abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 december 2000 @ 10:39:54 #1
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_523961
Jongens, meisjes, dames, heren, mag ik even na het lezen van een stukje uit Zowie haar dagboek? Citaat:
"Terwijl ik dit tik, hoor ik van de anderen dat Koen zowel Mariska als Sandra heeft proberen om te praten om mij op die bank te krijgen. Hij wilde heel graag dat ik naast Bart op de bank terecht zou komen. Ik ben daarom dan ook super blij dat ze beide zo eerlijk zijn geweest om hierop niet in te gaan. Dat bewijst maar weer dat ik nog steeds te goed gelovig ben geweest al die tijd. Ik snap ook niet het tegenstrijdig gebaar van Koen om mij 5000 gulden te willen schenken. En dan toch mij op de tweede plaats qua stemmen te hebben! Maarja ik ga hier niet over doorzagen. Het is allemaal goed afgelopen".
Al weken zit ze te mekkeren dat de anderen haar en Bart "als koppeltje" niet op de bank mogen zetten, want anders zouden zij uit elkaar gaan... Ze wil gewoon verzekerd zijn van dat miljoen of in ieder geval de helft als 1 van hun wint, dat zal ze vast wel met Bart geregeld hebben. Maar wat doet ze zelf??
Ze zet haar "vriendin" (met vriendinnen als Zowie heb je geen vijanden nodig ) Mariska op de bank, waardoor het aan/uit koppeltje Koen en Mariska nu dus op de bank zitten...
Ze schrijft in haar dagboek verder nog dat zij denkt dat anderen haar wel een "ok"- persoon vinden door op haar te stemmen. De populairste is toch niet automatisch ok?? Koen is ook wekenlang populairste geweest, en die is niet echt ok... Vergelijkingen naar situaties in het verleden, waar niet bepaald "ok-personen" aan de macht kwamen zal ik maar niet maken. Ik hoop van harte dat Bart en Zowie over 2 weken op de bank zitten en dat eerst die Ken-barbiepop er uit vliegt en Zowie als 1 van de laatsten, dan komt het tenminste goed hard aan.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_524005
quote:
Maar wat doet ze zelf??
Ze zet haar "vriendin" (met vriendinnen als Zowie heb je geen vijanden nodig ) Mariska op de bank, waardoor het aan/uit koppeltje Koen en Mariska nu dus op de bank zitten...
Ze schrijft in haar dagboek verder nog dat zij denkt dat anderen haar wel een "ok"- persoon vinden door op haar te stemmen. De populairste is toch niet automatisch ok?? Koen is ook wekenlang populairste geweest, en die is niet echt ok... Vergelijkingen naar situaties in het verleden, waar niet bepaald "ok-personen" aan de macht kwamen zal ik maar niet maken. Ik hoop van harte dat Bart en Zowie over 2 weken op de bank zitten en dat eerst die Ken-barbiepop er uit vliegt en Zowie als 1 van de laatsten, dan komt het tenminste goed hard aan.
Oke, maar als Zoe Mariska niet op de bank had gezet wie had ze er dan op moeten zetten. Koen. Dan was de stemming ook anders verlopen. Dat was veel gevaarlijker voor Zoe en Bart geweest want die wisten donders goed dat als zij Koen op de bank had gezet iedereen zijn stem had moeten wijzigen.Dan was Bart misschien wel op de bank gekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 06-12-2000 11:15]

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  woensdag 6 december 2000 @ 11:14:22 #3
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_524043
Nou, mooi toch? Hoe eerder die barbiepop eruit is hoe beter.
Maar Zowie zette Mariska erop omdat ze haar er gewoon uit wilde! Koen werkt ze er later nog wel uit. Want wat iemand hier al eerder zei klopt: als Zowie iemand eruit wil zal ze iedereen bewerken dat dat gebeurt: Audrey, Aminata, Nancy...Maar Nancy was niet door haar toedoen, die had haar eigen fanclub gevraagd haar er uit te stemmen...
Zowie zat er ook over te denken Hans op de ban zetten "omdat hij er nog nooit opgezeten had". Dat was een goede keuze geweest. Hoogstwaarschijnlijk was dan Koen weggestemd en die heeft ze er altijd al uit willen hebben.
Ze kan toch niet hard maken dat ze een betere band in de bus had met Hans dan met Mariska?? Hans maakte al wekenlang opmerkingen over haar en Bart en dat het niet eerlijk was tegenover zijn vriendin en haar vriend... Mariska mag dan soms mutserig doen, maar persoonlijk heeft ze Zowie niets gedaan. Of Zowie moet het blijkbaar toch heel persoonlijk opgevat hebben dat Mariska heeft gezegd dat ze op Bart zou kunnen vallen... Jaloers krengetje, dat is Zowie ten voeten uit. Alle aandacht moet naar haar en iedereen die niet naar haar pijpen danst is de pineut. Dan gaat ze zitten mokken en zegt ze "dat ze niet chagarijnig is en nooit wat doet".. pff...aardig koppie om te zien misschien, maar de ontevredenheid en schijnheiligheid straalt uit haar ogen... ijskoud kan ze kijken soms. Brrrr...
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 6 december 2000 @ 11:14:22 #4
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_524044
oeps, per ongeluk dubbel gepost.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 06-12-2000 11:15]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_524184
Zoë in haar dagboek:
''Ik snap ook niet het tegenstrijdig gebaar van Koen om mij 5000 gulden te willen schenken. En dan toch mij op de tweede plaats qua stemmen te hebben! Maarja ik ga hier niet over doorzagen. Het is allemaal goed afgelopen".
Nou, dat is volgens mij wel duidelijk: op die manier zette Koen haar onder morele druk om niet op hem te stemmen. Kennelijk heeft ze dat niet door.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 december 2000 @ 12:29:08 #6
862 Arcee
Look closer
pi_524238
quote:
Op 06 december 2000 11:14 schreef Larissa het volgende:
Mariska mag dan soms mutserig doen, maar persoonlijk heeft ze Zowie niets gedaan. Of Zowie moet het blijkbaar toch heel persoonlijk opgevat hebben dat Mariska heeft gezegd dat ze op Bart zou kunnen vallen... Jaloers krengetje, dat is Zowie ten voeten uit.
Mariska heeft Zoë wel iets gedaan. Dat wil zeggen: Mariska bemoeit zich met Zoë op momenten dat die er niet op zit te wachten. Mariska weet niet goed wanneer ze moet spreken of zwijgen. Dat wekt irritatie op bij Zoë. Niet wat Mariska over Bart zegt. Zoë weet toch wel dat Mariska en Bart nooit hetzelfde zullen krijgen (en dat heeft Zoë ook letterlijk zo gezegd). Het is gewoon de algehele irritatie over Mariska van de laatste pakweg 2 weken waarom Zoë haar op de bank heeft gezet.
  woensdag 6 december 2000 @ 12:50:28 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_524307
Ik irriteer me wel aan die houding van Zoe dat zij en Bart toch als koppel niet uit elkaar gehaald moeten worden. Ja hallo? "Ja, Zoe, weet je wat, wij gaan wel weg, dan kunnen jij en Bart tenminste een miljoen oplepelen..."
Verder ook dat gezanik van Bart en Zoe als Bart ook maar EEN stem heeft. HIJ mag wel op Koen stemmen (of op wie dan ook, mist Zoe het maar wil) en als iemand ook maar een nominatie op een van hen zet, O WEE!!

Wat een jankerds... ik hoop dat ze allebei dik op hun bek gaan...

Persoonlijk hoop ik trouwens dat Mariska eruit vliegt maandag, maar dan is het vrij zeker dat Koen de volgende keer gaat... en Zoe cs weken buiten schot blijven...

ALs Koen eruit gaat, blijft Maris over, en wellicht dat zij dan Sandra gaat bewerken om Zoe op de bank te zetten...

Wat denken jullie erover?

V

Ja inderdaad, V. ja.
  Admin woensdag 6 december 2000 @ 12:54:03 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_524328
Dan wordt het dus spannend
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 6 december 2000 @ 13:53:40 #9
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_524610
quote:
Op 06 december 2000 12:29 schreef Arcee het volgende:
Mariska heeft Zoë wel iets gedaan. Dat wil zeggen: Mariska bemoeit zich met Zoë op momenten dat die er niet op zit te wachten. Mariska weet niet goed wanneer ze moet spreken of zwijgen. Dat wekt irritatie op bij Zoë. Niet wat Mariska over Bart zegt. Zoë weet toch wel dat Mariska en Bart nooit hetzelfde zullen krijgen (en dat heeft Zoë ook letterlijk zo gezegd). Het is gewoon de algehele irritatie over Mariska van de laatste pakweg 2 weken waarom Zoë haar op de bank heeft gezet.
Waarom mag Mariska niet zeggen wat ze denkt of voelt? (Hoe vermoeiend en irritant ze ook kan zijn). Als Zowie er wat van zegt zie je Mariska gelijk in een hoekje kruipen, dus haar mond houdt ze dan wel als ze ziet dat het Zowie irriteert. Zowie zegt ook wat ze denkt, maar vaak niet in het gezicht van Mariska. Ze zat de laatste tijd constant achter haar rug te kletsen over haar. En dat vind ik schijnheilig.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 6 december 2000 @ 14:22:40 #10
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_524700
quote:
Op 06 december 2000 12:50 schreef Verbal het volgende:
Ik irriteer me wel aan die houding van Zoe dat zij en Bart toch als koppel niet uit elkaar gehaald moeten worden. Ja hallo? "Ja, Zoe, weet je wat, wij gaan wel weg, dan kunnen jij en Bart tenminste een miljoen oplepelen..."
Verder ook dat gezanik van Bart en Zoe als Bart ook maar EEN stem heeft. HIJ mag wel op Koen stemmen (of op wie dan ook, mist Zoe het maar wil) en als iemand ook maar een nominatie op een van hen zet, O WEE!!

Wat een jankerds... ik hoop dat ze allebei dik op hun bek gaan...

Persoonlijk hoop ik trouwens dat Mariska eruit vliegt maandag, maar dan is het vrij zeker dat Koen de volgende keer gaat... en Zoe cs weken buiten schot blijven...

ALs Koen eruit gaat, blijft Maris over, en wellicht dat zij dan Sandra gaat bewerken om Zoe op de bank te zetten...

Wat denken jullie erover?

V


Ik sluit me volledig bij de schrijver van bovenstaand stukje aan!
Sandra stemt nooit op Mariska, dat heeft ze beloofd. Mariska prikt (eindelijk!!?) door de facade heen die Zowie opwerpt.
Het is inderdaad beter als Koen in De Bus blijft, die belandt voorlopig toch wel elke keer op de bank. Zoals ik al eerder schreef: eerst die barbiepop Bart eruit, waarna Zowie geestelijk instort over het onrecht dat hem (en haar!) aangedaan wordt. En als dan die 50.000 gulden als een zwaard van Damocles boven haar hoofd hang Zowie eruit!
Yess! Gerechtigheid. En van mij mag dan Hans of Sandra winnen, met een kleine voorkeur voor Hans omdat hij wat sterker in zijn schoenen staat dan Sandra.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_529544
Wat een opmerkelijk forum is dit toch.

Ik bekijk "De Bus" heel sporadisch, maar zelfs mij is het duidelijk waarom Zoë Mariska op die bank zou willen hebben en het verbaast mij dat Koen en Mariska hier niet _afgemaakt_ worden. Als meer BB-posters dit toch eens zouden volgen.... (en ja hoor, wanneer je eens een zinnige reactie ziet, is die afkomstig van een BB-poster )

Ik kwam hier koekeloeren om te zien wie er op de bank zijn gezet en wie de meest populaire passagier is geworden. Echter, informatie destilleren uit dit forum gaat zo snel niet.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 december 2000 @ 03:38:06 #12
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_531424
quote:
Op 07 december 2000 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een opmerkelijk forum is dit toch.

Ik bekijk "De Bus" heel sporadisch, maar zelfs mij is het duidelijk waarom Zoë Mariska op die bank zou willen hebben en het verbaast mij dat Koen en Mariska hier niet _afgemaakt_ worden. Als meer BB-posters dit toch eens zouden volgen.... (en ja hoor, wanneer je eens een zinnige reactie ziet, is die afkomstig van een BB-poster )

Ik kwam hier koekeloeren om te zien wie er op de bank zijn gezet en wie de meest populaire passagier is geworden. Echter, informatie destilleren uit dit forum gaat zo snel niet.


Nou, dan lees je toch echt niet goed. Er staat letterlijk een topic met "Koen en Mariska op de bank" en je zit nu in een topic dat letterlijk "The most popular one this week" heet!
En het feit dat je je met Zowie kan vereenzelvigen zegt genoeg over jou.
En wie zegt dat ze hier geen Big Brother kijken? Over het algemeen vind ik 7 uur wat vroeg om te gaan slapen, na er een keer bij op de bank in slaap gevallen te zijn, zzzzz......

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 08-12-2000 03:41]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_531431
hehe dat wordt leuk als er een ware strijd zou ontstaan tussen bb'ers en bussers haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')