Wie waar woont:
De deelnemers & deelneemsters aan de Zeeland slowchat:
Ik moet eigenlijk aan m'n cytologie leren maar achter de computer zitten is makkelijker
Overigens zitten de meesten hier al veel te lang achter hun computer, op het punt dat je tegen jezelf gaat praten moet je je toch afvragen of je niet eens bij een dokter langs wilt gaan.
Owja over de wintersport 31 jan. ga ik naar Les Menuires (ligt onder Val Thorens) en 28 maart naar Val Thorens.
Hmmmmmm, wat een zalige gedachte....
quote:Goeie avond!
Op donderdag 16 januari 2003 08:51 schreef marno het volgende:
Goeiemorgen,Ik moet eigenlijk aan m'n cytologie leren maar achter de computer zitten is makkelijker
Overigens zitten de meesten hier al veel te lang achter hun computer, op het punt dat je tegen jezelf gaat praten moet je je toch afvragen of je niet eens bij een dokter langs wilt gaan.
Owja over de wintersport 31 jan. ga ik naar Les Menuires (ligt onder Val Thorens) en 28 maart naar Val Thorens.
Hmmmmmm, wat een zalige gedachte....
Ik denk dat Val Thorens je beter gaat bevallen. Zeker als je van apres skieen houdt. Kijk even of je nog ergens IKS RULEZ ziet staan in de sneeuw als je in een kabelbaan zit.. dat hebben wij in 2001 geschreven en takken in gelegd om het langer zichtbaar te houden. Vraag me niet waar dat precies was.. dat wist ik toen ook al niet omdat we off-piste waren en een mooi plekje vonden onder de kabelbaan om de tekst te schrijven.
quote:Ik eigenlijk niet. Vind Wozzy een beetje een zielepiet...
Op donderdag 16 januari 2003 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Hehehehe ik vind die verhalen van je steeds interessanter worden Wozzy
quote:Zeg, dat is overdreven natuurlijk... Hij wil gewoon ouwehoeren maar er is niemand... Dan lult ie maar tegen zichzelf, doen we allemaal toch wel eens?
Op donderdag 16 januari 2003 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik eigenlijk niet. Vind Wozzy een beetje een zielepiet...
quote:Ja dat is natuurlijk ook weer zo.
Op donderdag 16 januari 2003 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Zeg, dat is overdreven natuurlijk... Hij wil gewoon ouwehoeren maar er is niemand... Dan lult ie maar tegen zichzelf, doen we allemaal toch wel eens?
quote:Dit was nog nix
Op donderdag 16 januari 2003 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Pffffffff dat je dit zolang hebt volgehouden Wozzy...
quote:Ik weet wel zeker dat het gaat bevallen, het wordt de 6e keer dat ik ga
Op donderdag 16 januari 2003 13:20 schreef Wozzy het volgende:[..]
Goeie avond!
Tegen jezelf praten is gezond. Iedereen doet het. Vrouwen hardop en mannen in gedachten.Ik ben een apart geval dus ik typ
En nee, ik wil niet bij de dokter langs.. straks wordt m'n working holidy visum van australie ingetrokken.. dat moek ff niet hebben he
Ik denk dat Val Thorens je beter gaat bevallen. Zeker als je van apres skieen houdt. Kijk even of je nog ergens IKS RULEZ ziet staan in de sneeuw als je in een kabelbaan zit.. dat hebben wij in 2001 geschreven en takken in gelegd om het langer zichtbaar te houden. Vraag me niet waar dat precies was.. dat wist ik toen ook al niet omdat we off-piste waren en een mooi plekje vonden onder de kabelbaan om de tekst te schrijven.
Als je visum voor australie ingetrokken mocht worden kun je altijd nog naar belgie ofzo gaan, ook leuk
daarna een volleybal toernooi.
16e van de 20.
Jaja jongens het was weer een leuke dag (not!).
Strax lesgeven en dan nog iemand laten pleuren en mijn dag is weer perfect.
Waarschijnlijk mag ik vandaag niet uit...
ik ben zo zielig!
quote:Da's allemaal wel vervelend ja
Op donderdag 16 januari 2003 16:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Goedemiddag allemaal,
ik heb vandaag die toets gehad voor trainingskunde, (die ging kut) en voor didactiek (die ging goed) Helaas horen de twee toetsen bij elkaar en wordt het gemiddelde genomen.daarna een volleybal toernooi.
16e van de 20.Jaja jongens het was weer een leuke dag (not!).
Strax lesgeven en dan nog iemand laten pleuren en mijn dag is weer perfect.
Waarschijnlijk mag ik vandaag niet uit...
ik ben zo zielig!
laat je toch lekker iemand pleuren straks dan komt het allemaal goed
quote:breekt ie zijn nek
Op donderdag 16 januari 2003 16:55 schreef Vava het volgende:[..]
Da's allemaal wel vervelend ja
laat je toch lekker iemand pleuren straks
dan komt het allemaal goed
en wie is er verantwoordelijk
oei
quote:Hmmmzzzz............ jij........
Op donderdag 16 januari 2003 16:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
breekt ie zijn nek