abonnement Unibet Coolblue
pi_192377179
Zit eraan te denken om een vpn abbo te nemen.

Nu zie ik als je wilt betalen dat je een land moet kiezen, staat standaard op US, btw 0% en als je NL kiest mag je 21% btw aftikken.

Kan ik niet gewoon US kiezen en geen btw betalen?
Wil met ideal betalen.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 20:03:23 #2
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_192378246
Dat kan ja. En dan zelf de btw aan de belastingdienst betalen. Maar gewoon NL kiezen is makkelijker.
pi_192378733
Je wil een vpn, maar gaat wel met ideal betalen.

Waarom wil je een vpn eigenlijk?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_192378860
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:03 schreef Mano_ het volgende:
Dat kan ja. En dan zelf de btw aan de belastingdienst betalen. Maar gewoon NL kiezen is makkelijker.
Wie zegt dat deze buitenlandse vpn provider die 21% afdraagt aan de Nederlandse belastingdienst?
Lijkt mij lastig te controleren, zowel voor mij als voor de belastingdienst.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192378896
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:23 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Je wil een vpn, maar gaat wel met ideal betalen.

Het enige dat "men" ziet is dat ik een vpndienst van bedrijf x gebruik, dat ziet mijn provider ook.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192378938
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:30 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Het enige dat "men" ziet is dat ik een vpndienst van bedrijf x gebruik, dat ziet mijn provider ook.
Ok whatever. Anyhoo. Ja dat kan. Ik vermoed de kans dat je gepakt wordt klein is, maar niet 0.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_192379105
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ok whatever. Anyhoo. Ja dat kan. Ik vermoed de kans dat je gepakt wordt klein is, maar niet 0.
Ik weet ook wel dat als men echt wil ze (bijna) alles kunnen achterhalen maar zolang je niet met terrorisme/illegale handel of kindertjes bezig bent lijkt het mij sterk dat ze daar capaciteit aan gaan verspillen.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')