Wat gaat er dan veranderen? Na 9/11 is er toch ook niks wezenljiks veranderd? Behalve dan dat je geen drinken meer de douane mag passeren, dat je mag je dan voor ¤4,50- kopen bij zo'n kut kioskje.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedereen en alles gaat dit voelen. Hierna is de wereld echt anders geworden. En zullen we ons moeten instellen op die andere wereld.
Dit is totaal niet te vergelijken met 9/11. Dit raakt zonder uitzondering iedereen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat gaat er dan veranderen? Na 9/11 is er toch ook niks wezenljiks veranderd? Behalve dan dat je geen drinken meer de douane mag passeren, dat je mag je dan voor ¤4,50- kopen bij zo'n kut kioskje.
Ja klopt. Maar wat gaat er veranderen dan? Behalve dan dat wij een kortstondige recessie zullen beleven en een fractie hogere oversterfte hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is totaal niet te vergelijken met 9/11. Dit raakt zonder uitzondering iedereen.
Ik kan me nog wel iets van IS herinneren, dat ontstaan was na de oorlog tegen Irak naar aanleiding van 9/11,quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat gaat er dan veranderen? Na 9/11 is er toch ook niks wezenljiks veranderd? Behalve dan dat je geen drinken meer de douane mag passeren, dat je mag je dan voor ¤4,50- kopen bij zo'n kut kioskje.
Ik zie nu ook geen bevolkingsgroepen dansen van geluk, dus dat zegt wel genoeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is totaal niet te vergelijken met 9/11. Dit raakt zonder uitzondering iedereen.
Dit is op zo’n veel grotere schaal, niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, zelfs IS roept strijders op om even niet te reizen in het kader van Corona.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zie nu ook geen bevolkingsgroepen dansen van geluk, dus dat zegt wel genoeg.
IS roept op om vooral nu niet naar Europa te gaan om aanslagen te plegen vanwege het corona virus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel iets van IS herinneren, dat ontstaan was na de oorlog tegen Irak naar aanleiding van 9/11,
Ja maar wat gaat er dan blijvend veranderen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit is op zo’n veel grotere schaal, niet te vergelijken.
Wahaha kijk eens boven jequote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
IS roept op om vooral nu niet naar Europa te gaan om aanslagen te plegen vanwege het corona virus.
Dit ga je niet menen??? 9/11 wil je vergelijken met dit???quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar valt gewoon niks zinnigs op te zeggen, dat is van zoveel afhankelijk, zowel qua slachtoffers als duur is gewoon nog niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar wat gaat er veranderen dan? Behalve dan dat wij een kortstondige recessie zullen beleven en een fractie hogere oversterfte hebben.
Nieuwe omgangsvormen wereldwijd, dit kan jaren duren...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar wat gaat er dan blijvend veranderen?
Amerika wordt door dit gebeuren gedegradeerd van wereldmacht tot probleemgeval. En andere landen gaan daarvan profiteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar wat gaat er dan blijvend veranderen?
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 22:35:46Dutch 101-year-old coronavirus patient recovers https://t.co/EXXvi0mRqe https://t.co/FO8oB45qvC reageer retweet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zie nu ook geen bevolkingsgroepen dansen van geluk, dus dat zegt wel genoeg.
Ja, dit is in alle aspecten erger dan 9/11. Ik haalde 9/11 aan omdat toen ook werd geroepen dat het de wereld zou veranderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen??? 9/11 wil je vergelijken met dit???
Ik noem dit een verkapte WO3. 9/11 was alleen daar!!! ja sorry hoor maar dit .....dit treft de wereld en noem ik het WO3
Haha ja kom je aan op een leeg Leidscheplein met je bomvest.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Net te laat.
Was onderweg voor een aanslag, maar zie er toch van af.
Ja, leuk zo'n uiterste. Die kan nog een paar maanden door.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:26 schreef polderturk het volgende:
Goed nieuwstwitter:Reuters twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 22:35:46Dutch 101-year-old coronavirus patient recovers https://t.co/EXXvi0mRqe https://t.co/FO8oB45qvC reageer retweet
Dit virus zal ook zeker jaren blijven, het zal langzaam muteren en naar verwachting wordt het virus steeds milder. Een virus heeft doorgaans niet tot doel om de gastheer te doden. Dat er meer armoede kan komen hierdoor is goed mogelijk, maar dat is omdat wij zo overtrokken hebben gereageerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nieuwe omgangsvormen wereldwijd, dit kan jaren duren...
En heel veel meer armoede.
Mweh, de Amerikanen hebben wel grotere beren op hun pad gehad.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Amerika wordt door dit gebeuren gedegradeerd van wereldmacht tot probleemgeval. En andere landen gaan daarvan profiteren.
In quarantaine met je bomvest, timer op een paar dagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ja kom je aan op een leeg Leidscheplein met je bomvest.
Kom je ook van een koude kermis thuis
Maar wel cool om te zien dat zelfs een eeuw oud dametje geholpen wordt, maakt sommige dingen minder zwart / wit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, leuk zo'n uiterste. Die kan nog een paar maanden door.
Maar hebben we helemaal niks aan verder.
Stel je voor dat we terug in de tijd konden gaan en tegen de mensen toen konden zeggen dat wij 75 jaar later onze WO 3 winnen door thuis te blijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen??? 9/11 wil je vergelijken met dit???
Ik noem dit een verkapte WO3. 9/11 was alleen daar!!! ja sorry hoor maar dit .....dit treft de wereld en noem ik het WO3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |