We hebben tot nu toe slechts gemaild en elkaar nog niet telefonisch gesproken noch gezien.
Toch voel ik op dit moment een soort van vlinders in m'n buik.
Voor zover m'n intuitie me niet bedriegt klinkt hij oprecht, niet als een of andere dikke 50-jarige faker en het klikt (per mail) echt verschrikkelijk goed.
Ik heb zoiets nog nooit gehad, ben altijd vrij voorzichtig en niet echt licht ontvlambaar.
Is het niet raar dat ik vlinders in m'n buik voel terwijl ik hem nog nooit heb gezien? Zijn er hier meer mensen met een soortgelijke ervaring?
quote:geduld hebben! ik ga zo slapen maar reageer morgen heel uitgebreid. want bij ons is het net zo gegaan. keep up the faith!
Op woensdag 15 januari 2003 22:56 schreef Noayla_ het volgende:
Tsk..39 views en nog geen reactie
Ik ken het gevoel en stond er zelf ook verbaasd over.
Na al het gemail eindelijk de telefoon durven pakken en toen werd het dus alleen maar erger.
Via een contactsite, waar ik eigenlijk kwam in de hoop wat vrienden te maken. Eén berichtje sprong er voor mij uit, en na een paar keer heen en weer ge-emaild te hebben, hebben we nog gechat op ICQ.
Hierna hebben we elkaar gebeld en ontmoet. En na die eerste ontmoeting zijn de vlinders echt nooit meer weg gegaan
quote:Ja, ik heb een foto gezien en voor zover ik kon zien (beetje gammele pc) zag hij er zéker leuk uit.
Op woensdag 15 januari 2003 22:57 schreef Perzikje het volgende:
Ik vind het zeker niet raar, heb het ook wel is gehad. Maar als je hem in het echt ziet kan het misschien wel heel anders zijn. Heb je al wel een foto van hem gezien of nog niet? Maar als het zo goed klikt: meeten en je ziet vanzelf wel of het iets of niks wordt
Morgen gaan we elkaar voor het eerst bellen
quote:Woeii, succes!
Op woensdag 15 januari 2003 22:59 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Ja, ik heb een foto gezien en voor zover ik kon zien (beetje gammele pc) zag hij er zéker leuk uit.
quote:Het is niet raar, maar wel erg bedriegelijk. Ik spreek uit (herhaalde
Op woensdag 15 januari 2003 22:49 schreef Noayla_ het volgende:
Is het niet raar dat ik vlinders in m'n buik voel terwijl ik hem nog nooit heb gezien? Zijn er hier meer mensen met een soortgelijke ervaring?
Ik ben dan ook zonder uitzondering op m'n bek gegaan bij de "real life" ontmoetingen na een tijdje e-mailen. Dan bleek het toch allemaal net anders en toch niet zo te klikken als het leek via e-mail/chat.
Overigens ken ik van anderen wel andere ervaringen. Zo is er iemand die inmiddels een paar jaar samenwoond met een vrouw die hij chattend heeft leren kennen.
Ik wil niet van mijn roze wolkje af! Nu kan ik nog fantaseren en dat voelt zo lekker... Hij schrijft zo ontzettend lief
quote:Ja... je leert elkaar kennen als mens, als vrienden.
Op woensdag 15 januari 2003 23:00 schreef shmoopy het volgende:
Op die manier ga je voor meer dan het uiterlijk.
quote:Oeeeeeh spannend!!
Op woensdag 15 januari 2003 22:59 schreef Noayla_ het volgende:
Bij ons zit het trouwens in de (schoon)familie, mijn schoonzus heeft haar man ook via internet ontmoet
quote:Dat eh *kuch* was al snel te merken via mail.
Op woensdag 15 januari 2003 23:03 schreef Moonah het volgende:[..]
Ja... je leert elkaar kennen als mens, als vrienden.
Maar voor een relatie is er toch ook iets 'chemisch' nodig?
quote:Da's zeker waar maar ik ben nu ineens bang dat ik straks toch een oppervlakkig wicht blijk te zijn en evt. af kan knappen op z'n uiterlijk .(hoewel; als hij echt de persoon is op de foto die ik heb gezien zal dat niet gebeuren)
Op woensdag 15 januari 2003 23:00 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel een voordeel hebben dat je elkaar nog niet gezien hebt.
Op die manier ga je voor meer dan het uiterlijk.
Want heel intensief mailcontact kan nou eenmaal niet alleen maar gaan over hoe het weer buiten is.
Ik denk dat je elkaar juist erg goed leert kennen.
quote:Ik ben dus ook bang voor projectie van mijn kant.
Op woensdag 15 januari 2003 23:02 schreef Donald het volgende:[..]
Het is niet raar, maar wel erg bedriegelijk. Ik spreek uit (herhaalde
) ervaring. Ondanks mijn goede voornemens het niet te doen, merkte ik tot een paar keer toe dat ik bij een intensieve kennismaking per e-mail of chat stiekem aan het projecteren ben. Je lijkt min of meer onbewust toch allerlei dingen te vinden in iemand die je eigenlijk niet echt kunt concluderen uit pure tekst.
quote:Ik vrees dat dat inderdaad voor mij zo werkt....
Op woensdag 15 januari 2003 23:03 schreef Moonah het volgende:Maar voor een relatie is er toch ook iets 'chemisch' nodig?
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 15-01-2003 23:10]
quote:Mijn tante werd "verliefd" via internet op een fransman....ze was net gescheiden en ze had genoeg van d'r baan.....en ze pakt zo d'r koffers en is bij hem ingetrokken in Montpellier...hadden elkaar nog nooit gezien.....
Op woensdag 15 januari 2003 23:04 schreef Christine het volgende:[..]
Bij ons zit het trouwens in de (schoon)familie, mijn schoonzus heeft haar man ook via internet ontmoet
quote:Oef!
Op woensdag 15 januari 2003 23:09 schreef Luchtbel het volgende:[..]
Mijn tante werd "verliefd" via internet op een fransman....ze was net gescheiden en ze had genoeg van d'r baan.....en ze pakt zo d'r koffers en is bij hem ingetrokken in Montpellier...hadden elkaar nog nooit gezien.....
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:11 schreef Argento het volgende:
De telefoon kent geen backspace-functie
quote:Oftewel, je kan aan de telefoon niet meer bedenken wat je gaat zeggen, das wel waar.
Op woensdag 15 januari 2003 23:11 schreef Argento het volgende:
De telefoon kent geen backspace-functie
quote:Iets chemisch? Is dit de magische vonk of lichamelijk aantrekkingskracht?
Op woensdag 15 januari 2003 23:03 schreef Moonah het volgende:
Ja... je leert elkaar kennen als mens, als vrienden.
Maar voor een relatie is er toch ook iets 'chemisch' nodig?
quote:Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Uitstraling, stem, geur, beweging, non-verbale communicatie.... Het gaat zeer zeker niet speciaal om het uiterlijk.
Op woensdag 15 januari 2003 23:19 schreef thoth het volgende:[..]
Iets chemisch? Is dit de magische vonk of lichamelijk aantrekkingskracht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |