervoor zorgen dat we via een andere weg geinfecteerd raken zodat er veel antisoffen aangemaakt worden.

Ik stel het volgende voor.
Bij iemand die besmet is met Corona en aan de beademing ligt wordt met een spuit een flesje bloed afgenomen. Dit bloed wordt verdeeld in 10 spuitjes.
Er worden 10 mensen gezocht met dezelfde bloedgroep.
Deze mensen krijgen allen bloed van de donor die Corona heeft (donor mag niet HIV positief zijn).

Als het goed is komt het immuun systeem met een heftige reactie. Er worden veel anti-lichamen aangemaakt. Dit vindt echter niet plaats in de longen.

Zo kunnen we heel veel mensen immuun maken.

We zouden dit eerst op dieren kunnen testen.
ik vind het idee top, laten we een bedrijf starten en dan de eerste spuiten verkopen aan de rijken.

Hoeven we nooit meer te werken na deze crisis :7
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')